Ministerul Educației
Naționale organizează selecția cadrelor didactice din învățământul universitar și preuniversitar în vederea constituirii Comisiei specializate
de acreditare (CSA).
Comisia specializată de acreditare este un organism oficial
care funcționează în coordonarea
Direcţiei Formare Continuă din cadrul Direcţiei Generale Management
Preuniversitar, în conformitate cu prevederile Metodologiei de acreditare şi
evaluare periodică a furnizorilor de formare continuă și a programelor de formare oferite de aceştia, aprobată prin
OMECTS nr. 5564/2011, cu modificările şi completările ulterioare şi cu
Regulamentului - cadru de organizare şi funcţionare a Comisiei specializate de
acreditare a programelor de formare continuă pentru personalul didactic din
învățământul preuniversitar, aprobat
prin OMENCȘ nr. 6045/2016.
Atribuțiile
principale ale Comisiei specializate de acreditare sunt: evaluarea programelor
de formare continuă în vederea acreditării, alocarea de credite profesionale
transferabile pentru programele de formare continuă propuse spre acreditare,
precum şi echivalarea numărului de credite profesionale transferabile obţinute
de personalul didactic care a participat la programe speciale.
GDL
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu