marți, 1 ianuarie 2019

Minutul de poezie - VASILE DAN MARCHIȘ

POST TOTAL 

La începutul unui serviciu de supraveghere
îngerul păzitor mi-a predat
pe proces verbal următoarele:
An Nou intact
cu 365 de zile 
fie însorite sau mohorâte,
călduroase sau mai reci,
senine sau înnourate
cu mai multă sau mai puțină ploaie
și de asemenea cu mai multă 
sau mai puțină zăpadă.
Toate în regulă.

Mă uit peste procesul verbal și văd că
Anul Nou care mi se predă
este intact
într-un cuvânt întreg 
cum că nu s-a folosit din el nici o secundă
dar de ce îngerul a scris în procesul verbal despre zile
că sunt în regulă
și-l întreb una alta legat de asta!
Îngerul mi-a răspuns:
”Vezi zilele că sunt ”ambalate” 
în horoscopul acela
cu toate evenimentele aferente !
În rest,ce nu ți se pare în regulă?”
Am interceptat îngerul despre faptul că 
dintre elementele horoscopului 
lipsește ceva legat de timp
concret spus despre zodia mea ce poate include
evenimente legate de 
ziua mea de naștere -29 februarie...
În final îngerul a rostit:
”Ce să-ți predau legat de asta
dacă nu e an bisect...!

1 Ianuarie 2019 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu