miercuri, 5 iulie 2017

Mihai Epli - Tristeţe


Azi
Floarea Albastră mă urăşte
Azi
Cavoul meu tenebros e aproape -
Tot mai aproape de melancolie 
Departe de angoasa
Titanica iubire
Azi
Plâng sau zâmbesc prin tine
Fiecare minut petrecut 
în lipsa ta e o eternitate
Azi
Sufletul meu solitar 
S-a spulberat 
În cioburi de cristal
în noapte s-a emanat
Sentimentul ce ne-a legat
Azi
A trecut roata vieţii noastre
Lacrimile goale 
împle natura 
Cu eruptivanta înflorire
Azi
Sub salcie stau 
Uitându-mă în sus
zadarnic iubito...vreau -
Azi
Nu mai pot
Să te privesc în ochi
Văd balta de jos
Creat din trist patos -
Din lacrimi acum stropi
Azi
S-au evaporat reveriile
Orice sentiment
Universul coerent -
Ating speranţe deşarte 
Prin lacrimile-mi moarte
Ating Universul coerent -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu