duminică, 20 august 2017

Comunicat de presa - CECCAR Maramures

Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România
- Filiala Maramureş -
Ştiinţă | Independenţă | Moralitate


  I N V I T A Ţ I E



 SEMINAR
                                                                           
 În perioada 12 - 13 septembrie  2017  CECCAR – Filiala Maramureș dorește să vină în sprijinul dumneavoastră prin organizarea unui seminar de pregătire profesională, cu tema:
„MANAGEMENTUL CONTABILITĂȚII ÎN INSTITUȚIILE PUBLICE – buget, gestiune financiară și  raportarea situațiilor financiare”.
Seminarul  va fi susţinut de un Consilier Superior  din cadrul Direcţiei Metodologie Contabilă Instituţii Publice din MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE.
Tematica  este atașată la prezenta invitație.
Seminarul  se va încheia cu o sesiune de întrebări şi răspunsuri legate de tematica dezbătută.
În urma participării la seminar se vor elibera certificate de participare .
Taxa participare 300 lei/participant inclusiv TVA
Cu convingerea că veţi găsi utilă participarea dumneavoastră și pentru  rezervarea  locatie, care va fi comunicată după înscriere, vă rugăm să confirmaţi prezenta  până în data de 1 septembrie  2017, pe e-mail ceccarmaramures@ceccarmaramures.ro sau la telefon 0262/220430, 0262/250427.
Plata seminarului se va efectua până cel târziu în data de 1 septembrie 2017, direct la casieria  filialei CECCAR Maramureș sau prin virament bancar în contul IBAN RO82RZBR 0000 0600 06563683, deschis la Raiffeisen Bank, CUI RO7426179, CECCAR FILIALA MARAMUREȘ.

TEMATICĂ PROGRAM 


Managementul contabilităţii în instituţiile publice
Buget, gestiune financiară și raportarea situațiilor financiare

        Raportarea situațiilor financiare. Sistemul național de raportare - necesități, avantaje și beneficii pentru instituțiile publice. Modificări și completări la OUG 88/2013 privind adoptarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru îndeplinirea unor angajamente convenite cu organismele internaţionale, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările si completarile ulterioare.
1.                               Reglementări și noutăți legislative în domeniul financiar - contabil. Dezbateri privind legislația în domeniu.
2.                               Întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale și a unor raportări financiare lunare în anul 2017 (OMFP 640/2017). Particularități privind închiderea conturilor de finanţare, de disponibil şi stabilirea rezultatului patrimonial  pentru instituţiile publice finanţate de la bugetul de stat, local, asigurări, instituţii publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, precum şi pentru activităţi finanţate din venituri proprii.
3.                               Reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice (OMFP 3.471/2008).
4.                               Evidenţa și administrarea patrimoniului instituţiilor publice, regimul bunurilor din domeniul public şi privat al statului şi al unităţilor administrativ teritoriale aflate în administrarea instituţiilor publice (OMFP 2.861/2009).
5.                               Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor la instituţiile publice – ALOP (OMFP 547/2009 pentru modificarea şi completarea OMFP 1.792/2002). Acţiuni multianuale.
6.                               Proceduri contabile. Modele de elaborare.
7.                               Aplicaţii practice şi studii de caz ce vor ilustra temele tratate prin alternarea elementelor reglementate cu cele practice.
       8. Aplicaţii practice şi studii de caz ce vor ilustra temele tratate prin alternarea elementelor        reglementate cu cele practice. 

                                           
CONDUCEREA FILIALEI
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu