EDIŢIA a IV –a - Bata, jud. Arad, 2 IUNIE 2012
“Ca să fim noi oameni, au fost alţi oameni, şi ca să fie alţi oameni , suntem noi oameni.”
Nicolae Iorga
MOTIVAŢIA SIMPOZIONULUI:
De-a lungul timpului, dascălii au fost cei care prin sudoarea minţii şi muncii lor, cu dăruire şi zel au luminat minţile şi inimile atâtor oameni! De câţi dintre cei care ne-au modelat cu răbdare şi dragoste ne mai aducem aminte când ajungem adulţi? Numele şi activitatea lor, indiferent că au fost dascăli la sate sau la oraşe rămân prăfuite în arhivele şcolilor. E timpul să-i redescoperim şi să privim spre ei cu respect şi consideraţie, să apreciem contribuţia lor la prestigiul învăţământului românesc.
OBIECTIVELE SIMPOZIONULUI:
9. Aportul dascălilor la istoria învăţământului
10. Creşterea prestigiului cadrelor didactice şi al şcolii
11. Promovarea activităţii personalităţilor din sfera educaţiei
12. Diseminarea bunelor practici, a creativităţii şi dăruirii celor care s-au impus prin activitatea la catedră
13. Motivarea tinerei generaţii de dascăli în a performa şi în a se dărui profesiei
14. Cultivarea multiculturalismului prin prezentarea de biografii ale dascălilor aparţinând minorităţilor etnice şi a dascălilor de peste hotare
DESFĂŞURAREA EDIŢIEI A III-A A SIMPOZIONULUI ,,PORTRETE DE DASCĂLI”:
Simpozionul se desfăşoară în fiecare an în altă localitate din judeţ.
Ediţia a IV-a va avea loc la Bata în 2 iunie 2012, de la ora 10.
La simpozion se poate participa:
- -direct;
- -doar prin trimiterea lucrării pentru includerea în volum;
- -doar prin postarea pe forumul site-ului www.aiarad.ro
- Simpozionul va avea două secţiuni:
- Cadre didactice – participă cu lucrări în care pot fi prezentaţi dascăli de altădată sau care şi-au încheiat deja activitatea de la catedră şi care pot fi modele de profesionalism şi devotament.
- Elevi – participă cu eseuri, creaţii plastice în care pot fi prezentaţi dascălii care au contribuit la educaţia lor.
Responsabilii organizării ediţiei a IV-a sunt: vicepreşedintele A:Î:A, doamna prof. înv. primar Delia Micurescu împreună cu colegii săi din Bata şi Viorel Dolha.
CONDIŢII DE PARTICIPARE :
A.Postarea pe forumul site-ului www.aiarad.ro este gratuită şi trebuie precedată doar de înregistrarea pe forum la adresa index.php În cel mult 2 zile înregistrarea pe form va fi validată şi veţi putea apoi să postaţi lucrările.
B.Lucrările realizate pentru apariţia în volum cu ISBN se vor încadra în următoarele cerinţe:
- trebuie să vizeze aspecte cu un grad de interes ridicat din tematica propusă dezbaterii;
- vor avea maxim 10 pagini, recomandăm însă lucrări scurte de 1-2 pagini. format A4, pe o singură parte, cu margini egale 20 mm;
- vor fi tehnoredactate cu font Times New Roman, corp de literă 12, caractere româneşti, la un rând;
- vor cuprinde: titlul lucrării tehnoredactate cu font Times New Roman, corp de literă14, Bold, Centrat : numele autorului / unitatea şcolară vor fi tehnoredactate cu font Times New Roman, corp de litera 11, italic, aliniat dreapta, la două rânduri sub titlul lucrării. (lucrările elevilor vor avea menţionată şi clasa) ;
- responsabilitatea pentru conţinutul lucrării aparţine participanţilor ;
- eventuala bibliografie se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării, locul apariţiei, editura, anul apariţiei .
C.Cei care doresc prezentarea în plen a lucrării trebuie să se încadreze în mai puţin de 10 minute.
Dacă are loc o prezentare Power Point aceasta va conţine maximum 10 slide-uri.
CONFIRMAREA PARTICIPĂRII:
- Înscrierea pentru publicare în volum se face până în data de 25 mai 2012 prin trimiterea formularului de înscriere din documentul ataşat completat şi a copiei după actul care face dovada achitării taxei de înscriere (sau a virării a 2% din impozit) pe e-mail laportretededascali@gmail.com
PENTRU ACOPERIREA CHELTUIELILOR
PRIVIND ORGANIZAREA ŞI TIPĂRIREA
1.Nu se percepe taxă de la cei care fac parte din Asociaţia Învăţătorilor din judeţul Arad sau Asociaţia Generală a Învăţătorilor din România şi au achitat cotizaţia anuală de 25 lei (care le dă dreptul de a participa la toate proiectele asociaţiei) sau au depus cererea ataşată pentru direcţionarea a 2% din impozitul anual către următoarele conturi, după caz:
-Colegii (educatoare, învăţători sau profesori) din jud Arad pot achita cotizatia prin depunere în contul:
ASOCIAŢIA ÎNVĂŢĂTORILOR DIN JUDEŢUL ARAD cod fiscal 14730765 cont CEC Bank Arad cod IBAN RO07CECEAR0137RON0091297
Să precizaţi neapărat ,,cotizaţie Asociaţia Învăţătorilor din jud Arad pe 2012 şi numele dvs.”
-Colegii (educatoare, învăţători sau profesori) din celelalte judete pot achita cotizaţia prin depunere în contul: ASOCIAŢIA GENERALĂ A ÎNVĂŢĂTORILOR DIN ROMÂNIA cod fiscal 23564572 cont CEC Bank Arad cod IBAN RO32CECEAR0137RON0355948
Să precizaţi neapărat ,,cotizaţie AGIRo pe 2012 şi numele dvs.”
2.Pentru cei care nu doresc să facă parte din asociaţie şi doresc doar să li se publice lucrarea taxa este de 20 lei şi se va achita până la data de 25 mai 2012 la unul dintre cele două conturi mai sus amintite. Procedura este descrisă în acest mesaj în partea finală.
3.Pentru lucrările considerate de organizatori ca având o importanţă excepţională şi pentru lucrările colegilor de peste hotare nu se percepe taxă pentru publicare. NU SE PERCEPE TAXĂ PENTRU PUBLICARE NICI CELOR CARE SE ANUNŢĂ la e-mailvioreldolha@yahoo.com PÂNĂ ÎN 10 MAI CĂ POT GĂZDUI ÎN 1- 3 IUNIE 2012 VREUN COLEG DIN ŢARĂ SAU DE PESTE HOTARE! Aceştia vor avea oficial calitatea de organizatori ai simpozionului, dar şi ne vor face să le rămânem moral datori!
4.Reamintim că simpla postare a lucrării pe forumul www.aiarad.ro este liberă şi gratuită. Costuri implică doar apariţia lucrării în volum.
FINALIZARE:
Se acordă diplome de participare care se înmânează direct celor participanţi sau în format electronic celorlalţi. Lucrările prezentate vor fi publicate în revistele electronice şi tipărite ale AGIRo (volum cu ISBN). Volumele se vor distribui prin intermediul preşedinţilor de asociaţii judeţene şi al colegilor prezenţi la congresul AGIRo din 2012.
Anexă
FIŞA DE ÎNSCRIERE
SIMPOZION INTERNAŢIONAL
“PORTRETE DE DASCĂLI”
BATA, 2 IUNIE 2012
NUMELE............................PRENUMELE.............................................
FUNCŢIA………………………………………………………………………………
ŞCOALA..............................................................................................
CLASA (doar pentru secţiunea elevi)..................................................
ADRESA .............................................................................................
TELEFON...........................................................................
E-MAIL .................................................................................................
TITLUL LUCRĂRII.................................................................................
SECŢIUNEA o Cadre didactice o Elevi
DATA, SERIA şi NR. ACTULUI prin care se face dovada sprijinului PENTRU PUBLICAREA LUCRĂRII ÎN VOLUM:......................................................................şi data ...................când a fost trimisă la e-mail portretededascali@gmail.com
Şi
TIPUL CONTRIBUŢIEI (se bifează doar unul dintre cazurile de mai jos):
-Cotizaţie din jud Arad -25 lei (care dă dreptul participării la toate proiectele asociaţiei): o
-Cotizaţie din alte judeţe -25 lei (care dă dreptul participării la toate proiectele asociaţiei): o
-Simplă taxă de participare-20 lei (care dă dreptul doar la publicarea lucrării) o
-Sprijin cu 2% pentru asociaţie (dă dreptul participării la toate proiectele asociaţiei): o
PS
A.Procedura pentru cei care au avut în 2011 venituri din salarii:
Descarcati formularul Cererea 230 ataşată acestui e-mail si completati ÎN DOUĂ EXEMPLARE doar: Capitolul I. Date de identificare ale contribuabilului care sunteţi dumneavoastră (nume, adresa, telefon, cod numeric personal, etc.)Capitolul II. 2. Sustinerea unei entitati nonprofit/unitati de cult ESTE DEJA COMPLETAT . Nu va faceti probleme daca nu cunoasteti suma corespunzatoare a 2% din impozit. Va fi calculata de catre organele fiscale. Lasati casuta necompletata. Semnati si gata! Formularul 230 astfel completat trebuie sa ajunga pana in 25 mai la administratia financiara a domiciliului dvs.
Puteţi apoi la alegere:
a)sa depuneti personal pana in 25 mai documentul la Administratia Finantelor Publice de pe raza domiciliului dv b)sa il trimiteti pana in 25 mai prin poşta prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire la Administratia Finantelor Publice de pe raza domiciliului dvs Adresa administratiei financiare pe raza careia aveti domiciliul o puteţi găsi folosind linkul http://www.anaf.ro/public/wps/portal/ANAF/AsistentaContribuabili/AdreseUnitati Oricine (sotul, sotia, rudele, parintii elevilor etc) poate directiona 2% din impozitul pe 2010 catre asociatia noastra procedand la fel.
B.Doar daca ati avut in 2011 si alte venituri in afara de cele din salarii (activitati comerciale, profesii libere, drepturi de proprietate intelectuala) solicitati administratiei financiare formularul Declaratia 200 sau v-o trimitem noi la cerere, iar la Capitolul III completati cu datele noastre:
Denumire entitate nonprofit: ASOCIATIA GENERALA A INVATATORILOR DIN ROMANIA Cod fiscal: 23564572 Cont bancar:RO32CECEAR0137RON0355948
4. NU UITAŢI SĂ VĂ ANUNŢAŢI la e-mail vioreldolha@yahoo.com PÂNĂ ÎN 10 MAI DACĂCĂ PUTEŢI GĂZDUI ÎN 1- 3 IUNIE 2012 VREUN COLEG DIN ŢARĂ SAU DE PESTE HOTARE!
Cu bine,
Viorel Dolha
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu