vineri, 1 decembrie 2017

Proiect Național „Nașterea Domnului – Renașterea Bucuriei” ediția VII Organizatori: Școala B.P.Hasdeu Iași ; Școala Liteni Iași

REGULAMENT DE ORGANIZARE


Proiectul este avizat în CAERI  2017  cu  nr.  26404  din  16.02.2017, Anexa A, Domeniul Cultural-Artistic, Culturi și Civilizații II  pag. 19, poz. 401.  Avizul  va  fi  trecut  pe  diplome.

Am încheiat expedierea documentelor pentru participanții la Etapa I a proiectului de Paște. În prezent expediem pentru participanții din Etapa II, care va dura până în jurul datei de 10 decembrie.
Înscrierea se va face în două etape.
ETAPA I DE ÎNSCRIERE ARE LOC PÂNĂ PE 12 IANUARIE 2018.
Etapa II de înscriere va fi anunțată ulterior.
Este obligatorie completarea anexelor.
Anexa 1,2,3,4 se trimit listate și completate în plicul cu lucrări.

Fiecare cadru didactic participant  este  rugat  să  completeze  și  chestionarul de la sfârsitul regulamentului pe  care  ÎL LISTAȚI  și  îl  puneți în coletul cu lucrări . Chestionarul  trebuie să fie completat de mână și semnat .

Punem accentul  pe  cunoașterea , promovarea  și valorificarea  tradițiilor  noastre  strămoșești de Crăciun, Anul Nou și Bobotează.

           I.SECTIUNEA CONCURS  ELEVI – Gratuit

Concursul este GRATUIT; fiecare cadru didactic poate înscrie maxim 2 elevi
Participantii la Concurs gratuit primesc  diplomele cu rezultatele elevilor înscriși în concurs.
Nu se primeste nici un alt fel de document sau adeverință suplimentară.

1.      Condiţii de participare la concurs
              Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la orice nivel;
- elevii claselor  I- VIII;
- elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor respecta următoarele cerinţe de elaborare.

CONCURSUL NAȚIONAL ,,NAȘTEREA DOMNULUI – RENAȘTEREA BUCURIEI  se desfăşoară astfel:

TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Nașterii Domnului şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de Sărbătorile de Iarnă:  peisaje de iarnă, jocuri de iarnă, bradul impodobit de Craciun tradiţii și obiceiuri de Crăciun și Anul Nou( colindători, urători, măşti și mascaţi, jocul caprei, al ursului), bucuria sosirii lui Moş Crăciun, iarna ca anotimp al bucuriei etc.

I .  SECŢIUNEA  ELEVI:

CONCURS - SECȚIUNI
1.      Creaţie plastică clasică – pictură, desen (acuarelă, guaşe, creion, ceracolor,); format A3, A4 sau orice format.
2.      Creaţie tehnologică/abilităţi practice: colaje simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici decoraţiuni, etc., din materiale diverse, inclusiv reciclabile, format A4, A3 sau orice format.
3.      Felicitări – format A5 sau orice format;
4.      Creaţie tehnico-informatică: desen, grafică pe calculator, Power Point, Paint etc. A4 sau orice format.
5.      Fotografie  mai ales fotografii VECHI – format A 4 – ce ilustrează  traditiile și obiceiurile strămosești , costume populare vechi, șezători, hora satului, etc; Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare legate de Crăciun, Anul Nou și Bobotează (serbări, grupuri de colindători, urători,  bucuria venirii lui Moș Crăciun, voluntariat, mascați, jocul caprei, ursului etc.). Fotografiile pot fi listate, pe carton lucios / hârtie – alb negru sau color.
6.      Creaţie literară (proză, poezie, eseu, compuneri, povestiri, scrisori catre Mos Craciun sau catre parintii plecați departe, etc) având ca temă: frumusetea iernii, bogatia traditiilor, bucuria jocurilor de iarnă și a venirii lui Moș Crăciun, etc.
7.      Origami de Cărciun și Anul Nou din diverse materiale, inclusiv reciclabile, Tehnica Quilling, etc.
8.      Măști de Anul Nou din orice fel de materiale.
9.      Icoane pe lemn, sticlă sau orice suport și în orice format.
10.  Orice fel de decorațiune de Crăciun și Anul Nou confecționate inclusiv din materiale reciclabile.
11.  Afiș, poster, machetă, rebus sau absolut orice fel de creație care respectă tematica dată.

-pot fi si lucrari colective realizate de un grup de elevi sau de colectivul clasei.
-toate lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate tehnicile de lucru pe orice fel de suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate  alb negru sau color în format A4;

CREAŢIILE LITERARE (elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rând, cu font Times New Roman, caractere dimensiunea 12, marginile de 2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator. Nu se eticheteaza pe spate creatiile literare .
 La două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Creatiile literare se listeaza A4  şi se pun în plic.

REVISTA  ELEVI  pe suport CD  cu ISSN  cuprinde creatiile literare ale elevilor si profesorilor care doresc sa publice.
Pentru realizarea Revistei este necesara o resursa financiara de 15 lei.

ELEVI – Revista  -  ,,CRĂCIUNUL VĂZUT  PRIN OCHI DE COPIL” – nr. 5  2018
- cadrele didactice care doresc publicarea creațiilor literare ale elevilor într-un CD cu ISSN( revista) vor trebui să trimită lucrările și în format electronic pe adresa: concurscraciunelevi@yahoo.com
Fiecare  cadru  didactic  care are  elevi   înscriși  pentru  revistă  poate  publica  și  el  personal  un  articol ( orice material din tematica dată ) sau  eseu,  poezie,  etc. - să  nu  depășească  2  pagini, devenind autor  de articol  ISSN.

- este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, făra creatiile literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, anul, numele cadrului didactic coordonator, secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate înscrie în concurs 2 lucrari ale elevilor indiferent de sectiune, un elev poate participa la mai multe secţiuni.

FIȘA DE ÎNSCRIERE pentru concurs elevi trebuie înregistrata, semnată și ștampilată de către directorul unitații, semnată și de către cadrul didactic coordonator, completată în dublu exemplar, listată apoi pusă în plic – criteriu eliminatoriu!
Declarația trebuie listată, completată și semnată apoi pusă în plic – criteriu eliminatoriu!

II .  SECŢIUNEA  CADRE  DIDACTICE: SIMPOZION  INTERNATIONAL

,,VALENȚE  FORMATIVE  ALE  ACTIVITĂȚILOR  EXTRACURRICULARE  ȘI DE  PARTENERIAT

Participarea este cu publicarea lucrării in CD cu ISBN sau fără publicarea lucrării.
Participantii la simpozion – cu sau fără publicare -  pot inscrie gratuit și 5 elevi in concurs.

Pentru buna desfășurare a acestei activitati este necesară o resursă  financiară de 75 lei pentru sectiunea cu publicare sau 70 lei pentru secțiunea fără publicare.
Cheltuielile financiare sunt destinate tipăririi diplomelor și documentelor proiectului, CD-urilor și întregii logistici necesare desfășurării proiectului.
                                                                                                                                                     
Completați Fișa de Înscriere aferentă Simpozionului precizând dacă este cu sau fără publicare.
La trimiterea materialuli pe email vă rugăm să precizați secțiunea la care vă înscrieți cu numărul și titlul secțiunii.

Secțiuni simpozion:

1.      Rolul formativ al activităților extracurriculare
2.      Inovație și creativitate didactică
3.      Dezvoltarea armonioasă a personalității elevilor
4.      Egalitatea de șanse și prevenirea abandonului școlar prin activități extrașcolare
5.      Educația incluziva – educația viitorului
6.      Modalități de prevenire a violenței și abuzului asupra tinerilor
7.      Parteneriate școală – comunitate în cadrul diverselor proiecte; parteneriate din proiecte internaționale Erasmus etc; 
8.      Activități extrașcolare – exemple de bună practică

Respectivele lucrări vor fi publicate într-un CD cu ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea.

CADRE  DIDACTICE  SIMPOZION   INTERNATIONAL –  cerinte de elaborare

            Completati Fișa de Înscriere aferentă Simpozionului, completând corect varianta aleasă: cu publicare sau fără publicare.

Participanții la simpozion pot înscrie gratuit și 5 elevi în concurs.

Fiecare cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (desene , felicitări , icoane , poezii , măști, etc ) după modelul de la secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
      La secţiunile concursului 1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.
      Pentru  cele  doua  lucrari  cadrele  didactice  primesc  Titlu de  Excelență  si  Diplomă de merit.

Se acceptă doi coordonatori pentru un referat dar fiecare asigura resursa  financiara in mod separat, ambii vor primi  intreaga documentatie a proiectului , diplome , adeverinte  si  CD cu ISBN.
Participanții la simpozion FĂRĂ PUBLICARE  - TRIMIT MAIL pe adresa simpozionului concurscraciun@yahoo.com cu titlul: Particip la simpozion fără publicare. Nu trebuie atașament.
Activitățile extrașcolare – serbări, scenete, etc – proiectele educative, le puteți publica întregi, fără rezumat.

La secţiunea simpozion international, condiţiile de tehnoredactare sunt următoarele:
Redactarea lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate în limba română sau în orice altă limbă de circulație internațională; engleză, franceza , spaniola , italiană, rusă, etc
Ø     se va face în format A4, scris la un rând, cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø     titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Ø     la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø     la două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
 lucrările primite şi care respectă (obligatoriu) criteriile menţionate anterior  vor aparea în  publicația cu titlul, ,,VALENȚE  FORMATIVE  ALE  ACTIVITĂȚILOR  EXTRACURRICULARE  ȘI DE  PARTENERIAT având caracter internațional cu ISBN.

Ø     bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul, editura;
Ø     acolo unde nu aveti bibliografie nu este obligatorie consemnarea acesteia.
Ø     vă rugăm să folosiţi semnele diacritice corespunzătoare limbii române !
Ø     lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø     pentru publicarea lucrării, aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø     lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament, în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim 5 pagini)
-rezumat  (maxim 1-2 pagini)

Participarea este cu publicarea lucrării sau fără publicarea lucrării.
Cine nu dorește publicarea lucrării în CD cu ISBN nu mai trimite lucrarea nici pe email nici listată în plic. Puneți în plic numai prima pagină listată și precizați pe fișă – fără publicare.

   Rezumatul va fi trimis  si  in format listat in plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere .
   Cei care aveti proiecte educative , de voluntariat , didactice sau orice fel de proiecte ; scenete, parteneriate , etc  – le publicati in intregime fara a mai face rezumat .
   Lucrarea si rezumatul  pentru simpozion vor fi trimise în format electronic la următoarea adresă de mail: concurscraciun@yahoo.com , in doua  fisiere separate cu titlul: lucrare, rezumat iar rezumatul  şi în format listat, în plicul cu lucrări.

Atentie!!! Nu trimiteți lucrările decat prin email la adresa indicata. NU PUBLICĂM  lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se șterg automat înainte ca editura să le preia – sa le descarce de pe mail .
Nu mai trimiteti lucrarile pe adresa mea personala de email, ci trimiteți-le pe adresa indicată mai sus.
Organizatorii  nu  își  asumă responsabilitatea  pentru conținutul știintific al lucrărilor sau pentru  cele care nu respectă cerințele prezentului regulament.

III. CONFERINȚA NAȚIONALĂ ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în contextul Globalizării

CONFERINȚA  ESTE  DESTINATĂ  NUMAI  PARTICIPANȚILOR  LA  SIMPOZION  CU SAU  FĂRĂ  PUBLICARE  -  iar CD-ul cu ISBN  -  este gratuit.
Participanții la conferință vor primi și o Diplomă de participare.

Materialele conferinței vor fi cuprinse într-un  CD cu ISBN care se acordă GRATUIT numai celor care participă și la simpozion – cu sau fără publicare.  

Materialul format Word  trebuie să aibă maxim 5 pagini , minim cât doreste fiecare să scrie .
Condițiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion – vezi mai sus.

Secțiuni Conferință Națională:

a.      Identitate Națională versus Globalizare
b.      Promovarea valorilor culturale românești prin marile Sărbători Creștine
c.       Sărbatoarea  Nașterii Domnului –  abordare teologică;
d.      Tradiții și obiceiuri locale de Crăciun, Anul Nou și Bobotează (referate, eseuri, etc)
e.      Activități extrașcolare legate de sărbatorile de Iarna.(voluntariat, proiecte educative, scenete, serbări, colindători, pricesne, urători, prezentări PPT).
f.        Crăciunul – Sărbătoarea copilăriei creștine.
g.      Parteneriate școală – comunitate în cadrul diverselor proiecte
h.      Curriculum creativ ( proiecte didactice ce au ca tema Sarbatorile de Iarnă sau activițăti extrașcolare legate de Crăciun și Anul Nou, serbări, scenete, pricesne, șezatori, ateliere de confecționare a măștilor și ornamentelor de Crăciun, etc.)
i.        Crăciunul  în Europa.
j.        Poze vechi care surprind identitatea și unicitatea poporului român cu text explicativ.


Materialul de publicat în CD-ul prezentei conferințe în format Word va fi trimis la următoarea adresă de email: legendecraciun@yahoo.com în atașament. Condițiile de tehnoredactare sunt aceleasi ca la simpozion.
     
Produsul final va fi un volum în format electronic cu titlul : ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în contextul Globalizăriiavand ISBN propriu  și care este gratuit pentru fiecare autor care participă la simpozion cu sau fără publicare.

      Este interzisă perceperea de bani de la elevi sau părinții acestora pentru acest proiect.
     
 Fiecare participa la ce sectiune doreste.
 Participarea este prin corespondenţă / indirectă .

2.      Criterii de evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii.  (5 p)
* Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
* Se va urmări respectarea tehnicii de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de interes  (20 p)
* Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic  (5 p)
* Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica  (20 p)
* Se va urmari dinamismul personajelor  (5 p)
  Oficiu 10 p.
  Total 100 p.

  Program:

     Sunt doua etape de inscriere la Proiect; tematica și secțiunile rămân la fel pentru
ambele etape de înscriere.

ÎNSCRIEREA pentru ETAPA I și expedierea lucrărilor către organizatori se va face în perioada 23.10.201712.01.2018 data poștei  pe baza fişelor de înscriere (ANEXELE 1,3). Participanții la simpozion și concurs vor completa fișele de înscriere aferente secțiunii solicitate și chestionarul .
Pe fișa de înscriere  simpozion, precizati dacă ați trimis și material pentru conferință; de asemenea precizați daca este cu sau fără publicare.

Participanții numai la concurs gratuit NU SE POT ÎNSCRIE LA CONFERINȚĂ.
Suntem în ETAPA I de înscriere până pe 12.01.2018.
Cine se inscrie și expediază materialele în prima etapa – o sa primească mai repede rezultatele și întreaga documentatie a proiectului . Cei din etapa doi , vor primi rezultatele tot în etapa doi , dupa ce finalizăm expedierea pentru cei din Etapa I.

      EXPEDIEREA  LUCRARILOR  se va face în perioada  23.10.2017 – 12.01.2018 (data poştei) pentru ETAPA I.

      Diferența între cele doua etape este numai calendaristica.
Lucrările elevilor și ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere (anexa) completată corect; fișa de înscrieire trebuie să fie obligatoriu în 2 exemplare completate pentru participanții la concurs eleviCRITERIU ELIMINATORIU - chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare - completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf  autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării contribuției financiare prin mandat poştal  sau banii  direct în plicul cu lucrări, preferăm banii direct în plic și sigilați bine plicurile.

Pe plicul autoadresat, timbrat vă treceți obligatoriu adresa corecta  și numărul de telefon.
Acolo unde nu aveți încredere în poșta expediați banii prin mandat poștal sau coletul sa fie recomandat cu confirmare de primire.

ATENTIE ! NU mai trimiteți plicurile pe adresa școlii ,,Liteni” pentru că NU O SĂ FIȚI ÎNSCRIȘI ÎN PROIECT pentru simplul fapt că NU ați respectat prezentul regulament și corespondența NU a ajuns la mine.

Toate materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc.IAŞI, jud. Iasi cu specificaţia pe plic CONCURS CRĂCIUN.
      Cei care trimit resursa  financiară prin mandat – folosesc același nume și aceeași adresă de mai sus .
Fiecare persoană obligatoriu va pune plic autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci postale. Cine nu respectă cerintele , nu-și scrie adresa corecta  pe plic și nu timbrează corespunzator  nu  primește diplomele!!! NU putem expedia diplome pentru mai multe persoane în același plic. Fiecare persoană iși pune plic autoadresat, obligatoriucriteriu eliminatoriu .
      Încercați să nu folosiți adresa școlii daca știți ca nu vi se înmâneaza corespondența. Indicați pe plic o adresă sigură la care sa primiți materialele. Scrieți obligatoriu adresa dumneavoastră pe plicul autoadresat.
      Puneți contribuția financiară în plic/colet si sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ; am primit colete desfăcute din cauza că nu au fost sigilate corespunzator.

ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au avut probleme cu poșta la expedierea coletelor către mine sau la primirea diplomelor – vă rog sa folosiți poșta privată pentru mai multa sigurantă (Fan Curier , Cargus , Urgent Curier, etc ).
Coletele cu valoare mare este obligatoriu să fie trimise recomandate cu confirmare de primire , să fiți siguri că ajung la mine .
Am avut probleme cu poșta. Unele persoane nu au primit diplomele deși noi am facut eforturi mari și am trimis la toti paricipanții . Aceia dintre dvs care ați avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteți rugați să puneți plic autoadresat pentru poșta privată (daca este in zona dvs) cu adresa scrisă pe plic și număr sigur de telefon , fără timbre , pentru că o sa plătiți coletul la primire.

Lucrările cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul  şi rezumatul  listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare pentru simpozion.
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos, pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea şi judeţul,  numele cadrului didactic, secţiunea.
Un cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice) sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o singură dată.
Acordul de pareneriat nu este obligatoriu; numai cine doreste.

DATA  LIMITĂ  A  TRIMITERII   LUCRĂRILOR - 12.01.2018, pentru ETAPA I.
Vernisarea expoziţiei concursului va avea loc la şcoala organizatoare în ianuarie 2018.
Jurizarea va fi facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea expozitiei, conform graficului stabilit; după 20 februarie 2018.
Expedierea premiilor, adeverințelor / diplomelor de participare a celor din etapa I și etapa II se face în perioada: 26.03.2018 – 30.05.2018, pe adresele indicate de îndrumători în fişele de înscriere și pe plicurile autoadresate. Participanţii vor trimite şi un plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei,  în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
       Se vor acorda premii speciale acordate de catre juriu si organizatori, premiile I, II, III, menţiuni in procent care nu depaseste 30% din numarul total al participantilor şi diplome de excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor  didactice îndrumătoare.

Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza și numele cadrului didactic coordonator precum și avizele CAER.
Nu se admit contestaţii.
Lucrările elevilor nu se restituie.
Nu se acordă premii în bani sau alte bunuri materiale.
Lucrările inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le folosi liber. 

Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari elevi pentru concurs sau 5 lucrari elevi pentru concurs și simpozion, indiferent de secţiune (la elevi) şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice.
Fișa de inscriere  completata trebuie obligatoriu să fie in dublu exemplar pentru secțiunea elevi, criteriu eliminatoriu !

Pe fișa de înscriere vă rog să completați și semnați sub titlu declarația că nu percepeți bani de la elevi și părinți (Fișa Simpozion) – De asemenea sunteți rugați să completați și declarația de la Anexa 2.

Participantii la simpozion completeaza fișa aferentă acestuia .
Aveti voie sa expediati catre mine  mai multe persoane în acelasi colet și să puneți resursa financiară în același colet dar să îl sigilati corespunzător , eventual faceți o listă cu fiecare participant.

Participantii la Simpozion cu sau fara publicare pot publica în mod gratuit  articol în cadrul Conferinței Naționale  ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în contextul Globalizăriicare are ISBN.

Pentru implicarea în acest proiect – destul de amplu si cu foarte multe cerințe – fiecare participant la secțiunea simpozion (cu sau fara publicare) primește urmatoarele documente:

1.      Adeverință de evaluator / organizator al concursului la nivel local / regional; colaborator pentru acele  cadre didactice  care  participă la concurs și simpozion cu sau fără publicare, în numar de minim 4 persoane – maxim câți vreți dvs. să fiți -  de la aceeasi școala sau școli /grădinițe diferite (profesori sau învățători) și care expediază materialele într-un singur colet către noi (pot fi și 4 persoane de la școli diferite dar să expedieze către noi -  obligatoriu – într-un singur colet) cadre care s-au implicat în mediatizarea și promovarea proiectului, făcandu-l cunoscut în arealul lor geografic; care au facut muncă de evaluare și preselectie a lucrarilor ce urmeaza a fi înscrise în concurs ; care au constituit grupuri de lucru locale și regionale .
2.      Adeverință de participant / coordonator elevi
3.      Titlu  de excelența / Diploma de Merit  pentru  cadrele  didactice  care  participă  cu doua  lucrari proprii la concurs.
4.      Certificat de voluntar  pentru promovarea culturii, a tradițiilor și obiceiurilor strămoșești
5.      Diplomă de participare Simpozion și adeverintă de autor articol ISBN
6.      Adeverință  de  Membru în echipa de proiect – secțiunea expoziție la nivel regional pentru cadrele didactice  care trimit minim 2  măști originale (NOI sau în stare foarte bună, confecționate din orice fel de materiale) din zonele etnografice ale participanților; sau  pentru cei care trimit țesături, cusături tradiționale de orice tip și mărime precum și orice piesă de costum popular (brâu, ie, năframă, etc.); covorașe, ștergare, trăistuțe, carpete, etc. – toate piesele țesute, cusute, lucrate manual.
Țesăturile, cusăturile – toate piesele trimise să fie NOI sau în stare foarte bună – nu rupte, murdare, uzate, etc. Piesele respective vor alcatui expozitia proiectului.

7.      Adeverință autor articol revistă cu ISSN pentru cei care publică în revista proiectului.

8.      Diplomă de participare la Conferința Națională - ,,Cultură, Spiritualitate și Identitate Națională în contextul Globalizării”, pentru cei care se înscriu cu lucrări pentru publicare.

       9. Cadrele didactice care au participat în decursul celor opt ani de organizare a proiectului – la una sau mai multe ediții (precizați acest lucru în chestionar) vor primi 2 documente surpriză din partea organizatorilor.

În speranta  unei  frumoase colaborări vă  multumim  pentru  implicare  și vă asteptam la proiect.
Pentru  nelămuriri și alte detalii  mă puteți contacta la:
Profesor  metodist  Nastasa Adriana, tel: 0740421222, email addynastasa@yahoo.com
Urmează fișele de înscriere și chestionarul .













Scoala.............................................   
Nr. inreg........../...............................         
                                                                                                                                                ANEXA 1                                                           
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE – ETAPA .....

CONCURS

 “Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”
cu participare internationala, EDITIA a VII-a, Iasi, 2017
Şcoala „Liteni” – IAŞI ;  Şcoala “B. P. HAŞDEU” Iaşi

NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR :
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA: ………………………………………………JUDET.....…………...............
Secţiunea – CONCURS ELEVI
ADRESA PENTRU  TRIMITEREA  DIPLOMELOR ( a unitatii de învățamant sau a dvs. personală).....................................................................................................................
..............................................................................................................................................
E-MAIL, TELEFON
ÎNDRUMĂTOR ………..………................…………………………............…….......
Nr.
crt.
Numele şi prenumele elevului
Clasa
SECŢIUNEA
 TITLUL LUCRĂRII
1.




2.




3.




4.




5.





Lucrari proprii cadru didactic……………………………………………………………………….

Obiecte pentru expozitia proiectului…………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………......................


 
Director,                                                    Prof. Indrumator                                    Avizat organizator,
Scoala....................................





ANEXA 2







DECLARATIE






           Subsemnatul/a cadru didactic la Școala................................................Jud................................
declar pe proprie răspundere că nu percep taxă pentru acest proiect de la elevi sau părinții acestora și nu plătesc taxă personală pentru concursul /proiectul “Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”, cu participare națională, EDIȚIA a VII-a, Iasi, 2017 - 2018.







Numele și prenumele.................................
Semnătura..................................................








ANEXA 3

FIŞĂ  DE  ÎNSCRIERE SIMPOZION INTERNATIONAL

“VALENȚE FORMATIVE ALE ACTIVITĂȚILOR EXTRACURRICULARE ȘI DE PARTENERIAT”

  Şcoala “B. P. HAŞDEU” Iaşi,  EDITIA a VI-a, 2017-2018


NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC:..................................................
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA: ................................................................./JUDET..........................................
Secţiunea  SIMPOZION...........................................................................................................                       
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitații de învățămant sau a dvs. personală de acasă):  ...........................................................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………
…………………………………………………………....……………………...............
E-MAIL, TELEFON
ÎNDRUMĂTOR ………..………................…………………………............…….........

SIMPOZION:   CU PUBLICARE                                         FĂRĂ  PUBLICARE       


TITLUL   LUCRARII.........................................................................................................................

..............................................................................................................................................


ARTICOL CONFERINȚĂ – DA                                              NU


TITLU................................................................................................................................




ANEXA 4

CHESTIONAR

,,Nașterea Domnului – Renașterea Bucuriei”  Ediția  a VII-a  Școala ,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iași, 2017-2018


1.     De ce ați ales participarea la acest proiect? A câta  participare este?





2.     Ce ați dobândit/veți dobândi  dumneavoastră sau elevii prin implicarea în acest proiect ; ce așteptări aveti ?






3.     Considerați necesară continuarea proiectului în următorii ani? De ce?







4.       Considerati  folositoare  participarea  directa  sau  indirecta?   Motivati.









Scoala,  judetul:
Nume si prenume:
Semnatura:


Școala  Liteni Iași                                             Şcoala ........................................... Judeţul ..................
Str. Principală Nr. 268 Iași                                   Adresa ...........................................................................
Tel. 0232-724001                                                 Tel. .................................................................................
Nr. .................. din ........................                      Nr. .................. din .....................................................
                                                                             
ACORD DE PARTENERIAT
În cadrul Concursului Național  “Nașterea Domnului-Renașterea Bucuriei”
Iaşi,  Ediţia a VII-a 2017-2018
Încheiat astăzi,..................2017 între:

•     Şcoala Liteni Iaşi, reprezentată de prof. Gheorghe Moga, în calitate de director şi prof. Nastasă Adriana  în calitate de coordonator al proiectului național „Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei, Iaşi, ediţia a VII-a, 2017.
•    Şcoala ......................................................, reprezentată de .....................................,.în calitate de director şi ............................................................în calitate de participant la proiectul Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei, Iaşi, ediţia a VII-a, 2017.
   Durata:  octombrie 2017 - mai 2018.
   Şcoala coordonatoare se obligă :
·                    Să distribuie regulamentul concursului şcolilor partenere;
·                    Să colecteze lucrările realizate de către şcolile partenere şi să realizeze expoziţia;
·                    Să asigure evaluarea lucrărilor de către comisia de jurizare;
·                    Să trimită tuturor participanţilor diplomele obţinute în termenul stabilit;
·                    Să mediatizeze rezultatele concursului.
   Şcoala participantă se obligă:
·                    Să înscrie elevii în concurs;
·                    Sa îndrume elevii în realizarea lucrărilor;
·                    Să expedieze lucrările selectate pe adresa şcolii coordonatoare;
·                    Să distribuie elevilor participanţi diplomele/premiile cuvenite.     
Prezentul Acord se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
Partenerii se obligă să colaboreze pe toată durata proiectului pentru ca acesta să se deruleze  conform planului stabilit.

Şcoala Liteni IaşiJud. Iaşi                                  Şcoala ............................................. Jud ....................
  Director,                                                        Director, ......................................................................                                 prof. Gheorghe Moga                                             
                                                                          CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR,

COORDONATOR  PROIECT,                                  ..........................................................................................

prof. Nastasă Adriana                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu