marți, 22 aprilie 2014

Gică Hagi se revoltă: "În România e circ toată ziua!"

Gică Hagi s-a luat din nou de Ionuţ Negoiţă după Viitorul - Steaua 0-3 şi a analizat înfrângerea."Noi am avut o strategie, dar a venit acea execuţie a lui Latovlevici. S-a văzut diferenţa de valoare. În faţa porţii s-a făcut diferenţa, noi nu prea am fost acolo.
Mai sunt VI etape şi vom lupta până la capăt. Eu îmi fac treaba cu Academia în continuare. Mă concentrez pe munca pe care o am, e foarte grea. Vreau să dau o şansă acestor copii. Ei aud înaintea meciului că va fi blat...
Domnul Negoiţă n-a ghicit-o. În România e circ toată ziua. Să-şi vadă de treaba lui că ajungem să ne certăm între noi de pomană", a spus Hagi la Digi Sport 1.
"Regele" e supărat şi pe un alt dinamovist, Cornel Ţălnar, antrenorul Braşovului: "Am auzit că şi Ţălnar zicea înaintea meciului că speră să se joace pe bune Viitorul - Steaua. Să-şi vadă de treaba lui!"

                                                                  Cristi SOMEŞAN


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu