Certificatul Digital Calificat emis în Ierarhie Publică este
nominal (identifică o persoană care acţionează fie în nume propriu, fie ca
reprezentant al unui terţ).
I. Completaţi formularul disponibil la adresa:
- Pentru persoana fizica (factura emisa pe CNP)
- Pentru persoana juridica (factura emisa pe societate, persoana juridica, PFA)
II. Tipariţi şi semnaţi declaraţia (1 exemplar) şi
contractul (2 exemplare) pe care le veti primi automat pe adresa e-mail declarata de Dvs,
pre-completate cu datele furnizate;
III. Pregatiti 1 copie dupa C.U.I. daca plata se va face de
catre o persoana juridica si 1 copie dupa actul de identitate, care va trebui
marcata "Conform cu originalul", semnata si datata;
IV. Conform normelor de aplicare a legii semnaturii
electronice 455/2001, este necesara identificarea solicitantului. Astfel,
actele de la pct II. si III. trebuie sa ajunga la noi in unul dintre
urmatoarele moduri:
a. Le depuneti la una dintre sucursalele Bancii Transilvania
Persoane desemnate - sucursale Banca Transilvania;
b. Va prezentati personal la sediul nostru din str. Virgil
Madgearu nr. 2-6, sector 1, Luni-Vineri orele 9.30-16.30;
c. Ne trimiteti actele prin posta, la sediul din str. Virgil
Madgearu nr. 2-6, sector 1.
IMPORTANT:
- Declaratia
trebuie autentificata notarial (in scopul identificarii solicitantului), daca
decideti sa ne trimiteti actele prin posta.
- Daca sunteti
membru CECCAR sau CAFR, trebuie sa atasati la dosarul de documente si 1 copie
dupa Cartea de membru, semnata si marcata „conform cu originalul”.
d. daca sunteti administrator/asociat al companiei si doriti
sa apara in structura certificatului calitatea de administrator/asociat,
echivalentul adeverintei va fi o copie a unui Certificat Constatator eliberat
de ONCR, care sa nu fie mai vechi de 30 zile.
Reînnoirea Certificatului
Digital Calificat emis în Ierarhie Publică
Procedura este aceeasi ca in cazul obtinerii unui certificat
nou, cu mentiunea ca impreuna cu actele descrise la obtinere, trebuie sa ne
trimiteti si dispozitivul e-Token.
IMPORTANT:
Lipsa oricarui document mentionat mai sus, va atrage dupa
sine intarzierea procesului de emitere. Din momentul in care avem toate
documentele necesare si dovada platii conform facturii proforme emise, ne
angajam sa emitem Certificatul Digital in cel mult 1 zi lucratoare.
Transmiterea Certificatului Digital se face personal
solicitantului, in sucursala Bancii Transilvania unde au fost depuse actele sau
la sediul societatii noastre.
La alegerea solicitantului, transmiterea se poate face si
prin curier cu confirmare de primire si plata la destinatar.
Pentru depunerea
declaratiilor online catre ANAF, va rugam consultati instructiuni depunere
declaratii.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la
031.620.1289 sau pe helpdesk@digisign.ro
Cristian LAURENŢIU
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu