REGULAMENT DE ORGANIZARE
Proiectul este avizat în CAERI 2017
cu nr. 26404
din 16.02.2017, Anexa A, Domeniul
Cultural-Artistic, Culturi și Civilizații II pag. 19, poz. 401. Avizul
va fi trecut
pe diplome.
Am încheiat
expedierea documentelor pentru participanții la Etapa I a proiectului de Paște.
În prezent expediem pentru participanții din Etapa II, care va dura până în
jurul datei de 10 decembrie.
Înscrierea se va face în
două etape.
ETAPA I DE
ÎNSCRIERE ARE LOC PÂNĂ PE 12 IANUARIE 2018.
Etapa II de înscriere va
fi anunțată ulterior.
Este obligatorie completarea anexelor.
Anexa 1,2,3,4 se trimit listate și completate în
plicul cu lucrări.
Fiecare cadru didactic participant este
rugat să completeze și chestionarul
de la sfârsitul regulamentului pe
care ÎL LISTAȚI și îl puneți în coletul cu lucrări .
Chestionarul trebuie să fie completat de
mână și semnat .
Punem accentul pe
cunoașterea , promovarea și
valorificarea tradițiilor noastre
strămoșești de Crăciun, Anul Nou și Bobotează.
I.SECTIUNEA CONCURS
ELEVI – Gratuit
Concursul este GRATUIT; fiecare cadru
didactic poate înscrie maxim 2 elevi
Participantii la Concurs gratuit
primesc diplomele cu rezultatele
elevilor înscriși în concurs.
Nu se primeste nici un alt fel de
document sau adeverință suplimentară.
1. Condiţii de participare la concurs
Participanţii la concurs sunt:
- cadre
didactice;
- preşcolari
de la orice nivel;
- elevii
claselor I- VIII;
- elevii
claselor IX-XII.
Lucrările
trimise vor respecta următoarele cerinţe
de elaborare.
CONCURSUL NAȚIONAL ,,NAȘTEREA DOMNULUI – RENAȘTEREA BUCURIEI” se desfăşoară astfel:
TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ
PRINCIPALĂ un motiv religios din
sfera sărbătorilor Nașterii Domnului şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate
de Sărbătorile de Iarnă: peisaje de
iarnă, jocuri de iarnă, bradul impodobit de Craciun tradiţii și obiceiuri de
Crăciun și Anul Nou( colindători, urători, măşti și mascaţi, jocul caprei, al
ursului), bucuria sosirii lui Moş Crăciun, iarna ca anotimp al bucuriei etc.
I . SECŢIUNEA ELEVI:
CONCURS - SECȚIUNI
1. Creaţie plastică clasică – pictură,
desen (acuarelă, guaşe, creion, ceracolor,); format A3, A4 sau orice format.
2. Creaţie tehnologică/abilităţi practice:
colaje simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici decoraţiuni, etc.,
din materiale diverse, inclusiv reciclabile, format A4, A3 sau orice format.
3. Felicitări – format A5 sau orice
format;
4.
Creaţie
tehnico-informatică: desen, grafică pe calculator, Power Point, Paint etc.
A4 sau orice format.
5.
Fotografie mai ales fotografii
VECHI – format A 4 – ce ilustrează traditiile și obiceiurile strămosești , costume populare vechi,
șezători, hora satului, etc; Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare
legate de Crăciun,
Anul Nou și Bobotează (serbări, grupuri de colindători, urători, bucuria venirii lui Moș Crăciun, voluntariat,
mascați, jocul caprei, ursului etc.). Fotografiile pot fi listate, pe carton
lucios / hârtie – alb negru sau color.
6. Creaţie literară (proză, poezie, eseu,
compuneri, povestiri, scrisori catre Mos Craciun sau catre parintii plecați
departe, etc) având ca temă: frumusetea iernii, bogatia traditiilor, bucuria
jocurilor de iarnă și a venirii lui Moș Crăciun, etc.
7. Origami de Cărciun și Anul Nou din
diverse materiale, inclusiv reciclabile, Tehnica Quilling, etc.
8. Măști de Anul Nou din orice fel de
materiale.
9. Icoane pe lemn, sticlă sau orice suport
și în orice format.
10. Orice fel de decorațiune de Crăciun și
Anul Nou confecționate inclusiv din materiale reciclabile.
11. Afiș, poster, machetă, rebus sau absolut orice fel de creație care
respectă tematica dată.
-pot fi si lucrari colective realizate de un
grup de elevi sau de colectivul clasei.
-toate lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt
acceptate toate tehnicile de lucru pe orice fel de suport (hartie, carton,
etc.);
-toate
lucrările de la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate alb negru sau color în format A4;
CREAŢIILE LITERARE
(elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rând, cu font Times New
Roman, caractere dimensiunea 12, marginile de 2 cm, cu diacritice şi să nu
depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa,
şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator. Nu se
eticheteaza pe spate creatiile literare .
La două rânduri sub numele autorului se va
scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Creatiile
literare se listeaza A4 şi se pun în
plic.
REVISTA
ELEVI pe suport CD cu ISSN cuprinde creatiile literare ale elevilor si
profesorilor care doresc sa publice.
Pentru realizarea Revistei este necesara o resursa
financiara de 15 lei.
ELEVI –
Revista - ,,CRĂCIUNUL VĂZUT PRIN OCHI DE COPIL” – nr. 5 2018
- cadrele didactice care doresc publicarea
creațiilor literare ale elevilor într-un CD cu ISSN( revista) vor trebui să
trimită lucrările și în format electronic pe adresa: concurscraciunelevi@yahoo.com
Fiecare
cadru didactic care are
elevi înscriși pentru
revistă poate publica și
el personal un
articol ( orice material din tematica dată ) sau eseu,
poezie, etc. - să nu
depășească 2 pagini, devenind
autor de articol ISSN.
- este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, făra
creatiile literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în
care se va specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele
elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, anul, numele
cadrului didactic coordonator, secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate
înscrie în concurs 2 lucrari ale elevilor indiferent de sectiune, un elev poate
participa la mai multe secţiuni.
FIȘA DE ÎNSCRIERE pentru concurs
elevi trebuie înregistrata, semnată și ștampilată de către directorul unitații,
semnată și de către cadrul didactic coordonator, completată în dublu exemplar,
listată apoi pusă în plic – criteriu eliminatoriu!
Declarația
trebuie listată, completată și semnată apoi pusă în plic – criteriu eliminatoriu!
II . SECŢIUNEA CADRE DIDACTICE: SIMPOZION INTERNATIONAL
,,VALENȚE
FORMATIVE ALE ACTIVITĂȚILOR
EXTRACURRICULARE ȘI DE PARTENERIAT ”
Participarea este cu publicarea lucrării in CD cu ISBN sau
fără publicarea lucrării.
Participantii
la simpozion – cu sau fără publicare - pot inscrie gratuit și 5 elevi in concurs.
Pentru buna desfășurare a acestei activitati
este necesară o resursă financiară de 75
lei pentru sectiunea cu publicare sau 70 lei pentru secțiunea fără publicare.
Cheltuielile financiare sunt destinate tipăririi
diplomelor și documentelor proiectului, CD-urilor și întregii logistici necesare
desfășurării proiectului.
Completați Fișa de
Înscriere aferentă Simpozionului precizând dacă este cu sau fără publicare.
La trimiterea
materialuli pe email vă rugăm să precizați secțiunea la care vă înscrieți cu
numărul și titlul secțiunii.
Secțiuni simpozion:
1.
Rolul
formativ al activităților extracurriculare
2.
Inovație și
creativitate didactică
3.
Dezvoltarea
armonioasă a personalității elevilor
4.
Egalitatea
de șanse și prevenirea abandonului școlar prin activități extrașcolare
5.
Educația
incluziva – educația viitorului
6.
Modalități
de prevenire a violenței și abuzului asupra tinerilor
7.
Parteneriate
școală – comunitate în cadrul diverselor proiecte; parteneriate din proiecte internaționale Erasmus etc;
8.
Activități
extrașcolare – exemple de bună practică
Respectivele
lucrări vor fi publicate într-un CD cu
ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea.
CADRE DIDACTICE
SIMPOZION INTERNATIONAL – cerinte de elaborare
Completati Fișa de Înscriere aferentă Simpozionului, completând corect
varianta aleasă: cu publicare sau fără publicare.
Participanții
la simpozion pot înscrie gratuit și 5 elevi în concurs.
Fiecare cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (desene , felicitări , icoane , poezii , măști, etc )
după modelul de la secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La secţiunile concursului 1 -10 cerinţele
sunt aceleaşi ca şi la elevi.
Pentru
cele doua lucrari
cadrele didactice primesc
Titlu de Excelență
si Diplomă de merit.
Se acceptă doi coordonatori
pentru un referat dar fiecare asigura resursa financiara in mod separat, ambii vor
primi intreaga documentatie a
proiectului , diplome , adeverinte
si CD cu ISBN.
Participanții la simpozion FĂRĂ
PUBLICARE - TRIMIT MAIL pe adresa
simpozionului concurscraciun@yahoo.com cu titlul: Particip la simpozion
fără publicare. Nu trebuie atașament.
Activitățile extrașcolare – serbări,
scenete, etc – proiectele educative, le puteți publica întregi, fără rezumat.
La secţiunea simpozion international, condiţiile de tehnoredactare sunt
următoarele:
Redactarea lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate în limba română
sau în orice altă limbă de circulație internațională; engleză, franceza ,
spaniola , italiană, rusă, etc
Ø se va face în format A4, scris la un rând,
cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø
titlul va fi scris cu majuscule (Times New
Roman, 14, Bold), centrat;
Ø
la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie
autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø la două rânduri sub numele autorului
se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
lucrările primite şi care respectă
(obligatoriu) criteriile menţionate anterior
vor aparea în publicația cu titlul, ,,VALENȚE
FORMATIVE ALE ACTIVITĂȚILOR
EXTRACURRICULARE ȘI DE PARTENERIAT ” având caracter internațional cu ISBN.
Ø bibliografia se va consemna la sfârşitul
lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul,
editura;
Ø acolo unde nu aveti bibliografie nu este
obligatorie consemnarea acesteia.
Ø vă rugăm să folosiţi semnele diacritice
corespunzătoare limbii române !
Ø lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø pentru publicarea lucrării,
aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament,
în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim
5 pagini)
-rezumat (maxim 1-2 pagini)
Participarea este cu publicarea lucrării
sau fără publicarea lucrării.
Cine
nu dorește publicarea lucrării în CD cu ISBN nu mai trimite lucrarea nici pe
email nici listată în plic. Puneți în plic numai prima pagină listată și
precizați pe fișă – fără publicare.
Rezumatul
va fi trimis si in format listat in plic - obligatoriu
impreuna cu fisa de inscriere .
Cei care aveti proiecte educative
, de voluntariat , didactice sau orice fel de proiecte ; scenete, parteneriate
, etc – le publicati in intregime fara a
mai face rezumat .
Lucrarea si rezumatul pentru simpozion vor fi trimise în format
electronic la următoarea adresă de mail: concurscraciun@yahoo.com , in doua fisiere separate cu titlul: lucrare, rezumat iar
rezumatul şi în format listat, în
plicul cu lucrări.
Atentie!!! Nu trimiteți lucrările decat
prin email la adresa indicata. NU PUBLICĂM
lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox sau alte forme deoarece ori
nu ajung la noi ori se șterg automat înainte ca editura să le preia – sa le
descarce de pe mail .
Nu mai trimiteti lucrarile pe adresa mea
personala de email, ci trimiteți-le pe adresa indicată mai sus.
Organizatorii nu își
asumă responsabilitatea pentru conținutul știintific al lucrărilor
sau pentru cele care nu respectă cerințele
prezentului regulament.
III. CONFERINȚA
NAȚIONALĂ ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în contextul
Globalizării”
CONFERINȚA ESTE DESTINATĂ
NUMAI PARTICIPANȚILOR LA SIMPOZION
CU SAU FĂRĂ PUBLICARE
- iar CD-ul cu ISBN - este
gratuit.
Participanții la conferință vor primi și o
Diplomă de participare.
Materialele conferinței vor fi
cuprinse într-un CD cu ISBN care se
acordă GRATUIT numai celor care participă și la simpozion – cu sau fără
publicare.
Materialul format Word trebuie să aibă maxim 5 pagini , minim cât
doreste fiecare să scrie .
Condițiile de tehnoredactare sunt aceleasi
de la simpozion – vezi mai sus.
Secțiuni Conferință Națională:
a. Identitate Națională versus Globalizare
b. Promovarea valorilor culturale românești
prin marile Sărbători Creștine
c.
Sărbatoarea Nașterii Domnului – abordare teologică;
d.
Tradiții și
obiceiuri locale de Crăciun, Anul Nou și Bobotează (referate, eseuri, etc)
e.
Activități
extrașcolare legate de sărbatorile de Iarna.(voluntariat, proiecte educative, scenete, serbări, colindători, pricesne,
urători, prezentări PPT).
f.
Crăciunul –
Sărbătoarea copilăriei creștine.
g.
Parteneriate
școală – comunitate în cadrul diverselor proiecte
h.
Curriculum creativ
( proiecte didactice ce au ca tema Sarbatorile de Iarnă sau activițăti extrașcolare
legate de Crăciun și Anul Nou, serbări, scenete, pricesne, șezatori, ateliere
de confecționare a măștilor și ornamentelor de Crăciun, etc.)
i.
Crăciunul în Europa.
j.
Poze vechi care
surprind identitatea și unicitatea poporului român cu text explicativ.
Materialul de publicat în CD-ul prezentei
conferințe în format Word va fi trimis la următoarea adresă de email: legendecraciun@yahoo.com în atașament. Condițiile
de tehnoredactare sunt aceleasi ca la simpozion.
Produsul final va fi un volum în format
electronic cu titlul : ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în
contextul Globalizării” avand ISBN propriu și care este gratuit pentru fiecare autor care
participă la simpozion cu sau fără publicare.
Este
interzisă perceperea de bani de la elevi sau părinții acestora pentru acest
proiect.
Fiecare participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin corespondenţă
/ indirectă .
2.
Criterii de
evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii. (5 p)
* Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
* Se va urmări respectarea tehnicii de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele
de interes (20 p)
* Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic (5 p)
* Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica (20 p)
* Se va urmari dinamismul personajelor
(5 p)
Oficiu 10 p.
Total 100 p.
Program:
Sunt doua etape de inscriere la
Proiect; tematica și secțiunile rămân la fel pentru
ambele etape de înscriere.
ÎNSCRIEREA pentru ETAPA I și expedierea lucrărilor către organizatori se va face în perioada 23.10.2017 – 12.01.2018 data
poștei pe baza fişelor de înscriere (ANEXELE 1,3). Participanții la simpozion și concurs vor completa fișele de înscriere
aferente secțiunii solicitate și chestionarul .
Pe fișa de înscriere simpozion, precizati dacă ați trimis și
material pentru conferință; de asemenea precizați daca
este cu sau fără publicare.
Participanții numai la concurs
gratuit NU SE POT ÎNSCRIE LA CONFERINȚĂ.
Suntem în ETAPA I de înscriere
până pe 12.01.2018.
Cine se inscrie și expediază
materialele în prima etapa – o sa primească mai repede
rezultatele și întreaga documentatie a proiectului . Cei din etapa doi , vor
primi rezultatele tot în etapa doi , dupa ce finalizăm expedierea pentru cei
din Etapa I.
EXPEDIEREA
LUCRARILOR se va face în perioada
23.10.2017 – 12.01.2018
(data poştei) pentru ETAPA I.
Diferența între cele doua etape este numai
calendaristica.
Lucrările elevilor și ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de
înscriere (anexa) completată corect; fișa
de înscrieire trebuie să fie obligatoriu
în 2 exemplare completate pentru
participanții la concurs elevi – CRITERIU
ELIMINATORIU - chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare -
completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării contribuției financiare prin
mandat poştal sau banii direct în plicul cu lucrări, preferăm banii
direct în plic și sigilați bine plicurile.
Pe plicul autoadresat, timbrat vă treceți obligatoriu adresa corecta și
numărul de telefon.
Acolo unde nu aveți încredere în
poșta expediați banii prin mandat poștal sau coletul sa fie recomandat cu
confirmare de primire.
ATENTIE ! NU mai trimiteți plicurile pe adresa școlii ,,Liteni” pentru că NU O SĂ FIȚI ÎNSCRIȘI ÎN PROIECT pentru simplul fapt că NU ați respectat prezentul regulament și
corespondența NU a ajuns la mine.
Toate materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion
Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc.IAŞI, jud. Iasi cu specificaţia pe plic CONCURS CRĂCIUN.
Cei care trimit resursa financiară
prin mandat – folosesc același nume și aceeași adresă de mai sus .
Fiecare persoană obligatoriu va pune plic autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre
fiscale, ci postale. Cine nu respectă
cerintele , nu-și scrie adresa corecta pe plic și nu timbrează corespunzator nu primește diplomele!!! NU putem expedia
diplome pentru mai multe persoane în același plic. Fiecare persoană iși pune plic autoadresat, obligatoriu – criteriu eliminatoriu .
Încercați să nu folosiți adresa școlii daca știți ca nu vi se înmâneaza
corespondența. Indicați pe plic o
adresă sigură la care sa primiți materialele. Scrieți obligatoriu adresa
dumneavoastră pe plicul autoadresat.
Puneți contribuția
financiară în plic/colet si sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ;
am primit colete desfăcute din cauza că nu au fost sigilate corespunzator.
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au avut probleme cu poșta la expedierea
coletelor către mine sau la primirea diplomelor – vă rog sa folosiți poșta privată pentru mai multa sigurantă (Fan
Curier , Cargus , Urgent Curier, etc ).
Coletele cu valoare mare
este obligatoriu să fie trimise
recomandate cu confirmare de primire , să fiți siguri că ajung la mine .
Am avut probleme cu poșta. Unele persoane nu au primit diplomele deși
noi am facut eforturi mari și am trimis la toti paricipanții . Aceia dintre dvs
care ați avut probleme cu primirea
documentelor de la noi – sunteți
rugați să puneți plic autoadresat pentru poșta privată (daca este in zona
dvs) cu adresa scrisă pe plic și număr sigur de telefon , fără timbre , pentru
că o sa plătiți coletul la primire.
Lucrările cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere ,
chestionarul şi rezumatul listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările
elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare pentru simpozion.
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din
dreapta jos, pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul
lucrării, şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic, secţiunea.
Un cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre
didactice) sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul
autoadresat îl pune o singură dată.
Acordul de pareneriat nu este obligatoriu;
numai cine doreste.
DATA LIMITĂ A TRIMITERII
LUCRĂRILOR - 12.01.2018, pentru ETAPA I.
Vernisarea
expoziţiei concursului va avea loc la şcoala organizatoare în ianuarie 2018.
Jurizarea va fi facută de către organizatori şi partenerii concursului
dupa realizarea expozitiei, conform graficului stabilit; după 20 februarie 2018.
Expedierea premiilor, adeverințelor
/ diplomelor de participare a celor din etapa I și etapa II se face în perioada:
26.03.2018 – 30.05.2018, pe adresele indicate de îndrumători în fişele de
înscriere și pe plicurile autoadresate. Participanţii vor trimite şi un plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei, în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
Se vor acorda premii speciale acordate de catre juriu si organizatori, premiile I, II, III, menţiuni in
procent care nu depaseste 30% din numarul total al participantilor şi diplome
de excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor didactice îndrumătoare.
Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza și numele cadrului didactic coordonator precum
și avizele CAER.
Nu se admit contestaţii.
Lucrările elevilor nu se restituie.
Nu se acordă premii în bani sau alte bunuri materiale.
Lucrările inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu
dreptul de a le folosi liber.
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari elevi pentru concurs sau
5 lucrari elevi pentru concurs și simpozion, indiferent de secţiune (la elevi)
şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice.
Fișa de inscriere completata trebuie obligatoriu să fie in dublu
exemplar pentru secțiunea elevi, criteriu eliminatoriu !
Pe fișa de înscriere vă rog să
completați și semnați sub titlu declarația că nu percepeți bani de la elevi și
părinți (Fișa Simpozion) – De asemenea sunteți rugați să completați și declarația
de la Anexa 2.
Participantii la simpozion
completeaza fișa aferentă acestuia .
Aveti voie sa expediati catre
mine mai multe persoane în acelasi colet
și să puneți resursa financiară în același colet dar să îl sigilati corespunzător
, eventual faceți o listă cu fiecare participant.
Participantii la
Simpozion cu sau fara publicare pot publica în mod gratuit articol în cadrul Conferinței Naționale ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate
Națională în contextul Globalizării” care are ISBN.
Pentru implicarea în acest
proiect – destul de amplu si cu foarte multe cerințe – fiecare participant la secțiunea simpozion (cu sau fara publicare) primește urmatoarele documente:
1. Adeverință de evaluator / organizator al
concursului la nivel local / regional; colaborator – pentru
acele cadre didactice care
participă la concurs și simpozion cu sau fără publicare, în numar de
minim 4 persoane – maxim câți vreți dvs. să fiți - de la aceeasi școala sau școli /grădinițe diferite
(profesori sau învățători) și care expediază materialele într-un singur colet către
noi (pot fi și 4 persoane de la școli diferite dar să expedieze către noi
- obligatoriu – într-un singur colet) cadre care s-au implicat în mediatizarea și promovarea
proiectului, făcandu-l cunoscut în arealul lor geografic; care au facut muncă
de evaluare și preselectie a lucrarilor ce urmeaza a fi înscrise în concurs ;
care au constituit grupuri de lucru locale și regionale .
2.
Adeverință de participant / coordonator elevi
3.
Titlu de excelența / Diploma de Merit pentru cadrele
didactice care participă
cu doua lucrari proprii la
concurs.
4.
Certificat
de voluntar pentru promovarea
culturii, a tradițiilor și obiceiurilor strămoșești
5.
Diplomă de participare Simpozion și adeverintă de autor
articol ISBN
6. Adeverință de Membru
în echipa de proiect – secțiunea expoziție la nivel regional pentru
cadrele didactice care trimit minim 2 măști originale (NOI sau în stare foarte bună,
confecționate din orice fel de materiale)
din zonele etnografice ale participanților;
sau pentru cei care trimit țesături,
cusături tradiționale de orice tip și mărime precum și orice piesă de costum
popular (brâu, ie, năframă, etc.); covorașe, ștergare, trăistuțe, carpete, etc.
– toate piesele țesute, cusute, lucrate manual.
Țesăturile, cusăturile – toate piesele
trimise să fie NOI sau în stare foarte bună – nu rupte, murdare, uzate, etc. Piesele
respective vor alcatui expozitia proiectului.
7. Adeverință autor
articol revistă cu ISSN pentru cei care publică în revista proiectului.
8.
Diplomă de participare la Conferința Națională - ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în contextul
Globalizării”,
pentru cei care se înscriu cu lucrări pentru publicare.
9.
Cadrele didactice care au participat în decursul celor opt ani de organizare a
proiectului – la una sau mai multe ediții (precizați acest lucru în chestionar)
vor primi 2 documente surpriză din partea
organizatorilor.
În
speranta unei frumoase colaborări vă multumim pentru
implicare și vă asteptam la
proiect.
Pentru nelămuriri și alte detalii mă puteți contacta la:
Profesor metodist Nastasa Adriana, tel: 0740421222, email addynastasa@yahoo.com
Urmează fișele
de înscriere și chestionarul .
Scoala.............................................
Nr. inreg........../...............................
ANEXA 1
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE – ETAPA
.....
CONCURS
“Nasterea
Domnului-Renasterea Bucuriei”
cu participare
internationala, EDITIA a VII-a, Iasi, 2017
Şcoala „Liteni” – IAŞI
; Şcoala “B. P. HAŞDEU” Iaşi
NUMELE
ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR :
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA:
………………………………………………JUDET.....…………...............
Secţiunea
– CONCURS ELEVI
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitatii de învățamant sau a
dvs. personală).....................................................................................................................
..............................................................................................................................................
E-MAIL,
TELEFON
ÎNDRUMĂTOR
………..………................…………………………............…….......
Nr.
crt.
|
Numele şi prenumele elevului
|
Clasa
|
SECŢIUNEA
|
TITLUL LUCRĂRII
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
Lucrari proprii cadru
didactic……………………………………………………………………….
Obiecte pentru expozitia
proiectului…………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………......................
Director,
Prof.
Indrumator
Avizat organizator,
Scoala....................................
ANEXA 2
DECLARATIE
Subsemnatul/a cadru didactic la Școala................................................Jud................................
declar pe proprie răspundere că nu percep taxă
pentru acest proiect de la elevi sau părinții acestora și nu plătesc taxă
personală pentru concursul /proiectul “Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”, cu participare
națională, EDIȚIA a VII-a, Iasi, 2017 - 2018.
Numele și
prenumele.................................
Semnătura..................................................
ANEXA 3
FIŞĂ DE
ÎNSCRIERE SIMPOZION INTERNATIONAL
“VALENȚE FORMATIVE ALE ACTIVITĂȚILOR
EXTRACURRICULARE ȘI DE PARTENERIAT”
Şcoala “B. P. HAŞDEU” Iaşi, EDITIA a VI-a, 2017-2018
NUMELE
ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC:..................................................
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA:
................................................................./JUDET..........................................
Secţiunea SIMPOZION...........................................................................................................
ADRESA PENTRU TRIMITEREA
DIPLOMELOR ( a unitații de învățămant sau a dvs. personală de acasă):
...........................................................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………
…………………………………………………………....……………………...............
E-MAIL,
TELEFON
ÎNDRUMĂTOR
………..………................…………………………............…….........
SIMPOZION: CU PUBLICARE
FĂRĂ PUBLICARE
TITLUL LUCRARII.........................................................................................................................
..............................................................................................................................................
ARTICOL CONFERINȚĂ – DA
NU
TITLU................................................................................................................................
ANEXA 4
CHESTIONAR
,,Nașterea
Domnului – Renașterea Bucuriei”
Ediția a VII-a Școala
,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iași, 2017-2018
1.
De ce ați ales participarea la acest proiect? A
câta participare este?
2.
Ce ați dobândit/veți dobândi dumneavoastră sau elevii prin implicarea în
acest proiect ; ce așteptări aveti ?
3.
Considerați necesară continuarea proiectului în
următorii ani? De ce?
4.
Considerati
folositoare participarea directa
sau indirecta? Motivati.
Scoala, judetul:
Nume si
prenume:
Semnatura:
Școala Liteni Iași Şcoala ...........................................
Judeţul ..................
Str. Principală Nr. 268 Iași Adresa
...........................................................................
Tel. 0232-724001
Tel. .................................................................................
Nr. .................. din ........................ Nr. .................. din .....................................................
ACORD DE PARTENERIAT
În cadrul Concursului Național “Nașterea Domnului-Renașterea Bucuriei”
Iaşi, Ediţia a VII-a 2017-2018
Încheiat astăzi,..................2017
între:
• Şcoala Liteni Iaşi, reprezentată de prof. Gheorghe Moga, în calitate de
director şi prof. Nastasă Adriana în calitate de coordonator al proiectului național „Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”, Iaşi, ediţia
a VII-a, 2017.
• Şcoala ......................................................,
reprezentată de .....................................,.în calitate de director
şi ............................................................în calitate de
participant la proiectul „Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”, Iaşi, ediţia a VII-a,
2017.
Durata: octombrie 2017 - mai 2018.
Şcoala coordonatoare se obligă :
·
Să distribuie regulamentul concursului şcolilor
partenere;
·
Să colecteze lucrările realizate de către
şcolile partenere şi să realizeze expoziţia;
·
Să asigure evaluarea lucrărilor de către comisia
de jurizare;
·
Să trimită tuturor participanţilor diplomele
obţinute în termenul stabilit;
·
Să mediatizeze rezultatele concursului.
Şcoala participantă se obligă:
·
Să înscrie elevii în concurs;
·
Sa îndrume elevii în realizarea lucrărilor;
·
Să expedieze lucrările selectate pe adresa
şcolii coordonatoare;
·
Să distribuie elevilor participanţi diplomele/premiile cuvenite.
Prezentul Acord se încheie în două exemplare, câte
unul pentru fiecare parte.
Partenerii se obligă să colaboreze pe toată durata proiectului pentru ca
acesta să se deruleze conform planului
stabilit.
Şcoala Liteni Iaşi, Jud.
Iaşi Şcoala .............................................
Jud ....................
Director, Director,
......................................................................
prof. Gheorghe
Moga
CADRU DIDACTIC
ÎNDRUMĂTOR,
COORDONATOR PROIECT, ..........................................................................................
prof. Nastasă Adriana
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu