În ziua de 19 iunie a.c., Comisia pentru revizuirea
Constituţiei a votat textul Proiectului de Lege vizînd modificarea şi
completarea Legii fundamentale a României. S-a înregistrat o singură abţinere
de la vot, a reprezentantului U.D.M.R., iar parlamentarii din partea P.D.L. şi
P.P.-D.D. s-au retras din Comisie. Reprezentanţii P.D.L. sînt nemulţumiţi de
sfidarea de către Comisia pentru re-revizuirea Constituţiei a rezultatului
referendumului naţional din anul 2009 vizînd Parlamentul unicameral, cu cel
mult 300 deputaţi şi senatori. Parlamentarii Partidului Poporului Dan
Diaconescu (P.P.-D.D.) au părăsit lucrările Comisiei, fiind nemulţumiţi de
respingerea în totalitate a amendamentelor propuse şi de faptul că se
acţionează pentru o nouă Constituţie, îndreptată împotriva Poporului Român şi a
României. Singurii care sînt extraordinar de mulţumiţi sînt conducătorii
Ungariei şi reprezentanţii U.D.M.R., care şi-au atins obiectivele, respectiv:
Crearea cadrului legal pentru obţinerea autonomiei
teritoriale a Ardealului.
2. Arborarea legală a drapelului Ungariei şi a steagului
unguresc al Ardealului (aşa-zisul steag secuiesc) pe instituţiile Statului
Român, în peste 1.000 de localităţi din România.
3. Introducerea dreptului de veto al Consiliilor naţionale
şi locale ale minorităţilor etnice împotriva autorităţilor deliberative şi
executive ale Statului Român şi Poporului Român. Reprezentanţii U.D.M.R. în
Parlamentul de la Bucureşti joacă teatru şi fac pe nemulţumiţii pentru că s-au
respins, de către Comisia pentru revizuirea Constituţiei, două dintre
pretenţiile lor, la care zic că ţin tare mult, adică:
1. Să scrie în textul Legii fundamentale a României că în
baza unei legi speciale va fi reglementat statutul anumitor ţinuturi unde
există mai mulţi unguri sau pelicani. Liderii U.D.M.R. dau ca exemple aşa-zisul
Ţinut Secuiesc şi Delta Dunării, unde Ungaria şi ungurii au obţinut numeroase
şi întinse proprietăţi.
2. Introducerea limbii ungare ca limbă regională în Ardeal
şi în Bucureşti, care este a doua capitală din lume (după Budapesta) unde
trăiesc cei mai mulţi etnici maghiari.
Pentru cei care au acordat atenţie şi au urmărit procesul
ultrarapid de adoptare a propunerilor pentru noua Constituţie a României este
limpede că scopul principal îl constituie satisfacerea pretenţiilor Ungariei şi
a stăpînilor străini ai ţării noastre. Acest obiectiv al Comisiei pentru
revizuirea Constituţiei a fost ocolit cu multă abilitate în mass-media, prin
canalizarea discuţiilor pe alte teme, respectiv: republică sau monarhie;
republică prezidenţială sau semi-prezidenţială; limitarea atribuţiilor
preşedintelui României; consecinţele moţiunilor simple; imunitatea
parlamentarilor; sancţionarea migraţiei senatorilor şi deputaţilor; includerea
unei steme a monarhiei pe drapelul Republicii România; componenţa şi modul de
alegere în Consiliul Superior al Magistraturii (C.S.M.) etc. Este evident că la
revizuirea Constituţiei, ordonată pentru anul 2013, nu s-au adus modificări şi
completări privind aspectele de: dezvoltare economico-socială a României;
valorificarea în Interes Naţional a uriaşelor bogăţii naturale ale Poporului
Român; interzicerea vînzării pămîntului strămoşesc la străini; creşterea
nivelului de trai al populaţiei; drepturile şi libertăţile fundamentale ale
cetăţenilor, neadmiţîndu-se nici măcar dreptul la demnitate, primul dintre
drepturile omului care este înscris în toate Constituţiile ţărilor europene.
Comisia pentru revizuirea Constituţiei, condusă de senatorul
Crin Antonescu (profesor de Istorie la liceu şi muzeograf) a recurs la tot
felul de tactici şi tehnici de lucru pentru ca, în mare viteză şi prin nebăgare
de seamă, să finalizeze textul proiectului de lege, care a fost amînat pentru
luna septembrie a.c., la dezbateri în Senat. De ce s-a recurs la această
amînare? Pentru ca Poporul Român să nu afle că s-a pus la cale re-revizuirea
Constituţiei României în favoarea Ungariei, asigurîndu-se cadrul legal pentru
dezmembrarea teritorială a ţării noastre şi pierderea Ardealului şi a altor
provincii istorice româneşti! Preşedintele Comisiei pentru revizuirea
Constituţiei, senatorul Crin Antonescu, a declarat (în 11 iunie a.c.)
următoarele: „Cele mai importante opţiuni au fost aruncate în dezbatere. Nimeni
nu ţine la secrete, nu doreşte să găsească soluţii pentru revizuirea
Constituţiei, în spatele uşilor închise, pe sub masă sau prin înţelegeri de
culise. Cred că înţeleg toţi că revizuirea Constituţiei nu este un act
legislativ şi politic banal sau uzual“. Vorbe… vorbe… vorbe. Faptele îl
contrazic pe domnul Crin Antonescu, iar textul pregătit de Comisie pentru
re-revizuirea Constituţiei reprezintă un pericol uriaş pentru România, pentru
Poporul Român şi viitorul său în Vatra Strămoşească! Textul votat de Comisia
pentru revizuirea Constituţiei României constituie o bombă cu efect întîrziat
pentru Uniunea Europeană! Imperiul botezat Uniunea Europeană va fi aruncat în
aer de către Ungaria în complicitate cu conducătorii alogeni ai României
prin: legalizarea autonomiilor teritoriale
pe criterii etnice; introducerea drepturilor colective pentru minorităţile
etnice; acordarea dreptului de veto al minorităţilor etnice împotriva
instituţiilor statelor în care trăiesc. Probabil, canicula din Bucureşti i-a
făcut pe komisarii din Comisia de la Veneţia să nu observe „dinamitarea“
Uniunii Europene de către autorităţile de la Budapesta şi Bucureşti. În mod
normal, Comisia pentru re-revizuirea Constituţiei trebuia să ia în discuţie şi
să voteze numeroasele amendamente, la care se adaugă cele peste 7.000 de
propuneri inventariate de Forumul constituţional, în ordinea articolelor din
actuala Lege fundamentală. În fapt, s-a aplicat tactica celebrului criminal
evreu Vladimir Ilici Lenin, unul dintre „părinţii“ marxism-leninismului
(gîndit, scris şi aplicat de alţi evrei): „Un pas înainte, doi paşi înapoi“.
Cînd s-a ajuns spre finalul textului Legii fundamentale şi al dezbaterilor,
Comisia de revizuire a revenit la primele articole din Constituţie şi a admis
amendamentele Ungariei şi ale U.D.M.R., respectiv:
1. La articolul 6 – „Dreptul la identitate“ au fost adăugate
următoarele două amendamente:
a) „Reprezentanţii legali ai minorităţilor naţionale pot
înfiinţa, potrivit legii privind statutul minorităţilor naţionale, organe
proprii de decizie şi executive, cu competenţe privind dreptul la păstrarea,
dezvoltarea şi exprimarea idenţităţii lor.“
b) „Deciziile autorităţilor publice centrale şi locale se
vor lua după consultarea cetăţenilor aparţinînd minorităţilor naţionale, cu
privire la păstrarea, dezvoltarea şi exprimarea identităţii lor etnice,
culturale, lingvistice şi religioase.“
Nu există o Lege privind statutul minorităţilor naţionale!
Cu toate că nu există o asemenea lege ea a fost înscrisă în textul de revizuire
a Constituţiei. Este cunoscut că,
Ungaria şi U.D.M.R. au pregătit, timp de 12 ani, un proiect de lege privind
statutul minorităţilor naţionale care să asigure obţinerea autonomiei culturale
şi teritoriale a Ardealului. Proiectul de lege a fost însuşit de Guvernul
Tăriceanu, după ce acesta a renunţat la religia ortodoxă şi s-a dus la
Budapesta unde a trecut la religia catolică. Datorită senatorilor P.R.M.,
susţinuti la vot de reprezentanţii P.S.D. şi P.C., în ziua de 25 octombrie
2006, a fost respins în Senatul României proiectul de lege privind statutul
minorităţilor naţionale. Pentru proiectul de lege al Ungariei vizînd autonomia
teritorială a Ardealului au votat senatorii P.N.L. şi P.D.L. Senatorii U.D.M.R.
(vreo 7) au părăsit sala Senatului atunci cînd a fost acceptat amendamentul P.R.M.
vizînd eliminarea capitolului V „Autonomia culturală“.
Amendamentul U.D.M.R., care a fost admis recent de către
Comisia pentru revizuirea Constituţiei, acordă pentru prima dată în Europa
dreptul minorităţilor să-şi constituie, pe banii populaţiei majoritare, organe
proprii de decizie şi executive pe criterii etnice. Acelaşi amendament al
U.D.M.R. va institui dreptul de veto al minorităţilor etnice în Statul Român!
Fără consultarea şi aprobarea scrisă a Consiliilor naţionale şi locale ale
tuturor minorităţilor etnice:
* Preşedintele României nu se poate adresa Parlamentului cu
mesaje şi nu are voie să decidă referendumuri.
* Parlamentului României i se interzice să ia în discuţie un
proiect de lege sau propunere legislativă.
* Guvernului României i se interzice să adopte proiecte de
legi, ordonaţe de urgenţă şi hotărîri.
* Consiliile judeţene şi Consiliile locale nu pot să ia în
discuţie şi să adopte hotărîri.
* Primarii şi preşedinţii Consiliilor judeţene nu au voie să
dea dispoziţii.
* Şefii instituţiilor publice centrale şi locale trebuie să
ceară şi să obţină acordul scris al reprezentanţilor Consiliilor minorităţilor
etnice, inclusiv pentru ocuparea unui post de portar.
Admiterea cu atîta uşurinţă şi iresponsabilitate a
amendamentelor Ungariei şi U.D.M.R. la articolul 6 din Constituţia României
dovedeşte că parlamentarii din Comisie nu au citit şi nu cunosc proiectul de
lege privind statutul minorităţilor etnice, aflat la Parlament din anul 2005. Alţi
trădători ai Neamului Românesc, unii cu statutul de deputat sau senator, caută
să-i liniştească şi să-i păcălească pe români susţinînd că amendamentele
U.D.M.R. admise la Comisie vor fi respinse în plenul Senatului şi al Camerei
Deputaţilor. Ele trebuiau respinse de către Comisia pentru revizuirea
Constituţiei. Regula în Parlament este următoarea: amendametele admise în
Raportul Comisiei nu se mai discută în Plen, decît la cererea expresă şi
motivată a unui parlamentar sau Grup parlamentar. Logică pare întrebarea: de ce
au fost admise, în doar cîteva minute, amendamentele Ungariei şi U.D.M.R.? Este
evident, din nou, că există o înţelegere între liderii U.S.L. şi U.D.M.R.
împotriva Poporului Român şi a României!
2. La articolul 12 – „Simboluri naţionale“ s-a admis şi
introdus un alineat 5 cu următorul text: „Minorităţile naţionale îşi pot folosi
în mod liber, în spaţiul public şi privat, propriile simboluri naţionale care
reprezintă identitatea lor etnică, culturală, lingvistică şi religioasă.“ Ca
urmare, pe lîngă drapelul României, vor fi arborate la Parlament, Guvern,
Palatul Controceni, pe instituţiile publice, în birouri şi în sălile de clasă,
încă 18 drapele la care se adaugă multe steaguri, inclusiv şi, mai ales,
drapelul Ungariei şi steagul unguresc al Ardealului. România şi românii vor
ajunge de rîsul Europei şi al lumii. Probabil că, măcar acum, înţeleg românii
de ce Guvernele Tăriceanu, Boc, Ungureanu şi Ponta au tolerat arborarea ilegală
a drapelului Ungariei, a steagului cu stema Ungariei Mari şi a steagului
unguresc al Ardealului (aşa-zisul steag al Ţinutului Secuiesc). Textul
amendamentului admis al Ungariei şi U.D.M.R. confirmă acceptarea de către
preşedintele P.N.L., Crin Antonescu, la Congresul liberalilor, a cadoului
otrăvit oferit: steagul unguresc al Ardealului, la care beneficiarul a declarat
că ţine tare mult.
În ziua de 11 iunie a.c., Zsolt Nemeth, secretar de stat în
Ministerul de Externe de la Budapesta, a declarat la încheierea Conferinţei
Permanente Maghiare următoarele: „Cetăţenia, administraţia regională, dreptul
de a folosi propria limbă şi propriile simboluri, precum şi educaţia sînt cele
4 aspecte care au impact asupra vieţii comunităţilor maghiare din străinătate
şi pe care va pune accent politica externă a Ungariei“…“Este reconfortant
faptul că, în ultimele luni, disputa tensionată privind folosirea stegului
secuiesc a fost practic rezolvată cu o victorie!“ Guvernul de la Budapesta este
optimist şi speră că amendamentul respins de Comisie privind recunoaşterea
limbii ungare ca limbă regională în România va fi admis în Plenul Senatului şi
al Camerei Deputaţilor de la Bucureşti. Indicaţiile preţioase de la Budapesta
au fost bine primite şi îmbrăţişate de preşedintele Comisiei pentru revizuirea
Constituţiei şi, după doar două zile, el a impus să se revină la articolele 1,
6 şi 12 unde au fost apoi admise amendamentele Ungariei şi U.D.M.R. împotriva
Poporului Român.
3. La articolul 1 – „Statul Român“, după alineatul 1 s-a
introdus următorul text: „România recunoaşte rolul istoric în constituirea şi
modernizarea statului român al Casei Regale, al minorităţilor naţionale, al
Bisericii Ortodoxe şi ale celorlalte culte religioase.“ Ca urmare, la Budapesta
şi în Ungaria este mare bucurie. Guvernul Orban are ca prioritate, în politica
externă, să influenţeze politicile vecinilor Ungariei la nivel constituţional.
Singura ţară unde s-au făcut paşi uriaşi în favoarea Ungariei este România!
După autonomia de facto în judeţele Covasna şi Harghita,
precum şi în multe localităţi din Ardeal, obţinută prin complicitatea şi cu
susţinerea Guvernelor post-decembriste, Comisia pentru revizuirea Constituţiei
a pregătit terenul pentru consacrarea unei autonomii de jure a minorităţilor
etnice, în special a celei ungare, prin garantarea drepturilor colective şi
introducerea noţiunii de comunităţi locale cu drepturi extinse cum nu există
nicăieri în Europa şi nici pe alte continente. Comisia condusă de senatorul
Crin Antonescu nu recunoaşte adevărul şi rolul istoric al Poporului Român,
urmaş al geto-dacilor, care a constituit leagănul civilizaţiei în Europa.
Aceeaşi Comisie umileşte Biserica Ortodoxă Română pe care o situează în urma
casei regale şi minorităţilor etnice în constituirea şi modernizarea Statului
Român. Minoritatea maghiară, care nu a recunoscut şi nu recunoaşte Marea Unire
de la Alba-Iulia din 1 Decembrie 1918, care acţionează de 95 de ani împotriva
Statului Naţional Unitar Român şi a Poporului Român, care a boicotat
referendumurile din anii 1991 şi 2003 pentru Constituţia României, care
acţionează împreună cu autorităţile din Ungaria pentru pregătirea Diktatului de
la Bruxelles din anul 2014 vizînd autonomia teritorială a Ardealului, este
considerată de către U.S.L. că are prioritate faţă de Biserica Ortodoxă Română
în constituirea şi modernizarea Statului Român. Înaintea Bisericii Naţionale şi
sfidînd numeroase adevăruri istorice, în textul de revizuire a Constituţiei,
este plasată şi casa regală a evreilor din familia Hohenzollern – Sigmaringen,
care au jefuit, prădat şi trădat România şi Poporul Român. Fostul rege Carol al
II-lea, un iresponsabil, corupt, lacom, laş şi imoral, la fel şi unul din
urmaşii săi, este plasat în textul de revizuire a Constituţiei României
înaintea Bisericii Ortodoxe Române. Pentru Poporul Român a început o vară
fierbinte şi secetoasă, iar la toamnă i se pregăteşte în Parlament o
Constituţie împotriva sa şi pentru dezmembrarea teritorială a României în
favoarea Ungariei. Viaţa a demonstrat că, fără reprezentarea Partidului România
Mare în Parlamentul României a fost posibil să se ajungă la re-revizuirea
Constituţiei în favoarea Ungariei şi a iredentismului ungar.
În aceste zile, Partidul România Mare împlineşte 22 de ani
de la înfiinţarea sa. În toţi aceşti ani, Partidul România Mare, împreună cu
Partidul Unităţii Naţionale Române (P.U.N.R.), Uniunea Naţională „Vatra
Românească“, Societatea Cultural Patriotică „Avram Iancu“, „Astra“, Forumul
Românilor din judeţele Covasna, Harghita şi Mureş, cu alte organizaţii
patriotice româneşti, i-au avertizat pe români asupra pericolului unguresc şi
au acţionat împotriva uneltirilor Ungariei şi U.D.M.R. vizînd dezmembrarea
teritorială a României.
LA MULŢI ANI!
Sănătate şi bucurii pentru toţi membrii şi simpatizanţii
Partidului România Mare!
Dr. GHEORGHE FUNAR
Secretar general al P.R.M.
Preşedintele Filialei P.R.M. Cluj
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu