luni, 18 martie 2019

Bianca Vanessa Andreescu joacă tenis şi câştigă şi pentru România!


 De astăzi inima mea îi aparţine aşa cum este ea: obosită, tristă mai mereu dar care simte româneşte prin toate venele, şi Biancăi Vanessa Andreescu şi nu numai româncelor Simona Halep, Irina Begu, Mihaela Buzărnescu şi celorlalte fete ale noastre, ca până acum! Mi-au dat lacrimile când la finalul triumfului de la Indian Wells, Bianca s-a adresat şi fanilor din România. Aceasta a spus: „“Dacă crezi în tine, orice e posibil. Cum mi-a spus şi mama mea de-a lungul anilor: dacă munceşti din greu şi ai vise măreţe, poţi realiza atât de multe lucruri! Tuturor celor din Canada, vă mulţumesc pentru susţinerea voastră! Sunteţi minunaţi! Şi tuturor fanilor mei români aş vrea să le spun: “Mulţumesc că sunteţi cu mine şi vă iubesc! într.-o limbă română impecabilă, în uralele spectatorilor care au asistat la finala pe care a câştigat-o spectaculos, după o luptă acerbă cu germanca Angelique Kerber.
Bianca Vanessa Andreescu s-a născut în Canada din părinţi români, pe 16 iunie 2000. A început tenisul la Piteşti, judeţul Argeş, la 6 ani, unde a stat la bunici mai bine de doi ani, pentru ca apoi să îşi continue antrenamentele în Canada. Părinţii ei au plecat în Canada imediat ce tatăl ei a primit o ofertă de lucru de acolo, cum a terminat facultatea.
Mulţumim pentru bucuria făcută Bianca Vanessa!

                                                                             Gelu Dragoş, membru UZPR


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu