SEMINAR
În perioada 12 - 13 septembrie 2017 CECCAR – Filiala
Maramureș dorește să vină în sprijinul dumneavoastră prin organizarea unui
seminar de pregătire profesională, cu tema:
„MANAGEMENTUL
CONTABILITĂȚII ÎN INSTITUȚIILE PUBLICE – buget, gestiune financiară și
raportarea situațiilor financiare”.
Seminarul va fi susţinut de un Consilier Superior din cadrul Direcţiei Metodologie
Contabilă Instituţii Publice din MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE.
Tematica este atașată la prezenta invitație.
Seminarul se va încheia cu o sesiune de întrebări şi răspunsuri
legate de tematica dezbătută.
În urma participării la seminar se vor elibera certificate de participare .
Taxa participare 300 lei/participant inclusiv TVA
Cu convingerea că veţi găsi utilă participarea dumneavoastră și
pentru rezervarea locatie, care va fi comunicată după
înscriere, vă rugăm să confirmaţi prezenta până în data de 1 septembrie 2017, pe e-mail ceccarmaramures@ceccarmaramures.ro sau la telefon 0262/220430,
0262/250427.
Plata seminarului se va efectua până cel târziu în data de 1 septembrie 2017, direct la
casieria filialei CECCAR Maramureș sau prin virament bancar în contul
IBAN RO82RZBR 0000 0600 06563683,
deschis la Raiffeisen Bank, CUI RO7426179, CECCAR FILIALA
MARAMUREȘ.
TEMATICĂ
PROGRAM
Managementul
contabilităţii în instituţiile publice
Buget, gestiune
financiară și raportarea situațiilor financiare
Raportarea situațiilor financiare. Sistemul
național de raportare - necesități, avantaje și beneficii pentru
instituțiile publice. Modificări și completări la OUG 88/2013 privind
adoptarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru îndeplinirea unor angajamente
convenite cu organismele internaţionale, precum şi pentru modificarea şi
completarea unor acte normative, cu modificările si completarile
ulterioare.
1.
Reglementări și noutăți legislative în domeniul
financiar - contabil. Dezbateri privind legislația în domeniu.
2.
Întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare
trimestriale și a unor raportări financiare lunare în anul 2017 (OMFP
640/2017). Particularități privind închiderea conturilor de finanţare, de
disponibil şi stabilirea rezultatului patrimonial pentru instituţiile
publice finanţate de la bugetul de stat, local, asigurări, instituţii
publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, precum şi
pentru activităţi finanţate din venituri proprii.
3.
Reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale
aflate în patrimoniul instituţiilor publice (OMFP 3.471/2008).
4.
Evidenţa și administrarea patrimoniului instituţiilor
publice, regimul bunurilor din domeniul public şi privat al statului şi al
unităţilor administrativ teritoriale aflate în administrarea instituţiilor
publice (OMFP 2.861/2009).
5.
Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata
cheltuielilor la instituţiile publice – ALOP (OMFP 547/2009 pentru
modificarea şi completarea OMFP 1.792/2002). Acţiuni multianuale.
6.
Proceduri contabile. Modele de elaborare.
7.
Aplicaţii practice şi studii de caz ce vor ilustra
temele tratate prin alternarea elementelor reglementate cu cele practice.
8. Aplicaţii practice şi studii de caz ce vor
ilustra temele tratate prin alternarea elementelor
reglementate cu cele practice.
CONDUCEREA FILIALEI
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu