În perioada 2 mai – 2 septembrie 2018, Cora a demarat o
campanie de suflet pentru dotarea Secţiei de Pediatrie a Spitalului Judeţean de
Urgenţă ”Dr. Constantin Opriş” Baia Mare, campanie în care unitatea medicală
este organizaţie parteneră. Rezultatele nu au întârziat să apară, iar EKG-ul
performant, Holterul, pistolul pentru puncție
osoasă și monitorul performant au fost
donate de reprezentanții Cora Baia
Mare, prin directorul Loredana Veisa, în cursul zilei de joi, 13 decembrie
2018. Încântarea s-a putut citi atât pe chipul medicului-șef al Secției
Pediatrie, Cosette Ceaunică, cât și al
medicilor pediatri care asigură buna funcționare
a secției medicale ce tratează micii
pacienți. Suma donată în acest an a
fost de 42.125,91 lei, cu peste 2.000 de lei mai mult decât în 2017, când
într-o campanie similară demarată pentru achiziționarea
unui analizor de gaze sangvine şi oximetrie s-au strâns 40.036,95 de lei.
Directorul Cora Baia Mare, Loredana Veisa a arătat că toți clienții
Cora au putut să doneze la orice casă de marcat din Cora, până în 2 septembrie
2018, tichetul cadou sau bani numerar, care au fost ulterior folosiți pentru achiziţionarea monitorulului
performant, al EKG-ul performant, precum și
a holterului și a pistolului pentru
puncție osoasă.
Trebuie precizat faptul că, la fel ca în anii trecuți, contribuția
Cora a fost de 12.500 de lei, bani care s-au adăugat sumei donate de clienți și
care a apărut pe fiecare bon de casă.
”Aparatele sunt de cea mai bună calitate, au fost deja
folosite și pentru toate acestea, atât
eu, personal, cât și colegii mei le
suntem foarte recunoscători directorului Cora Baia Mare, Loredana Veisa,
tuturor lucrătorilor de la Cora, dar și
celor care au făcut donații pentru ca
aceste aparate să fie achiziționate.Toți, împreună au realizat un lucru minunat
atât anul trecut, cât și anul acesta,
atât pentru copiii bolnavi, cât și
pentru medicii secției. Mulțumim din suflet, fiecăruia în parte, pentru
întreaga implicare”, a declarat medicul-șef
al Secției Pediatrie, Cosette Ceaunică.
Aceasta nu este prima acţiune de acest gen demarată de Cora.
Campania „Luna inimilor deschise” s-a desfăşurat şi în anii trecuți, iar rezultatele au fost unele
remarcabile. În cadrul campaniei, fiecare hipermarket şi-a ales o cauză legată
de copii şi sănătatea acestora şi au identificat, împreună cu asociaţia sau
spitalul colaborator, o nevoie concretă, stabilind ca obiectiv rezolvarea
acesteia.
IP
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu