Românul este bun platnic, chiar dacă nu are autostrăzi
Pierderea
procesului de arbitraj pe Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj - Deva este doar
unul pentru care Statul Român este bun
de plată. Tot așa va fi și pentru Lotul 3, pentru care contractul a fost
reziliat de același fost ministru al transporturilor, dl. Cuc, în vremea celui
de-al doi-lea mandat al său când, la dispozițiile și indicațiile acestuia, cei
din Companie s-au subordonat, iar noi românii am rămas fără autostrăzi. Acest
lucru s-a mai întâmplat și pentru că, la cârma ministerului și a companiei de
drumuri și autostrăzi au ajuns, printr-un accident politic, în ultimii 10 ani,
90% din directorii generali și miniștrii care au condus acest minister și care,
probabil că, într-o țară normală cu o
politică normală, nu ar fi ajuns nici măcar șefi de serviciu la depozitul de
deșeuri de la Glina. Cei care trebuie să
se sesizeze pentru neregulile din contractele de construcție ale autostrăzilor
și a drumurilor naționale, nu o fac. Toate contractele sunt încheiate de
aceiași juriști, incompetenți și corupți, care pun sub nasul șefilor contracte
în baza cărora constructorii fac ce vor cu banul public. Din păcate și azi mai
avem asemenea contracte în derulare. Atitudinea în Compania de drumuri și
autostrăzi, precum și în Minister este aceiași, de continuitate și cârdășie
maximă cu constructorii.
Nu se
construiește, dar se plătește. Românul este bun platnic (că tot suntem noi
vestiți ca fiind singura țară din lume care și-a plătit datoriile).
Deputat
Marius
Sorin Bota
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu