Facebook se pregăteşte să testeze un buton “Want”, care ar
ajuta reţeaua să strângă informaţii despre intenţiile de cumpărare ale
utilizatorilor, susţine un programator care a cercetat codurile retelei de
socializare citat de DigitalTrends.com.
Uneori cadourile cele
mai pline de dragoste nu sunt cele mai evidente. Află despre asigurarea de
viaţă de la ING.
Mai mult decat atat, si firmele care vor dori sa isi
comercializeze produsele si serviciile prin intermediul Facebook vor putea
beneficia de aceasta optiune. Astfel, prin intermediul acesteia, companiile vor
afla exact care sunt utilizatorii interesati de oferta lor.
Noul buton apare in codul Javascipt al retelei de
socializare Facebook, dar este inca la nivelul de “work in progress”, potrivit
lui Tom Waddington, programator in cadrul site-ului Cut Out + Keep.
Intrebati daca intentioneaza sa lanseze aceasta optiune,
conducerea Facebook s-a multumit sa declare doar ca “testam mereu noi optiuni”,
relateaza Mashable.com.Preluare InfoPortal
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu