luni, 7 mai 2018

mai bine decreţel decat prost ca tineretul PNL

Sunt nascut in 1972, adica sunt de-a dreptul “nativ” in Zodia Decreţelului. Simt, asadar, nevoia sa raspund celor care ma iau la misto fara sa ma cunoasca.
Dragi tineri liberali, bai oligofrenilor!
Scuzati-ma ca va raspund atat de tarziu, dar si ieri si azi am fost plecat cu diverse treburi. Sa fac PIB, care va sa zica, de pe urma caruia sa o ardeti voi cool prin licee si facultati. Nu ma plang de asta, mi se pare corect ca unii sa-i intretina pe altii, mai prosti.
Imi pare foarte rau ca nu ma considerati misto. Pentru ca sunt. Serios. Vedeti voi, am crescut trecand mereu prin furci caudine. Scoala, liceu,facultate, job – mereu era nivelul sus si concurenta cat cuprinde. Acasa am fost tratat ca un adult inca de la 14 ani; era by default sa stiu sa fac orice, de la spart lemne la reparat aparate si de la spalat vase la deszapezit curtea si trotuarul. Am facut si armata, adica ceva ce pe jumatate dintre voi v-ar ucide, si am prins vremurile in care trebuia sa ma port frumos cu o femeie mai mult de doua ore ca sa accepte s-o f.. (recunosc, si acum e misto, ca e usor, dar atunci era misto tocmai pentru ca era greu!)
Pe urma am devenit jurnalist. Nu aveam masina, google, telefon mobil, nu aveam legea 544, protectie din partea statului, nu aveam surse prin servicii, si totusi produceam investigatii mai bune decat produc tinerii jurnalisti de azi. Am si fost premiat, de doua ori. Prima oara mi s-a decernat premiul “Ti-am dat foc la masina, poate te potolesti”, iar a doua oara abia am scapat sa nu ridic trofeul “O sa vina niste baieti sa te duca in padure si sa te f... in cur”. Pe vremea aia, 90% din liderii PNL, la care voi va inchinati ca la sfintele moaste, n-ar fi avut nici o problema sa mi-o s..., daca asta le-ar fi garantat ca ma uit in alta parte, profesional vorbind. Daca nu ma insel, pe voi va trimit dupa tigari si bautura, pe care le fumeaza si le beau cu alti decretei, dincolo de usile la care stati voi ca milogii. Stiu asta pentru ca am mai baut si eu, cate un pahar, dupa usile alea. Il stiu pe Iohannis de cand era un prapadit de primar de provincie, pe Alina Gorghiu de cand era doar o pisi si pe Ludovic Orban de cand zicea prima oara ca s-a lasat de bautura.
Am 40 de ani de cand citesc, 30 de ani de cand ma f... si fumez, vreo 25 de ani de cand beau si inca pot sa fac toate aceste activitati cot la cot cu voi pana va curge sange din nas. Stiu cine sunt, nu am depresii suicidale, nu cer ajutorul parintilor sa am si eu o cariera si nu o s... unor prosti corupti in costume ca sa-mi dea si mie o functie la partid. Apropo de asta: va rog din suflet, intrebati o colega, mai dezinhibata, cine a f... cel mai bine, pana acum: un coleg de facultate tanar, cu freza de trepanat, tenisi rosii, pantaloni cu vedere la glezna, pensat si epilat pe mainile alea plapande, sau vreun decreţel?!
Si nu-s singurul decreţel atat de misto. Decreţeii detin bruma de capital românesc care a mai ramas românesc. Elitele din educatie, medicina, cercetare, au varsta decreţeilor sau ceva mai mult. Doamnele alea de prin administratie, care mai stiu sa descurce o carte funciara, un urbanism, o duda, sunt mai degraba de varsta mea decat de varsta voastra. Mergeti intr-o benzinarie si fiti atenti la varsta celor care alimenteaza de 500 de lei, nu de 50. Mergeti intr-un club si vedeti pe mesele cui sunt mai multe sticle. Mergeti fiecare la voi in cartiere si intrebati ale cui sunt spalatoria, blocurile, restaurantul, masina aia scumpa. Aproape fara exceptie sunt ale decreţeilor. Sau uitati-va la televizor, sa vedeti cine face jocurile in politica, banking, agricultura, burse, imobiliare, transporturi. Nu mai spun ca, mai nou, decreţeii au inceput sa aiba si burta mai mica decat voi, in p... mea….
Date fiind toate aceste lucruri, indraznesc sa intreb: v-ati gandit ca poate gresiti? Si ca poate nu va dati seama cat sunt de misto decreţeii pentru ca nu va duce capul? N-ati luat niciodata in calcul ca ati putea fi doar niste tineri frustrati de laba si de lipsa banilor, ca nu va pricepeti la nimic si ca trunchiurile voastre cerebrale trebuie sa se uneasca cate zece ca sa va iasa o idee coerenta? Zic si eu, nu dau cu parul. Ca daca era doar o greseala onesta de comunicare, v-ati fi prezentat scuzele de rigoare. Ca uite: noi, decreţeii, asa facem, cand gresim. Sigur ca ati emis un cacat de comunicat, dar care in loc sa rezolve problema, spune cat sunteti de prosti si la comunicare:
“Tineretul Naţional Liberal îşi asumă eroarea de comunicare şi pe această cale cerem scuze celor care s-au simțit ofensați de interpretarea eronată a unora dintre mesajele campaniei…”
Vedeti? Iar sunteti prosti! Intai ati facut un dezacord “tineretul (persoana a treia singular)…. cerem scuze (persoana intai plural). In al doilea rand, scuzele se prezinta, nu se cer. Iertarea este cea care se cere. Corect ar fi fost fie “ne prezentam scuzele” fie “ne cerem iertare”, fie “va cerem iertare”. Capisci, imbecililor?
DISCLAIMER: acesta nu este un mesaj anti-tineri. Imi plac la nebunie tinerii pentru modul in care reinventeaza lumea in mod natural, fara efort. Dispretuiesc, insa, din tot sufletul, tinerii care sunt membri ai unor partide politice. Pe ei i-am descris. La ei ma refer. Din punctul meu de vedere, cand vrei ca alti oameni sa-ti dea ceva, doar pentru ca existi, esti un bolsevic retardat, indiferent in ce partid esti.
Decreţel: persoana nascuta intre 1966 si 1989, dupa ce Nicolae Ceausescu a promulgat Decretul nr 770, care interzicea prin lege avortul. Dobitocului de Ceauşescu ii intrase in cap ca romancele fac avorturi pentru ca legea e permisiva, nu pentru ca nivelul de trai era mizerabil si femeile nu se vedeau intretinand un copil. Prin Decretul 770, erai obligata, ca femeie, sa dai nastere unui copil si daca fetusul avea malformatii grave, si daca aveai 12 ani, si daca ramaneai insarcinata in urma unui viol in grup. În această perioadă neagra, peste 20.000 de romance au murit din cauza avorturilor ilegale. Sa razi de oameni nascuti in acele vremuri, printre care se numara inclusiv parintii tinerilor liberali, mi se pare o imbecilitate sinistra. 
Autor: Bogdan Stoica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu