01.09.2017
Drumurile naționale
Deputatul
PSD Marius Sorin Bota a transmis o serie de sesizări Direcției Regionale de
Drumuri și Poduri Cluj, dar și Companiei Naționale de Administrare a
Infrastructurii Rutiere cu privire la lipsa marcajelor rutiere în urma
lucrărilor de întreținere de vară ce s-au încheiat pe drumurile naționale din
regiunea de nord-vest, dar și pentru a afla care este eficiența parapeților din
beton montați pe mijlocul unor drumuri naționale.
”Observ că este un obicei deja
împământenit de a lăsa drumurile fără marcaje rutiere după finalizarea acestor
lucrări de întreținere de vară. Spre exemplu pe DN 1C - Cluj Napoca - Dej
lipsește inclusiv marcajul de separare al benzilor de circulație. Trebuie să se
întâmple un accident pentru a lua măsuri împotriva constructorilor inconștienți
și superficiali?”, a declarat deputatul. Mai mult, acesta a abordat
subiectul separatoarelor de benzi din
beton dintre Turda și Cluj Napoca, separatoare care se mai găsesc și pe alte
drumuri naționale cu un cost foarte mare.
”Nu știu care este eficiența
acestor parapeți din beton, cât sunt de costisitori și dacă nu cumva e vorba
doar despre afaceri cu bani publici. Dacă și-au dovedit eficiența, poate că ar
trebui găsită o soluție de schimbare a standardului de construcție a drumurilor
naționale, de largire la 4 benzi, astfel încât parapeții de separare a
direcțiilor de mers să fie montați pe toate drumurile din țară. Dacă în schimb
au doar rol ”decorativ”, cu siguranță ar trebui desființați”, a declarat
deputatul.
Cabinetul deputatului
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu