joi, 18 august 2016

FEMINISMUL VICTIMIZEAZA FETELE SI BAIETII


 
Nimic nu poate fi mai rau pentru tinerele fete decit a pune in mintea lor ca sunt mai bune ca baietii, ca baietii sunt mai putin inteligenti, ca sunt agresivi si trebuie evitati din acest motiv, si ca familia si casatoria sunt institutii sociale pentru asuprirea femeii si trebuie eliminate. Adultii care invata fetele sa gandeasca asa sunt iresponsabili, fetele care sunt indoctrinate sa gandeasca asa sunt victimizate, iar baietii sunt dublu victimizati. Pe scurt, acestea sunt doctrinele si obiectivele fundamentale ale feminismului zilelor noastre. Feminismul e o ideologie care polueaza mintea fetelor si urmareste feminizarea baietilor.
 
Miscarea femeilor pentru drepturi si egalitate
 
Nu am dedicat pina acuma nici un comentariu special privind feminismul, dar speram sa o facem mai des in viitor. Feminismul e inca in voga, isi schimba des culorile, dar e la fel de vicios ca si in anii 50 si 60 cind s-a nascut. El, insa, nu trebuie confundat cu miscarea femeilor pentru drepturi, o miscare istorica legitima inceputa in secolul XIX cu scopuri bune. Miscarea femeilor cerea egalitatea in drepturi cu barbatii, dreptul de a mosteni si detine proprietati in numele propriu, dreptul de a vota, dreptul de a candida la functii publice, de a servi in functia de jurati, de a obtine carti de credit in numele lor, de a nu fi concediate pentru ca sunt insarcinate, de a nu fi hartuite sexual, de a fi protejate de abuzul sotilor ori violenta in familie, de a fi tratate cu respect si egal cu barbatii la locul de munca, de a fi platite egal cu barbatii pentru munca si efort egal, si, in general, egalitatea de sanse intre barbati si femei in diverse domenii. Si, printre altele, dreptul de a participa la jocurile olimpice. Privind jocurile olimpice, poate ni se pare straniu, dar inca acum 100 de ani femeilor nu li se permitea sa participe la majoritatea competitiilor sportive olimpice. Ele erau rezervate barbatilor, iar femeile erau "tolerate" ici si colo prin participarea la sporturile "feminine". Pierre de Coubertin e creditat cu afirmatia, facuta in 1912, ca "jocurile olimpice trebuie rezervate doar pentru barbati". [Detalii: http://www.newyorker.com/news/sporting-scene/you-throw-girl-an-olympic-shot-putters-feminist-mission]
 
In anii 50 si 60 miscarea pentru drepturi ale femeilor s-a dezlipit de o noua ideologie care, in timp, a deturnat ideologic miscarea femeilor, devenind, treptat, ceea ce din anii 50 si 60 incoace se cunoaste sub numele de feminism. Feminismul originar s-a transformat, treptat, intr-o miscare si ideologie anti-familie, anti-casatorie, anti-viata, antibarbati si anti-crestina. Feminismul promoveaza avortul, divortul, abolirea casatoriei si a familiei, marginalizarea barbatilor si a baietilor si a influentei lor in societate, egalitatea de conditii (nu egalitatea de sanse), intensificarea rolului statului, cit si interventia lui, in viata de familie, casnicie si cresterea si educarea copiilor. Feminismul a devenit o traiectorie pentru lansarea si promovarea revolutiei sexuale. Ideologia feminista e fasonata si propagata de mult cititele publicatii americane Cosmopolitan si Jezebel, cea din urma fiind o imparateasa vicleana din Vechiul Testament. Femeia ideala feminista este cea care nu se casatoreste, munceste mult, castiga bine, e carierista, tinteste sa ajunga in varful piramidei companiei, traieste in concubinaj, iar daca alege sa aduca copii pe lume, nu aduce decit unul, iar asta de obicei prin inseminare artificiala ori surogat, adica fara ajutorul barbatului.
 
Feminismul contemporan victimizeaza si femeile casatorite. Ridiculizeaza si rusineaza femeile care aleg sa se casatoreasca, care isi gasesc pace si liniste sufleteasca in cadrul familiei si casatoriei naturale, au copii, ori prefera viata de familie carierei ori muncii in afara familiei. Feminismul e si antifemininitate. Femininitatea la femei, la fel ca vestimentarea feminina, sunt ridiculizate. Feminismul se plinge de barbati, de discrepanta intre venitul femeii si al barbatului, si vede pe toate femeile planetei ca victime ale patriarhatului masculin care subjuga si persecuta femeile. Din perspectiva feminismului, femeile si barbatii nu sunt compatibili ci intr-o stare de competitie, intr-un razboi rece pentru acapararea de resurse limitate. Practic vorbind, nu exista nici un aspect social ori sociologic pe care feminismul sa nu-l critice ori sa nu incerce sa-l demoleze.
 
Omniprezenta feminismului contemporan
 
Ba mai mult, e ingrijorator ca feminismul devine tot mai influent si in biserici, in special in cele protestante. In numele egalitatii, feministele au ajuns in functii ierarhice importante si infleunte in Suedia, Finlanda, ori Norvegia. La fel dincolo de Ocean, in Statele Unite unde feministele detin functii influente in Biserica Episcopala, multe din aceste femei fiind divortate ori lesbiene, promotoare ale avortului si drepturilor homosexualilor. Notam, cu ingrijorare, ca luna trecuta Biserica Metodista din America a hirotonit ca episcop la San Francisco o lesbiana care traieste cu o femeie de 25 de ani. Evenimentul acesta e socant considerind ca Biserica Metodista e cunoscuta pentru valorile ei conservatoare si pozitiile ei biblice privind casatoria si familia.
 
Feminismul e prezent si in structurile internationale. Rezolutiile ONU antifamilie si proavort sunt scrise de activiste feministe. In Scandinavia, feministele cauta sa impuna politicii o viziune feminista, pretinzind ca barbatii nu se pricep la politica si ca dezastrele militare si economice cu care s-a confruntat omenirea de mii de ani se datoreaza lipsei femeilor din politica si a politicilor agresive ale barbatilor. De fapt, Suedia oficial  promoveaza o politica externa numita "feminista," un lucru care a propulsat Suedia intr-un conflict neplacut, cu citiva ani in urma, cu tarile islamice, in special cu Arabia Saudita. Confictul dintre Suedia feminista si Arabia Saudita islamica continua de multi ani si il comentam sporadic in editiile noastre AFR de marti. Conflictul acesta a rezultat si in victime politice prin retragerea ambasadorilor celor doua tari si sistarea investitiilor.
 
Feministele iubesc sa urasca barbatii si mai ales sa fie sarcastice ori beligerente. Publicatiile prestigioase ale Americii sunt vehicolele preferate ale feministelor prin care isi propaga ura si dispretul fata de barbati. Un exemplu recent e New York Times care in mai anul aceasta a alocat spatiu larg promovarii cartii unei feministe, Jessica Valenti. In cartea ei, Valenti dispretuieste barbatii, acuzindu-i ca privesc femeile doar ca pe niste obiecte sexualizate, si se intreaba cum de femeile in general mai rezista sa traiasca impreuna cu barbatii. Valenti a avut expriente neplacute cu barbatii, scrie ea, dar poate e si usor de inteles de ce. Abordind astfel de atitudini privind barbatii e greu de vazut cu ea si-ar putea gasi un sot ori un prieten care sa o indrageasca. In opinia ei, fiecare baiat e un monstru in devenire, la fel ca tatii lor, un potential agresor al fetelor, un alcoolic, un viitor sot care isi va abuza sotia.
 
Feminismul zilelor noastre isi pune nadejdea in Hillary Clinton ca viitor presedinte al Americii. Pina in prezent toate femeile cu succes in politica au fost femei traditionale care au respins feminismul. Ne gandim la Margaret Thatcher in Marea Britanie, Angela Merkel in Germania (care, fiind fiica de pastor protestant, detine pozitii ferme pro-viata si anti-casatorii homosexuale), ori Theresa May, Premierul Britanic conservator care a sugerat, la un moment dat, abrogarea legislatiei britanice care a instituit casatoriile homosexuale in Marea Britanie. La fel in restul lumii. Singura exceptie pare a fi Suedia si politica ei interna si externa feminista.  Am mai putea adauga aici si Norvegia, dar premierul ei e o femeie conservatoare (cel putin in teorie). Feminismul a triumfat in Scandinavia si ne intrebam cum s-a ajuns la asta si, mai ales, cum de vikingii au ajuns sa fie stapiniti de femei. Caci acolo nu mai e vorba de egalitate intre barbati si femei ci de impunerea viziunii feministe asupra intregii societatii printr-o politica feminista. Ideologia feminista e la lucru acolo si in domeniul familiei. Rolul statului in cresterea copiilor e in crestere, iar cel al familiei traditionale e in scadere. Sub influenta feminismului Scandinavia se feminizeaza.
 
Feminismul e si anticrestin. Detine si promoveaza valori care contravin prescriptiilor biblice privind familia, casatoria, copiii, sexualitatea si relatiile dintre soti. E si influent. In America, sondajele de opinie indica ca 18% dintre femeile si adolescentele americane se considera feministe. Feminismul, insa, creaza o lume fictiva, rupta de realitate. Caci societatea binara, constituita pe fundamentul celor doua sexe opuse, dar complementare, nu poate fi eliminata. Dar gandirea traditionala ori religioasa privind relatiile dintre barbati si femei poate fi. Si asta deja cu mult succes. Feminismul, in tandem cu homosexualii, promoveaza transgenderismul. Promoveaza si educatia sexuala in scoli, sub egida caruia se promoveaza valorile si obiectivele feminismului. Barbatii sunt agresivi. Deci baietii trebuie educati in scoli sa nu-si afirme barbatia ori masculinitatea. Dar pe de alta parte, feminismul invata fetele sa fie agresive, in numele dreptului lor de a rectifica presupusele injustitii cauzate lor de barbati de-a lungul a mii de ani. Presupusul patriarhat trebuie  ei el demolat. Conform perceptiei feministe, societatea contemporana e una patriarhala, dominata de barbati. Esafoul patriarhal pe care e cladita societatea contemporana, afirma feministele, trebuie demolat.
 
Manuale de indoctrinare
 
Feministele scriu carti desemnate specific pentru fasonarea personalitatii si gandirii fetelor din perspectiva feminista. Cartile acestea sunt de obicei scrise de femei necasatorite ori femei care nu au ori nu au crescut niciodata copii. Mai fara exceptie ele reflecta gandirea femeilor albe, occidentale, din clasa de mijloc. Mai nicio femeie din afara Occidentului nu scrie carti feministe, ceea ce ne duce la concluzia ca feminismul contemporan este o maladie si distorsionare a mintii occidentale. Este o aberatie de la gandirea universala a femeilor privind barbatii ori relationarea lor cu sexul opus.
 
Ultimii ani au cunoscut o inflatie de manuale de educatie a femeilor si fetelor in feminism. Deceniul curent a fost deschis de britanica Caitlin Moran cu cartea How to be a Woman ("Cum sa fii femeie").  Iar in primavara acestui an britanica Laura Bates a publicat Girl Up, tema principala a cartii fiind ca barbatii le-au mintit pe femei dintotdeauna si din aceasta cauza ele sufera, sunt slabe, vulberabile si oprimate. Victimizarea lor continua de la nastere pina la moarte. A fi femeie, zic aceste carti, inseamna a fi mereu sub asediu, in nevoie permanenta de terapie. O carte cu un obiectiv similar a fost publicata in 2014, How to Build a Woman ("Cum sa construiesti o femeie"). Carti de tipul acesta instructioneaza fetele si femeile cum sa se comporte in raport cu barbatii. Comportamentul trebuie sa fie pragmatic, sa aibe obiective specifice in vedere, obtinerea de concesiuni din partea barbatilor, iar, in final, demolarea parhiarhatului si masculinitatii barbatilor. Patriarhatul e condamnat sub pretentia ca barbatii cresc fetele sa le devina sclavi sexuali cind ajung mature. Manualele directioneaza si implicarea femeilor in politica si le sugereaza o platforma specifica de implicare. [Oferim o recenzie:http://blogs.spectator.co.uk/2016/04/women-dont-need-feminist-instruction-manuals/]
 
Si tot anul acesta, la inceput, a fost publicata cartea lui Rebecca TraisterAll the Single Ladies: Unmarried Women and the Rise of an Independent Nation ("Tinerele necasatorite  si dezvoltarea unei natiuni independente"). Cartea a fost criticata de femeile traditionale, fiind etichetata ca "un manual feminist pentru ruinarea propriei vieti" ("A Feminist Handbook for Ruining your Life"). Traister argumenteaza in favoarea extinderii "puterii femeilor" ("girl power") in societate in detrimenul barbatilor. Puterea in viata publica, zice ea, e detinuta de barbati. Ei determina directia societatii si femeile merg in urma lor. Norocul feministelor, zice ea, este ca numarul femeilor tinere necasatorite e in crestere si constituie varful de lance in batalia impotriva barbatilor. Sotiile si fiicele ar trebui si ele sa se alature acestei batalii, scrie ea, si astfel influenta nociva a barbatilor in lume va putea fi stopata. A fi sotie e evidenta a docilitatii femeii. Casatoria reduce femeile la un statut de domesticitate ("reduced to domesticity") si dependenta de venitul sotului. Obiectivul fiecarei femei trebuie sa fie independenta financiara, autonomia personala si ascensiunea carierei. Copiii nu sunt importanti decit in masura in care ei aduc implinire femeii. Sacrificiul si altruismul, ori serviciul in folosul altuia, de exemplu al unui sot ori copiilor, sunt valori straine feministelor lui Traister. Casatoria e buna atita timp cit garanteaza satisfactie femeii si nu trebuie sa impuna sacrificiu, spiritualitate ori disciplina. Valoarea femeii e data si masurata de puterea pe care o are in relatia cu barbatul. [Oferim o recenzie:http://thefederalist.com/2016/03/14/a-feminist-handbook-for-ruining-your-life/]
 
Feminismul perdant
 
Feminismul e perdant. Femei mereu in atentia publicului resping feminismul. Ultimul exemplu e KimKardashian care intr-u post recent critica feminismul si afirma ca nu se identifica cu feminismul contemporan, numindu-l un obstacol pentru egalitatea dintre barbati si femei. Dar cea mai convingatoare dovada ca feminisnul e perdant vine dintr-un studiu publicat acum citeva zile si comentat ieri in The Atlantic. E intitulat What do Women Ledares Have in Common ("Ce au femeile lider in comun"?) Studiul a fost facut de o cercetatoare de la Utah Valley University. In ultimii ani cercetatoarea a intervievat femei influente in politica de pe toate continentele lumii, inclusiv China, tari musulmane, Africa si America Latina. O intrebare comuna adresata tuturor femeilor  fost - care a fost factorul decisiv in catapultarea lor in functiile influente dobindite in viata? Fara exceptie toate femeile au dat acelasi raspuns - tatal lor. In tatii lor femeile acestea au vazut curaj, determinare, fermitate, perseverenta. Tatii le-au incurajat sa faca scoala, le-au impus disciplina si le-au protejat de influentele nocive ale societatii ori a prietenilor iresponsabili. [Detalii:http://www.theatlantic.com/business/archive/2016/08/what-do-women-leaders-have-in-common/492656/]
 
Feminismul victimizeaza baietii
 
Feminismul victimizeaza in mod egal fetele si baietii. Impiedica dezvoltarea normala a baietilor. Le creaza complexe de inferioritate. Ii face restrasi. Le inhiba manifestarile tipic masculine cit si dezvoltarea lor ca viitori barbati. Le afecteaza in mod negativ autostima. Îi face timizi. Ori lasi. Expusi agresiunii feministe ca sunt mai putin inteligenti ca fetele si ca sexul lor e responsabil pentru toate atrocitatile si nedreptatile savarsite in lume, le denatureaza relationarea normala cu fetele si le afecteaza negativ casatoriile. Fetele sunt victimizate fiind catapultate intr-o lume ireala a fanteziilor iar baietii sunt redusi la rang de fiinte inferioare fetelor. In final, stigmatizarea intentionata a baietilor de feminism e o crima impotriva baietilor.

                     ASOCIAŢIA FAMILIILOR DIN ROMÂNIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu