miercuri, 12 iulie 2017

Moment poetic - VASILE DAN MARCHIȘ



MEDITAȚIE EXTREMĂ 14

În vreme ce scriam convins că 
doar scrierea mea continuă 
este virgula credibilă
dintre prieteni și dușmani
muza ma abordat ca niciodată 
într-un mod straniu:
”Ce vei răspunde lui Dumnezeu dacă 
te va întreba legat de prietenie 
sau de ură...”
Am spus așa:
Pe această cale eu nu voi avea de dat răspunsuri
deoarece
”Dumnezeu nu pune niciodată întrebări poeților
nici altor categorii de oameni
pentru că el este a toate știutor
Pe când tu vii la mine de la Tatăl Ceresc 
mă poți influența să scriu doar 
lucruri bune
iar dacă vii de la diavol ce pot scrie, 
decât aspecte nedorite...
În fond și la urma urmei
am observat că de această dată
muza tace pentru prima dată în fața mea.
Și am întrebat-o:”
 ”De această dată de unde ai venit la mine 
ca să știu ce să scriu...
Muza n-a spus nimic preț de câteva clipe

Aceasta a fost prima mea pauză
în poezie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu