marți, 27 noiembrie 2018

Hagi a răbufnit: "Becali a depăşit măsura! Să îi fie ruşine!"

Gica Hagi a rabufnit dupa ultimele declaratii ale lui Gigi Becali si l-a atacat pe cel care ii este si fin.Extrem de suparat, "Regele" spune ca Becali a depasit masura cu declaratiile sale despre Viitorul si despre fostii jucatori ai Viitorului pe care i-a cumparat cu sume mari de bani.

Mai mult, Hagi l-a ironizat pe Becali pentru ca FCSB a pierdut ultimele trei titluri de campioana a României si ii transmite acestuia ca nu a invatat nimic din fotbal.
"Am vazut la televizor o persoana care a incercat sa strice tot ce face Viitorul. Eu ii spun doua lucruri. Cine sunt cei doi jucatori care au cele mai multe goluri la FCSB? Tanase si Coman! Viitorul joaca cel mai frumos fotbal. In ultimii ani, FCSB nu a mai castigat campionatul. E inadmisibil ca un patron de fotbal sa vina sa vorbeasca de o alta echipa la telefon. Domnul Gigi Becali a intrat in fibrilatii! Ii este frica de noi! Imi pare rau, eu am crezut ca el isi vede de echipa lui. Incearca sa strice tot ce face Viitorul.
Cine sunt cei mai buni jucatori de la FCSB in acest moment? Tanase si Coman! Daca el are de gand sa nu doarma noaptea din cauza noastra, sa fie sanatos. O fi invidie, nu o fi, eu nu stiu. Eu ii urez doar sa isi vada de echipa lui. Asa mare cum e el, nu a castigat campionatul de 3 ani. Noi l-am castigat! E ceva in neregula acolo.
Tase si Coman sunt cei mai buni jucatori sub 24 de ani de la Steaua. Asa se distrug jucatorii, cu opinii. Eu nu sunt acolo, eu nu raspund de Coman. Nu se poate sa iesi sa spui la televizor despre un jucator si sa il denigrezi in presa. Dansul nu a invatat nimic din fotbal. Domnul Gigi Becali vorbeste de Viitorul ca si cum ar fi o echipa, asa, care nu conteaza. Viitorul are cei mai buni trei jucatori.
Are frica, sa nu uite ca in ultimii trei ani a pierdut trei campionate. Nu stiu cum, dar CFR Cluj Napoca este pe primul loc. Ce face el la televizor... sa vorbeasca asa ceva si sa vorbeasca despre un jucator in halul asta, nu e un lucru bun. Coman a castigat campionatul la Viitorul, a facut diferenta, asa cum a facut-o la FCSB. M-am suparat ca am vazut ca a vorbit de echipa mea. A vorbit despre Coman, dar nu m-a deranjat pentru ca nu mai e la noi. Dar nu poti sa vorbesti asa de un jucator. El sa isi vada de echipa lui, de clubul lui. E treaba ta, ca in ultimii ani tu nu ai castigat campionatul. Viitorul l-a castigat. Imi pare rau, domnule Gigi Becali, dar nu e corect. Vorbeste de FCSB, vorbeste de casa ta.
Vazandu-l pe domnul patron de la FCSB, inteleg ca au inceput luptele. Eu nu am vorbit niciodata de FCSB, nu am evaluat-o. Nu am vorbit de forma FCSB-ului, dar el depaseste masura. Din pacate, ne place sa vorbim despre altii. Am intervenit doar pentru simplul fapt ca un patron de club a vorbit despre Viitorul in termenii in care a facut-o. Sa-i fie rusine. Toata lumea apreciaza jocul nostru, numai o singura persoana nu", a spus Gica Hagi la DigiSport.
Fostul mare fotbalist a reactionat dupa ce Becali l-a atacat dur pe Florinel Coman, jucator cumparat de la Viitorul, dar si dupa ce latifundiarul a spus ca echipa lui Hagi nu are forta pentru a se lupta pentru titlu.
FCSB si Viitorul sunt despartite de doua puncte in clasamentul Ligii 1 si se vor infrunta in acest final de an intr-un duel direct.

                                                                          ZIARE.COM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu