luni, 12 februarie 2024

Kaufland lansează campania „România știe să gătească”


 Bună ziua,

Kaufland România lansează campania „România știe să gătească”, un proiect la nivel național cu misiunea de a-i inspira pe români să gătească acasă. Astfel, Kaufland își propune să unească emoțiile și tradițiile fiecărei regiuni ale României, având în vedere motivația oamenilor de a găti pentru că „Merită fiecare emoție”.
Campania are la bază un studiu derulat la nivel național la finalul lui 2023, pentru a afla care sunt atitudinea și emoțiile românilor față de gătit. Una dintre principalele concluzii ale studiului „Emoții în bucătărie” relevă că sentimentele românilor atunci când gătesc în familie sau pentru cei apropiați sunt, în principal, pozitive. Astfel, 43% sunt bucuroși, 41% au un sentiment de încredere, 39% simt pasiune, 36% sunt inspirați, 31% simt iubire, iar 30%, grijă.
Mai multe detalii despre campanie și concluziile studiului sunt disponibile în comunicatul de presă anexat.

Mulțumesc frumos,
Andreea

Andreea Ganea

PR Manager

 

19, Leonida, Bucharest

Phone: +4 021/210.77.77

Mobile: +4 0720.308.328

gmpu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu