Guvernul Ponta a scapat
de ultima bomba cu efect intarziat lasata de guvernele PDL
“Orice regula
economica spune ca nu poti sa vinzi un lucru pe care in mod intentionat l-ai
facut sa nu functioneze, i-ai creat probleme de eligibilitate si toate acestea
suprapunandu-se peste o criza financiara,” declara senatorul PSD, Sorin Bota,
in toamna anului 2011, la prima tentativa de privatizare a CFR Marfa de catre
fosta guvernare PDL. Prin urmare, Compania CFR trebuia adusa pe profit, trebuia
regandita o strategie din punct de vedere managerial si abia apoi reluata
povestea privatizarii, evident, in interesul Statului.
“Bine ca s-a
terminat telenovela CFR Marfa. S-au pierdut timp si bani. Aceasta “bomba”
trebuia dezamorsata mai repede si cu mai putina balbaiala de catre “pupila”
fostului ministru al transporturilor (Relu Fenechiu), dl. Cristian Ghibu, secretar
de stat si presedinte al comisiei de privatizare a CFR Marfa, care, pentru
aceasta proasta gestionare, trebuie sa plece urgent! CFR Marfa are nevoie de un
manager privat, obligatoriu strain (neamt, daca se poate) si cu experienta in
managementul feroviar de marfa! Doar dupa ce redevine performanta aceasta
companie, trebuie sa ne mai gandim sa o privatizam, si asta ,desigur, dupa
2016”, este de parere senatorul Sorin Bota, seful departamentului de
Transporturi si Infrastructura din cadrul PSD.
Cabinetul senatorului
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu