sâmbătă, 15 iulie 2017

Concurs INTERNATIONAL „ Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre”, editia VIII

REGULAMENT DE ORGANIZARE

Organizatori Scoala „Carmen Sylva” Iasi - „B.P. Hasdeu” Iasi ;

CONCURSUL  ESTE  AVIZAT  MEN  IN  CAERI  2017  cu nr.  26404 din  16.02.2017,  Anexa A,  Domeniul  Cultural – Artistic, Culturi si  Civilizatii II pag. 19, poz. 399.  Avizul  va  fi  trecut  pe  diplome.

Inscrierea se face pana la data de 14 August 2017  .

Este obligatorie completarea anexelor.
Anexa 1,3,4 se trimit listate  si completate in plicul cu lucrari.

Fiecare cadru didactic participant  este  rugat  sa  completeze  si  CHESTIONARUL – obligatoriu -   de la sfarsitul regulamentului pe  care  IL LISTATI  si  il  puneti in coletul cu lucrari . Chestionarul  trebuie sa fie completat de mana si semnat .

Aceasta  editie  pune  accentul  pe  cunoasterea , promovarea  si valorificarea  traditiilor  noastre  stramosesti  de  Paste.
Pentru  aceasta  realizam  culegerea : ,,Paștile de altadata in cuvinte si imagini”.

           I.SECTIUNEA CONCURS ELEVI – Gratuit

Concursul este GRATUIT; fiecare cadru didactic poate inscrie maxim 2 elevi
Participantii la Concurs gratuit primesc  diplomele cu rezultatele elevilor inscrisi in concurs.
Nu se primeste nici un alt fel de document sau adeverinta in plus.

1.                  Condiţii de participare la concurs
              Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la orice nivel;
- elevii claselor  I- VIII;
- elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor respecta următoarele cerinţe de elaborare.

CONCURSUL INTERNATIONAL “SARBATOAREA INVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE ” se desfăşoară astfel:

TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile pascale inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de primăvară, flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, vara cu peisaje, jocuri de primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, icoane  etc.

            Încercaţi să nu utilizaţi simbolul iepuraşului  (cat mai putin posibil).

I .  SECŢIUNEA  ELEVI:

CONCURS
1.      Creaţie  plastică  clasică  pictura, desen, grafica, etc – (acuarelă, guaşe, creion, ceracolor, etc.); A4
A3 sau orice format
2.      Creaţie  tehnologică/abilităţi  practice: colaje simple  sau  mixte (orice tehnică), felicitări, mici decoraţiuni, tehnica  quilling  etc., din  materiale  diverse, inclusiv  reciclabile; orice format
3.      Felicitări – format A5 sau orice format;
4.      Creaţie tehnico-informatică: desen,  grafică pe calculator, Power  Point, Paint, etc.; orice  format
5.      Fotografie, mai ales fotografii VECHI – format A4 – ce  ilustrează  Sfânta  Sărbătoare  sau activităţi  extraşcolare  legate  de Sărbatoarea  Învierii  Domnului, traditiile si obiceiurile stramosesti, costume populare vechi, sezatori, hora satului etc. (serbări, grupuri de colindători de Florii, încondeierea  ouălor de Paşte, voluntariat etc.). Fotografiile  pot fi  listate  pe  hartie  color  obisnuita.
6.      Creaţie literară (proză, poezie, eseu, compuneri, scrisori) având ca temă: bucuria Învierii, frumuseţea  primăverii ca anotimp al renaşterii, bogăţia tradiţiilor  populare legate de Sărbătoarea Învierii, etc.
7.      Icoane pe sticla sau pe lemn sau orice suport si in orice format.
8.      Oua  incondeiate  de  orice  fel  sau  orice  dimensiune, inclusiv  prin tehnica quilling, origami  sau orice  fel  de  tehnica.
9.      Orice  fel  de  decoratiune  cu  tematica  Pascala  sau  de  primavara  confectionate  inclusiv  din  materiale  reciclabile
10.  Afis, poster, macheta, rebus sau absolut orice fel de creatie care respecta tematica data.

            -pot fi si lucrari colective realizate de un grup de elevi sau de colectivul clasei.
-toate lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate tehnicile de lucru pe orice fel de  suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate  alb negru sau color în format A4;

CREAŢIILE LITERARE (elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New   Roman, caractere dimensiunea 12, marginile de 2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator. Nu se eticheteaza pe spate creatiile literare .
 La două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Creatiile literare se listeaza A4  şi se pun în plic.

REVISTA  ELEVI  pe suport CD  cu ISSN  cuprinde creatiile literare ale elevilor si profesorilor care doresc sa publice.
            Pentru realizarea Revistei este necesara o resursa financiara de 15 lei.

ELEVI – Revista  -  ,,VENIT-AU  ZILELE  INVIERII”  Nr. 4  2017
- cadrele didactice care doresc publicarea creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui sa trimita lucrarile si in format electronic pe adresa: concursinviereelevi@yahoo.com
Fiecare  cadru  didactic  care are  elevi   inscrisi  pentru  revista  poate  publica  si  el  personal  un  articol ( orice material din tematica data ) sau  eseu,  poezie,  etc. - sa  nu  depaseasca  2  pagini, devenind autor  de articol  ISSN.

- este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, anul, numele cadrului didactic coordonator, secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate înscrie în concurs 2 lucrari ale elevilor indiferent de sectiune, un elev poate participa la mai multe secţiuni.

FISA DE INSCRIERE pentru concurs elevi trebuie inregistrata, semnata si stampilata de catre directorul unitatii, semnata si de catre cadrul didactic coordonator, completata in dublu exemplar, listata apoi pusa in plic – criteriu eliminatoriu!
Declaratia trebuie listata, completata si semnata apoi pusa in plic – criteriu eliminatoriu!


II .  SECŢIUNEA  CADRE DIDACTICE:   SIMPOZION  INTERNATIONAL

“SĂRBĂTORILE  PASCALE  ÎNTRE  TRADIȚIE  ȘI  CONTEMPORANEITATE – ABORDARE  INTER  ȘI  TRANSCURRICULARĂ”


Participarea este cu publicarea lucrarii in CD cu ISBN sau fara publicarea lucrarii.
Participantii la simpozion – cu sau fără publicare -  pot inscrie gratuit si 5 elevi in concurs.

Pentru buna desfasurare a acestei activitati este necesara o resursa  financiara de 75 lei pentru sectiunea cu publicare sau 70 lei pentru sectiunea fara publicare.
Cheltuielile financiare sunt destinate tiparirii diplomelor si documentelor proiectului, CD-urilor si intregii logistici necesare desfasurarii proiectului.
                                                                                                                                               
            Completati Fisa de Inscriere aferenta Simpozionului precizand daca este cu sau fara publicare

Sectiuni simpozion:
a.      Sarbatoarea  Invierii Domnului –  abordare teologica;
b.     Traditii si obiceiuri locale , de Paste si Florii  (referate, scenete ,serbari ,eseuri, etc)
c.      Curriculum creativ ( proiecte didactice ce au ca tema Sarbatorile Pascale sau activitati extrascolare legate de Paste, serbari, scenete pascale, pricesne, sezatori, tehnici de incondeiere a oualor,  ppt-uri ce respecta tematica etc.)
d.     Parteneriate scoala-comunitate, desfasurate cu ocazia Pastelui
e.      Voluntariat crestin (proiecte de caritate in parteneriat cu azile, centre de plasament etc.)
f.       Sarbatoarea Invierii din perspectiva inter si transcurriculara

Respectivele lucrări vor fi publicate într-un CD cu ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea.

CADRE  DIDACTICE  SIMPOZION   INTERNATIONAL –  cerinte de elaborare

            Completati Fisa de Inscriere aferenta Simpozionului, completand corect varianta aleasa: cu publicare sau fara publicare.

Participantii la simpozion pot inscrie gratuit si 5 elevi in concurs.

Fiecare cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (desene , felicitari , icoane , poezii , oua incondeiate etc ) dupa modelul de la secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
      La secţiunile concursului 1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.
      Pentru  cele  doua  lucrari  cadrele  didactice  primesc  Titlu de  Excelenta  si  Diploma de merit.

Se acceptă doi coordonatori pentru un referat dar fiecare asigura resursa  financiara in mod separat, ambii vor primi  intreaga documentatie a proiectului , diplome , adeverinte  si  CD cu ISBN.
Participanții la simpozion FĂRĂ PUBLICARE  - OBLIGATORIU TRIMIT MAIL pe adresa simpozionului concursinviere@yahoo.com cu titlul: Particip la simpozion fără publicare. Nu trebuie atașament.
Activitățile extrașcolare – serbări, scenete, etc – proiectele educative, le puteți publica întregi, fără rezumat.

La secţiunea simpozion international, condiţiile de tehnoredactare sunt următoarele:
a)             Redactarea lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate in limba romana sau in orice alta limba de circulatie internationala ; engleza , franceza , spaniola , italiana, rusa etc
Ø      se va face în format A4, scris la un rând, cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø      titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Ø      la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø      la două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
Ø       lucrările primite şi care respectă (obligatoriu) criteriile menţionate anterior  vor aparea in  publicatia cu titlul, ,,SĂRBĂTORILE PASCALE ÎNTRE TRADIȚIE ȘI  CONTEMPORANEITATE – ABORDARE  INTER  ȘI TRANSCURRICULARĂ” având caracter international cu ISBN.

Ø      bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul, editura;
Ø      acolo unde nu aveti bibliografie nu este obligatorie consemnarea acesteia.
Ø      vă rugăm să folosiţi semnele diacritice corespunzătoare limbii române !
Ø      lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø      pentru publicarea lucrării, aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø      lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament, în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim 5 pagini)
-rezumat  (maxim 1-2 pagini)

   Rezumatul va fi trimis  si  in format listat in plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere .
  Cei care aveti proiecte educative , de voluntariat , didactice sau orice fel de proiecte ; scenete , parteneriate , etc  – le publicati in intregime fara a mai face rezumat .
   Lucrarea si rezumatul  pentru simpozion vor fi trimise în format electronic la următoarea adresă de mail: concursinviere@yahoo.com , in doua  fisiere separate cu titlul: lucrare, rezumat iar rezumatul  şi în format listat, în plicul cu lucrări.

Atentie!!! Nu trimiteti lucrarile decat prin email la adresa indicata. NU PUBLICAM  lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se sterg automat inainte ca editura sa le preia – sa le descarce de pe mail .
Nu mai trimiteti lucrarile pe adresa mea personala de email, ci trimiteti-le pe adresa indicata mai sus.
Organizatorii  nu  isi  asuma  responsabilitatea  pentru continutul stiintific al lucrarilor sau pentru  cele care nu respecta cerintele prezentului regulament.

III. CULEGEREA „ Pastile de altadata in cuvinte si imagini ’’
            Culegerea este cuprinsa intr-un  CD cu ISBN care se acorda gratuit numai celor care participa si la simpozion – cu sau fara publicare .  

Cadrele  didactice participante la Simpozion , cu sau fara publicare , pot trimite un material pentru a fi publicat in aceasta culegere . Materialul format Word  trebuie sa aiba maxim 3-4 pagini , minim cat doreste fiecare sa scrie . Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion – vezi mai sus .In cele 3-4 pagini puteti povesti o traditie /legenda /obicei stravechi sau mai multe .
Fiecare cadru  didactic  poate culege  povestirea , legenda , traditia , obiceiul respectiv de la batranii satului , de la rudele foarte batrane care inca mai cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri ce sunt pe cale sa dispara , sa se piarda si care au stansa legatura cu sarbatorile pascale.
Puteti povesti despre orice fel de obicei din zona dumneavoasta geografica si etnografica  ; de la cum se incondeiaza ouale – tehnici de incondeiere - ; cum se merge cu colindul de Florii , cum se fac focurile ritualice de primavara , ce obiceiuri locale preced aratul si semanatul de primavara , horele si jocurile satului de pasti , udatul fetelor de pasti ,la orice alte obiceiuri prezente in zonele locuite de dumneavoastra ( orice fel de traditie sau legenda sacra sau profana).
Cine detine textul original al  obiceiului respectiv poate sa il publice chiar daca depaseste nr de pagini sugerat de noi . Suntem interesati si de obiceiurile profane , ritualice , nu neaparat de cele sacre . Practic orice fel de traditie , legenda , povestire , obicei al locului este foarte bine venit .
Puteti trimite mai ales descrierea unor obiceiuri pe care doar batranii le mai stiu pentru ca intre timp s-au pierdut si nu se mai practica ;  jocul , hora satului , balul pt tinerii de odinioara , sezatorile , ritualuri de maritat fetele  etc .
Sunt o multitudine de astfel de obiceiuri , de ritualuri in diferite zone ale tarii . Va rog sa le culegeti sau sa vi le amintiti asa cum vi le-au povestit bunicii si strabunicii si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE !! Nu preluati materiale de pe internet . Fiti originali , povestiti sau redati materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple , in limbajul simplu al taranului care a trait aceste obiceiuri si taditii .
Daca aveti  poze vechi sau mai noi care sa ilustreze obiceiul respectiv – , colindatori de Florii , incondeierea oualor , hore ale satului , sfintirea bucatelor in noaptea  de Paste  , participarea la slujba in noaptea de inviere , Procesiune de Florii ,coborarea sfintei Lumini la Ierusalim – pentru cei care au fost acolo – poze din Tara Sfanta – tot de la cei care au fost personal acolo , poze cu oameni in costume populare de alta data sau contemporane , poze care sa ilustreze orice alt obicei sau traditie de primavara    etc – scanati-le si incadrati-le in textul respectiv . Astfel avem si descrierea obiceiului si ilustrarea acestuia .

Cine are numai poze vechi sau actuale – alb negru sau color – fara sa aiba text de publicat , poate publica numai pozele . Le scanati si le incadrati in pagina , eventual dati un titlu referitor la ce surprinde poza ; incondeiere oua , procesiune de Florii ,  oameni in costume nationale autentice care reprezinta bine o zona anume etnografica , dansatori  ,  etc ; apoi va puteti trece numele dvs la autor/culegator;  localitatea , judetul , anul - daca poza este foarte veche .
Vreau sa trimiteti poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste bine radacinile  romanesti, sa vada si copiii nostri de unde venim .
Puteti trimite  poze listate pe carton lucios – nu hartie fotografica pentru ca e scumpa – in format A4 sau A5 , pentru a le include in expozitia noastra – alb negru sau color .
Suntem interesati de orice fel de poza care sa fie cat  mai veche   - sau de cand le aveti , sa fie cat de cat vechi - si din care sa se vada cum traiau oamenii in timpul acela ( orice poza are o poveste a ei , va rog sa trimiteti listate in plicul cu lucrari )
Pentru culegere puteți trimite fie textul pentru publicat sau fotografii vechi de la aceste evenimente însoțite de explicații; scrisori sau felicitări poștale vechi treimise de sărbători, decupaje din ziare vechi care descriu modul de petrecere al sărbatorilor de odinioară; fotografii de la hora satului, fotografii de familie cu prilejul sărbatorilor, etc. Toate materialele vizuale (poze, scrisori, felicitări, decupaje din ziare vechi, etc) se scanează și însoțite de un scurt text explicativ (precum  nume, prenume autor/culegător, școala, județul, titlul obiceiului) se trimit pe mail la adresa legendepascale@yahoo.com.


Materialul pentru publicat in culegere –fisier Word-  va fi trimis  pe urmatoarea adresa de email
legendepascale@yahoo.com in atasament. Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion .
Produsul final va fi o culegere in format electronic cu titlul : „Pastile de altadata in cuvinte si imagini” avand ISBN propriu  si care este gratuita pt fiecare autor care participa la simpozion cu sau fara publicare.          
            Este interzisa perceperea de bani de la elevi sau parintii acestora pentru acest proiect.

Fiecare participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin corespondenţă.

2.      Criterii de evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii.  (5 p)
* Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
           * Se va urmări respectarea tehnicii de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de interes  (20 p)
* Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic  (5 p)
* Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica  (20 p)
* Se va urmari dinamismul personajelor  (5 p)
  Oficiu 10 p.
  Total 100 p.

  Program:

     Sunt doua etape de inscriere la Proiect; tematica si sectiunile raman la fel pentru
ambele etape de inscriere.

ÎNSCRIEREA  pentru ETAPA II si expedierea  lucrarilor catre organizatori se face in perioada
29 mai  – 14 AUGUST  2017   data  postei  pe baza fişelor  de înscriere (ANEXA 1,4). Participantii la simpozion si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii solicitate .
Pe fisa de inscriere  simpozion , precizati daca ati trimis si  material pentru  culegere .
 
INSCRIEREA PENTRU ETAPA II SE FACE IN PERIOADA  29 MAI – 14 AUGUST  2017.

         EXPEDIEREA  LUCRARILOR  catre  organizatori  se face în perioada  29 mai   – 14 AUGUST 2017 (data poştei)  pentru   ETAPA II .

Lucrările elevilor si ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere si anexele aferente completate corespunzator; fisa de inscrieire trebuie sa fie obligatoriu in 2 exemplare completate pentru participantii la concurs , chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare - completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf  autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării contributiei financiare prin mandat poştal  sau banii  direct în plicul cu lucrări, preferam banii direct in plic si sigilati bine plicurile.
Sigilati si capsati coletele in mod corespunzator cu capse sau banda scotch.
Fiecare persoana obligatoriu va pune plic autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci postale. Cine nu respecta cerintele  nu  primeste diplomele. NU putem expedia diplome pentru mai multe persoane in acelasi plic.  Fiecare persoana isi pune plic autoadresat cu numarul de telefon trecut in mod obligatoriu pe plic sub adresa .
            Incercati  sa nu folositi adresa scolii daca stiti ca nu vi se inmaneaza corespondenta. Indicati pe plic o adresa sigura la care sa primiti materialele. Scrieti obligatoriu adresa dumneavoastra pe plicul autoadresat si numarul de telefon mobil.
           
Protejati munca dumneavoastra.
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au avut probleme cu posta la expedierea coletelor catre mine sau la primirea diplomelor – va rog sa folositi posta privata pentru mai multa siguranta ( Fan Courier , Cargus , Urgent Curier etc ).
Puneti contributia financiara in plic/colet si sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ; am primit colete desfacute din cauza ca nu au fost sigilate corespunzator.
Coletele cu valoare mare este  obligatoriu sa fie trimise recomandate cu confirmare de primire , sa fiti siguri ca ajung la mine .
Am avut probleme cu posta . Unele persoane nu au primit diplomele desi noi am facut eforturi mari si am trimis la toti paricipantii . Aceia dintre dvs care ati avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteti rugati sa puneti plic autoadresat pentru posta privata (daca este in zona dvs ) cu adresa scrisa pe plic si nr sigur de telefon , fara timbre , pt ca o sa platiti coletul la primire .

ATENTIE ! NU mai trimiteti plicurile pe adresa scolii ,,Carmen Sylva” pentru ca NU O SA FITI INSCRISI IN PROIECT pentru simplul fapt ca NU ati respectat prezentul regulament si corespondenta NU a ajuns la mine.

Toate materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc. IAŞI,  jud. Iasi cu specificaţia pe plic pentru  CONCURS  INVIERE .
Cei care trimit resursa  financiara prin mandat – folosesc acelasi nume si aceeasi adresa de mai sus .

  Expedierea  diplomelor si materialelor proiectului se  va  face  in  perioada  1 septembrie 2017– 25 noiembrie 2017 integral .
Va rog sa aveti grija ce adresa treceti pe plicul autoadresat in asa fel incat sa va primiti corespondenta in conditii de siguranta .

Lucrările cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul  şi rezumatul  listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi contributia financiara.
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos, pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea şi judeţul,  numele cadrului didactic, secţiunea.
Un cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice) sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o singură dată.
Acordul de pareneriat nu este obligatoriu; numai  cine  doreste.


            DATA  LIMITĂ  A  TRIMITERII   LUCRĂRILOR:  14  AUGUST   2017  pentru etapa II.
           Inscrierea pentru etapa II se face in perioada  29 mai – 14 AUGUST  2017.

Jurizarea va fi facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea expozitiei, conform graficului stabilit - imediat dupa incheierea inscrierilor.
            Expedierea  premiilor  , adeverintelor  /diplomelor  de  participare: 1.09 . 2017  – 25.11.2017, pe adresele indicate de îndrumători în fişele de înscriere si pe plicurile autoadresate. Participanţii vor trimite şi un plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei,  în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
            Se vor acorda premii speciale acordate de catre juriu si organizatori, premiile I, II, III, menţiuni in procent care nu depaseste 30% din numarul total al participantilor şi diplome de excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor  didactice îndrumătoare;
Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza si numele cadrului didactic coordonator precum si avizul  ministerului.
           
Nu se admit contestaţii.
Lucrările elevilor nu se restituie.
Nu se acorda premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le folosi liber.            Autorii lucrarilor pentru simpozion isi asuma raspunderea autenticitatii textului publicat.
Un cadru  didactic  poate  participa  cu  5  lucrari elevi  pentru concurs  - indiferent de sectiune , o lucrare pentru  simpozion   şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice;o lucrare pentru culegerea : „Pastile de altadata in cuvinte si imagini”.
Fisa de inscriere  completata trebuie obligatoriu sa fie in dublu exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu eliminatoriu !
Pe fisa de inscriere va rog sa completati si semnati sub titlu declaratia ca nu percepeti bani de la elevi si parinti (Fisa Simpozion) – De asemenea sunteti rugati sa completati si declaratia de la Anexa 3 -  criteriu eliminatoriu .
 Participantii la simpozion completeaza fisa aferenta acestuia .
 Aveti voie sa expediati catre mine  mai multe persoane in acelasi colet si sa puneti resursa financiara in acelasi colet dar sa il sigilati corespunzator , eventual faceti o lista cu fiecare participant.

Pentru implicarea in acest proiect – destul de amplu si cu foarte multe cerinte – fiecare participant la sectiunea simpozion (cu sau fara publicare) primeste urmatoarele documente.

Participantii la Concurs si Simpozion cu sau fara publicare pot publica in mod gratuit  articol in Culegerea „Pastile de altadata in cuvinte si imagini” care are ISBN.

Participantii la Concurs si Simpozion cu sau fara publicare primesc urmatoarele:

1.      Adeverinta de membru al comisiei de evaluare / organizare  a concursului - faza  nationala / regionala  – pentru acele  cadre didactice  care  participa la concurs si simpozion cu sau  fara publicare in numar de minim 4 persoane de la aceeasi scoala sau scoli /gradinite diferite (profesori sau invatatori) si care expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 4 persoane de la scoli diferite dar sa expedieze catre noi -  obligatoriu – intr-un singur colet); cadre care s-au implicat in mediatizarea si promovarea proiectului, facandu-l cunoscut in arealul lor geografic;care au facut munca de evaluare si preselectie a lucrarilor ce urmeaza a fi inscrise in concurs ; care au constituit grupuri de lucru locale si regionale .
2.      Adeverinta de participant /colaborator la activitatile proiectului.
3.      Adeverinta de coordonator elevi.
4.      Titlu  de excelenta / Diploma de merit pentru  cadrele  didactice  care  participa  cu  lucrari proprii la concurs.
5.      Adeverinta pentru pregatirea lotului de participanti la concursurile scolare.
6.      Certificat de voluntar  pentru promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor stramosesti.
7.      Diploma de participare si adeverinta de autor articol ISBN pentru participantii la Simpozion.
8.      Diploma de onoare  pentru implicarea cu merite deosebite in proiect (o primesc acele cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Culegerea „Pastele de altadata in cuvinte si imagini”; completeaza chestionarul si se implica in complexitatea proiectului).
9.      Adeverinta de organizator  expozitie  la nivel national  / international pentru cadrele didactice  care trimit minim 3  oua incondeiate traditional si profesional conform tehnicilor din zonele etnografice ale participantilor ; sau  pentru cei care trimit tesaturi, cusaturi traditionale de orice tip si marime precum si orice piesa de costum popular (brau, ie, naframa etc.); covorase, stergare, traistute , carpete  etc. – toate piesele tesute, cusute, lucrate manual. Piesele respective vor alcatui marea expozitie a proiectului .

10.  Adeverinta autor articol revista cu ISSN pentru cei care publica in Revista proiectului.
11.  Adeverinta pentru sustinerea performantei  scolare si pregatirea remediala a elevilor.
12.  Adeverinta de multiculturalitate /diversitate prin implicarea elevilor de alte etnii sau cu CES in proiect. Precizati pe fisa de inscriere daca sunt cu CES sau de alte etnii.

In speranta  unei  frumoase colaborari va  multumesc  pentru  implicare  si va asteptam cu tot dragul.
Pentru  nelamuriri  si  alte  detalii  ma puteti contacta la:
Profesor  metodist  Nastasa Adriana, tel  0740421222, email addynastasa@yahoo.com.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu