Pentru a evita neplăcerile cauzate de problemele
legate de îngheț a instalațiilor de alimentare cu apă, societatea VITAL S.A
vine în întâmpinarea utilizatorilor cu câteva recomandări tehnice:
·
verificați conductele de apă, precum și robineții montați pe instalație, în
vederea depistării pierderilor de apă care ar putea duce la înghețarea
conductelor;
·
blocați accesul aerului rece în subsoluri, casele de scară si incintele pe
unde trec instalaţiile;
·
montați geamuri acolo unde ele lipsesc și țineți ușile incintelor închise;
·
izolați conductele cu materiale izolatoare (polistiren, vată minerală sau
orice alt material izolant);
·
în cazurile în care se constată lipsa capacelor la căminele de apometre vă
solicităm să anunțați societatea VITAL S.A.
Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul de organizare și
funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de
canalizare, utilizatorii au obligația:
(2) să ia toate măsurile necesare pentru asigurarea protecției și
integrității fizice a căminului de apometru, a contorului/aparatului de măsură
de apă și a vanelor ce echipează branșamentul, dacă acestea se află pe
proprietatea sa.
(3) Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui
sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare
se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de
îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul
serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina
acestuia.
Utilizatorii pot semnala problemele legate de funcţionarea apometrelor sau
a serviciului de alimentare cu apă și canalizare la dispeceratul societății, la
numerele de telefon: 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372/752661.
VITAL S.A.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu