joi, 14 decembrie 2017

Mihai Neşu ne dă o lecţie impresionantă: "Viaţa mea de acum este o bucurie extraordinară!"


 La mai bine de sase ani distanta de la accidentul grav suferit in timpul unui antrenament al echipei Utrecht, fostul fotbalist Mihai Nesu ne-a dat o lectie impresionanta de viata.
Desi este imobilizat intr-un scaun cu rotile ca urmare a accidentarii din 2011, Nesu a infiintat o fundatie prin care ajuta tinerii cu dizabilitati
Intr-un interviu difuzat in emisiunea Digi Sport Special, Nesu a descris noul sau rol ca fiind "o bucurie extraordinara" pentru ca poate contribui la binele altora.
"Accidentul pe care l-am avut mi-a adus niste oameni extraordinari in jurul meu, m-a apropiat foarte mult de sora mea. Apoi, am si niste oameni extraordinari, tineri, care au grija de mine si de fundatie. Chiar daca accidentul este ceva neplacut, viata mea de acum este o bucurie extraordinara!
Sunt un fel de intermediar in a face bine, cu toti cei de langa mine. Particip la lucrurile deosebite pe care oamenii de la fundatie le fac. Fac terapie cu copiii si ne bucuram impreuna de fiecare progres pe care il fac", a spus Nesu.
Fostul fundas stanga al Stelei Bucuresti a mentionat ca dificultatile cu care se confrunta l-au determinat sa incerce sa ii ajute pe copiii cu probleme.
"Dupa accident au fost si perioade mai grele in viata si in sufletul meu, lupte continue. Pot insa sa zic ca in momentul de fata este o perioada frumoasa pentru ca pot sa fi de folos.
Am nevoie sa ma imbrace lumea, sa ma puna in pat, sa ma ia de aici sa ma duca dincolo. Ajutorul pe care il primesc m-a facut sa incerc si eu sa ajut cat pot", a mai spus Nesu.
Intrebat care este starea sa de sanatate, Nesu a oferit un nou raspuns emotionant, declarandu-se multumit ca poate gandi.
"Progresele sunt foarte mici. Este un progres ca pot sa respir singur, ca pot vorbi si pot gandi singur. Imi pot face terapia in fiecare zi, imi pot face planul, iar pentru mine este o mare minune doar simplul fapt ca hemoragia nu mi-a afectat creierul. Este un miracol care nu poate fi explicat", a mentionat Nesu.
Mihai Nesu duce aceasta lupta extraordinara din 2011, de cand un coleg de la Utrecht a cazut peste el in timpul unui antrenament.


                                                                                      C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu