Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 prezintă cei șase pași pentru descărcarea adeverinței de vaccinare, dar și cauzele eventualelor erori de descărcare.
Cei 6 pași prezentați de CNCAV sunt:
·
Accesează site-ul: adulti.renv.ro
·
Apasă butonul roșu pentru obținerea
adeverinței
·
Bifează cele două căsuțe privind prelucrarea datelor
cu caracter personal
·
Introduceți CNP-ul/
Pașaportul-codul unic RENV și numărul de telefon
·
Introduceți codul de validare
primit pe telefon;
·
Descărcați adeverința electronică de
vaccinare.
Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva
COVID-19 precizează că adeverința nu poate fi descărcată din străinătate.
Informațiile din platforma de programare se pot verifica sau corecta doar de
către persoanele autorizate
Trebuie să existe concordanță între datele introduse la programare/RENV și
datele pe care le introduceți pentru descărcarea adeverinței, spune sursa
citată, potrivit Mediafax.
În ce privește eventualele erori, acestea pot apărea din următoarele motive:
programarea s-a făcut de către angajator și acesta nu a
folosit numărul de telefon al persoanei programate la vaccinare, ci al
instituției respective;
persoana s-a programat singură pe platformă și nu a introdus
corect numărul de telefon sau a introdus alt număr de telefon decât cel pe
care-l introduce acum la descărcarea adeverinței;
informațiile au fost introduse direct în RENV de către
registrator la nivelul centrului de vaccinare și aceste date au fost greșit
introduse.
„Descărcarea Adeverinței electronice de vaccinare nu poate fi făcută dacă
vreuna dintre cifre a fost greșită la introducerea celor două șiruri de numere
(CNP, respectiv – număr de telefon). Informațiile din platforma de programare
se pot verifica/corecta doar de către persoanele autorizate; în cel mai scurt
timp se va încerca preluarea acestor date în RENV”, precizează CNCAV.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu