joi, 16 martie 2017

COLECŢIA PEDAGOGIA SECOLULUI XXI



Atenţie cadre didactice! Reducere 25% fata de pretul din librarii



O abordare epistemologica, de natura socioconstructivista si interactiva, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivista, care face referire la subiectul care invata, respectiv la elev; dimensiunea sociologica, legata de interactiunile sociale, care face referire la partenerii prezenti – ceilalti elevi si profesorul; dimensiunea interactiva, legata de interactiunile cu mediul curricular, care face referire la situatiile de invatare si la obiectul de invatare organizat in interiorul acestor situatii. 
DIDACTICA DISCIPLINELOR PEDAGOGICE. UN CADRU CONSTRUCTIVIST
Autori: Musata-Dacia Bocos 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Didactica, metodica, Cursuri universitare 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 432
Format: 16.5 x 23.5
ISBN: 978-973-47-2482-6

Pret: 35 lei 26.25 lei

Cuprins: CAPITOLUL I. Didactica disciplinelor pedagogice –Disciplina stiintifica teoretica si practica, CAPITOLUL II. Curriculumul scolar la disciplinele pedagogice –Abordari teoretice, analize pedagogice si investigatii practice, CAPITOLUL III. Finalitatile disciplinelor pedagogice – Analiza pedagogica, CAPITOLUL IV. Continuturile disciplinelor pedagogice, CAPITOLUL V. Strategii didactice in studiul disciplinelor pedagogice, CAPITOLUL VI. Strategii de evaluare in studiul disciplinelor pedagogice, CAPITOLUL VII. Designul educational in studiul disciplinelor pedagogice, CAPITOLUL VIII. In cautarea unei paradigme epistemologice pentru procesul de constructie a cunostintelor de pedagogie.


Aparitia unei asemenea lucrari de referinta era extrem de necesara: realitatile scolii romanesti i-au pus pe practicienii educatiei fata in fata cu importul a numeroase idei, teorii sau experiente noi, a caror implementare nu a fost lipsita de riscul distorsiunilor si a caror integrare in experientele deja consacrate a generat, alaturi de alti factori – nu de putine ori –, disfunctii ale limbajului pedagogic (ambiguitatea unor concepte, reducerea sau amplificarea nepermisa a sferei unor notiuni, cliseizarea unor sintagme etc.). Autorii si-au propus sa vina in sprijinul practicienilor prin clarificarea conceptelor si a definitiilor si prin inventarierea unor modalitati si strategii coerente de ameliorare a practicii instructiv-educative. Tratatul se constituie intr-un instrument de lucru complet si competent, care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca celor interesati de formarea continua. 
TRATAT DE DIDACTICA MODERNA
Autori: Miron Ionescu, Musata Bocos 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Didactica, metodica, Cursuri universitare 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 456
Format: 16.5 x 23.5
ISBN: 978-973-47-2481-9

Pret: 40 lei 30 lei

Cuprins: CAPITOLUL I. De la paradigma comeniana la didactica moderna (Paradigma comeniana a didacticii, Continuatorii operei lui Comenius si evolutia didacticii in Diacronie, Instructia scolara – proces aleatoriu/neunivoc, Analiza pedagogica a conceptului „didactica” etc.), CAPITOLUL II. Procesul de invatamant – experienta, rutina si creativitate didactica (Procesul de invatamant – abordare sistemica, Componentele principale ale procesului de invatamant si interdependentele dintre ele, Radiografia procesului de invatare etc), CAPITOLUL III. Principiile didacticii – in viziunea teoriilor constructiviste (Caracteristicile generale ale principiilor didacticii, Caracterizarea principiilor didacticii din punctul de vedere al psihologiei educatiei si dezvoltarii etc.).


Lucrarea se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practic-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni. Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestei lucrari, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s-a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din: obiectivele/competentele vizate prin studiul temei; termenii si sintagmele-cheie; suportul teoretic; organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile; sarcini de reflectie si exercitii aplicative; sugestii pentru luarea notitelor; recomandari bibliografice pentru studiul individual. 
TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII. TEORIA SI METODOLOGIA EVALUARII. REPERE SI INSTRUMENTE PENTRU FORMAREA PROFESORILOR
Autori: Musata Bocos, Dana Jucan 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Pedagogie, psihopedagogie, educatie, Cursuri universitare 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 216
Format: 16.5 x 23.5
ISBN: 978-973-47-2484-0

Pret: 25 lei 18.75 lei

Cuprins: PARTEA I. TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII (Tema nr. 1. Didactica – stiinta pedagogica fundamentala, Tema nr. 2. Procesul de invatamant etc.), PARTEA A II-A. TEORIA SI METODOLOGIA EVALUARII (Tema nr. 1. Semnificatii, implicatii, operationalizari ale conceptului de evaluare in campul educatiei, Tema nr. 2. Evaluarea didactica - demers continuu, integrat in procesul de predare si invatare. Functiile evaluarii etc.), Structura algoritmica a operationalizarii temelor: 1. Obiective/ competente vizate prin studiul temei 2. Termeni si sintagme-cheie, 3. Suport teoretic, 4. Esentializarea si explicitarea continutului prin intermediul unor organizatori cognitivi/ scheme, 5. Sarcini de reflectie si exercitii aplicative, 6. Sugestii pentru luarea notitelor, 7. Recomandari bibliografice pentru studiul individual.


Adresandu-se tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, precum si celor care doresc sa se perfectioneze/autoperfectioneze, lucrarea de fata propune suporturi practic-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica referitoare la problematicile specifice fundamentelor pedagogiei si teoriei si metodologiei curriculumului. In prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s-a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din urmatoarele componente: obiective/competente vizate prin studiul temei; termeni si sintagme-cheie; suport teoretic; organizatori cognitivi/scheme prin care sunt esentializate si explicitate continuturile; sarcini de reflectie si exercitii aplicative; sugestii pentru luarea notitelor; recomandari bibliografice pentru studiul individual. 
FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI. TEORIA SI METODOLOGIA CURRICULUM-ULUI.REPERE SI INSTRUMENTE DIDACTICE PENTRU FORMAREA PROFESORILOR
Autori: Musata Bocos, Dana Jucan 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Pedagogie, psihopedagogie, educație, Cursuri universitare 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 240
Format: 16.5 x 23.5
ISBN: 978-973-47-2483-3

Pret: 25 lei 18.75 lei

Cuprins: PARTEA I. FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI (Tema nr. 1. Factorii dezvoltarii personalitatii umane, Tema nr. 2. Educatia – factor al dezvoltarii personalitatii umane, Tema nr. 3. Dimensiunile educatiei etc.), PARTEA A II-A. TEORIA SI METODOLOGIA CURRICULUMULUI (Tema nr. 1. Conceptul de curriculum – istoric si actualitate, Tema nr. 2. Continutul invatamantului – vector al curriculumului, Tema nr. 3. Domeniile curriculumului: tipuri de curriculum; medii curriculare; cicluri curriculare; arii curriculare; niveluri, cicluri, filiere, profiluri si specializari etc.), Structura algoritmica a operationalizarii temelor: 1. Obiective/competente vizate prin studiul temei, 2. Termeni si sintagme-cheie, 3. Suport teoretic, 4. Esentializarea si explicitarea continutului prin intermediul unor organizatori cognitivi/scheme, 5. Sarcini de reflectie si exercitii aplicative, 6. Sugestii pentru luarea notitelor, 7. Recomandari bibliografice pentru studiul individual.


O sinteza metodologica complexa, foarte utila studentilor, profesorilor coordonatori, cadrelor didactice aspirante la obtinerea gradului didactic I, dar si formatorilor, consilierilor, viitorilor experti din stiintele educatiei, psihologilor, psihopedagogilor, juristilor, inginerilor, medicilor, bibliotecarilor, chiar si parintilor, care trebuie sa realizeze referate, portofolii, discursuri si prezentari publice. 
ELABORAREA LUCRARILOR DE LICENTA, DISERTATIE SI GRADUL DIDACTIC I. GHID STIINTIFIC SI METODOLOGIC
Autori: Ioan Neacsu, Loredana Manasia, Teodora Chicioreanu 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Didactica, metodica 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 208
Format: 16.5 x 23.5
ISBN: 978-973-47-2279-2

Pret: 30 lei 22.50 lei

CUPRINS: Capitolul 1. DE LA IDEE LA PROIECT VIA PLANIFICAREA ACTIVITATII DE CERCETARE (Stabilirea scopului si obiectivelor lucrarii, Planificarea etapelor de elaborare a lucrarii, Valorile tematice in cercetarea si proiectarea lucrarilor, etc.),Capitolul 2. CERCETAREA STIINTIFICA – REPERE TEORETICE SI APLICATIVE (Validitate si fidelitate – concepte si vectori in constructia cercetarii, Variabile, ipoteze si control, Strategii de cercetare, Populatie, esantionare si esantion, etc.), Capitolul 3. REPERE IN ELABORAREA, REDACTAREA SI PREZENTAREA LUCRARILOR (Elaborarea manuscrisului, Redactarea textului stiintific, Prezentarea lucrarii, Evaluarea – criterii, recomandari, practici), Capitolul 4. ETICA IN CERCETARE. FRAUDA STIINTIFICA (Norme etice in colectarea si publicarea rezultatelor cercetarii, Acuratetea datelor, Autorul si respectarea drepturilor participantilor la cercetare, Protejarea dreptului de proprietate intelectuala).

O lucrare inedita si bine documentata care isi propune configurarea unui cadru teoretic si metodic al evaluarii didactice, adecvat disciplinei de limba si literatura romana. 
EVALUAREA FORMATIVA A COMPETENTELOR IN ORA DE LIMBA SI LITERATURA ROMANA IN LICEU. APLICATIE ASUPRA COMPETENTEI DE ARGUMENTARE 
Autor: Mihaela Emilia Popa 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Liceu 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 304
Format: 16.5 x 23.5
ISBN: 978-973-47-2195-5

Pret: 35 lei 26.25 lei

CUPRINS: Capitolul 1. Evaluarea didactica si conceptele conexe, EVALUAREA FORMATIVA — ACCEPTIUNI SI DELIMITARI TEORETICE, Forme si instrumente de evaluare formativa, Limitele evaluarii formative; Capitolul 2. Evaluarea didactica in noua retea de concepte, Autoevaluarea. Competenta de (auto)evaluare, Interevaluarea. Interactiunea evaluativa ca model didactic reglator, Metaevaluarea. Evaluarea implicita si explicita a evaluarii, Coactiunea Interevaluare-Metaevaluare (Cadrul I-M). Fundamentare teoretica si praxiologica; Capitolul 3. Prezentarea generala a cercetarii, Etapa preexperimentala, Etapa experimentului formativ: Evaluarea formativa a competentelor la limba si literatura romana prin valorificarea Coactiunii I-M. Aplicatie asupra competentei de argumentare, Etapa postexperimentala; Capitolul 4. Interpretarea rezultatelor cercetarii, Verificarea validitatii cadrului I-M, CONCLUZII.

O resemnificare si o valorizare pedagogica moderna a conceptului de management educational! Lucrarea cuprinde continuturi explicative, completate prin exemplificari, figuri si tabele, precum si indemnuri la reflexivitate, receptare responsabila, activa si critica. Adresabilitatea tratatului este multipla: profesori pentru invatamantul primar si prescolar, manageri din domeniul educatiei, profesori de diferite specialitati, de la toate nivelurile invatamantului, interesati de formarea lor initiala si continua, studenti ai specializarilor de nivel masteral, studenti ai specializarilor de nivel licenta, elevi ai liceelor pedagogice. 
TRATAT DE MANAGEMENT EDUCATIONAL PENTRU INVATAMANTUL PRIMAR SI PRESCOLAR
Autori: Ramona Radut-Taciu (coord), Musata-Dacia Bocos(coord.), Olga Chis, (coord.) 


Domeniu: Educational
Subdomeniu: Didactica, metodica, pedagogie, psihopedagogie, educatie 
Colectie: PEDAGOGIA SECOLULUI XXI

Nr Pagini: 584
Format: 16.5x23.5
ISBN: 978-973-47-1526-8 

Pret: 50 lei 37.50 lei

Cuprins: Capitolul 1. Managementul educational — concept, semnificatii, componente (Bibliografie, Aplicatii, Rezumat, Abstract, Exercises), Capitolul 2. Managementul institutional, Capitolul 3. Managementul clasei de elevi si al grupei de prescolari,Capitolul 4. Managementul schimbarii, Capitolul 5. Managementul curricular,Capitolul 6. Managementul invatarii, Capitolul 7. Managementul educatiei inclusive,Capitolul 8. Managementul invatamantului primar simultan si al grupelor combinate,Capitolul 9. Managementul activitatilor educationale la clasa pregatitoare, Capitolul 10. Ergonomia didactica, Capitolul 11. Managementul activitatilor extracurriculare,Capitolul 12. Managementul activitatilor de tip „scoala dupa scoala”, Capitolul 13.Managementul proiectelor si programelor educationale etc



Daca doriti sa comandati aceste carti, dati reply la acest email si completati formularul de comanda. 
Veti primi comanda intr-un interval de 3-4 zile la locatia comunicata de dumneavoastra.
Plata se va face ramburs, la primirea comenzii. Taxele de expeditie sunt suportate de editura pentru comenzi de peste 100 RON. Pentru comenzile sub 100 RON, reducerea acordata se mentine, iar cheltuielile de expeditie, in valoare de 10 RON, vor fi suportate de cumparator.
De asemenea, pentru comenzi, puteti suna la numerele de telefon:
0374 438 600; 0753 040 444; 0721 247 918; 0248 214 533; 0248 631 439; 0248 631 492 sau puteti trimite comanda prin e-mail, pe adresa comenzi@edituraparalela45.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu