duminică, 25 noiembrie 2018

În conducerea României s-au adunat toţi excrocii şi seminalfabeţii!


                                                                    … PERLE …
         Marele nostru culegător de perle Radu Paraschivescu a recidivat. Un alt catalog de perle – „Cum gândesc politicienii (Cum? Gândesc politicienii?)” – a fost publicat la Editura Humanitas.Cititi în Ziarul Metropolis.
         Am selectat din culegerea lui Radu Paraschivescu o parte din perle. Mai departe scrie în carte. Cartea se găseste în librării. Si e numai bună pentru o după-amiază de iarna … !

         Iată:

         1 .“În prezent, sumele alocate transportului în comun sunt infirme.” // Marian Vanghelie
         2. „Eu am înțeles că vorbim de afaceriștii adevărați. Acest Cocoș e un papagal.” // Gigi Becali
         3. “A garanta proprietatea înseamnă a limita dreptul omului asupra proprietății lui.” // Ion Iliescu
         4. “Nu vom face privatizare de dragul privatizării, ci din contră.” // Nicolae Văcăroiu
         5. “Monopolul privat e mai al dracului decât monopolul de stat.“ // Ion Iliescu
         6. “Aveam prevăzute, pentru anul 2003, trei miliarde pentru deszăpezire. Dar a nins de zece miliarde.“//Marian Oprișan
         7. “Statul nu cheltuie bani pe gratis.“ // Vasile Blaga
         8. “Sper ca cele șapte firme românești să avem succes.“ // Maria Grapini
         9. “Eu sunt pensionar, nu mai sunt nici măcar oligarh.“ // Dan Voiculescu
         10. “Este vorba aici de o spălare de bani fără bani.“ // Viorel Hrebenciuc
         11. “Tot ceea ce costă bani e costisitor.“ // Gheorghe Nicihita
         12. “La finanțe trebuie să punem un finanțist. Altfel, riscăm să punem pe altcineva.“ // Codrin Ștefănescu
         13. “Când faci o fraudă economică, când furi ceva, când faci evaziune, ai greșit, sunt păcatele tinereții.“//Gigi Becali
         14. “În economie, totul conține apă.“ // Eugen Teodorovici
         15. “Dacă Becali are bani, eu sunt prost?“ // Gigi Becali
         16. “Nu iau niciun salariu, nicio indemnizație, niciun ban – a fost dorința mea și a celor care mă plătesc.“ // Dumitru Dragomir
         17. “La noi, șefii de partide sunt ca vacile în India.“ // Antonie Iorgovan
         18. “Avem nevoie de lideri adevărați, nu de maimuțoi implementați.“ // Marian Vanghelie
         19. “Ne dorim ca pe listele pentru alegeri să existe un număr cât mai mic de decedați.“ // Mioara Mantale
         20. “A-l exclude pe Ion Iliescu e ca și cum ai da afară partidul din partid.“ //Șerban Nicolae
         21. “Eu și când respir, totul este electoral.“ // Marian Vanghelie
         22. “Din câte guverne am făcut parte, pe mine nu mă mai doare capul deloc.“ // Radu Berceanu
         23. “Există o viziune foarte clară a acestui guvern. Și viziunea spune așa: România este în impas.“//Sebastian Vlădescu
         24. “Nu vreau să fiu președintele unui partid care, ca să zic așa, are un sex incert pe scena politică.“//Crin Antonescu
         25. “Suntem un partid militarizat, în sensul bun al cuvântului.“ // Gabriel Oprea
         26. “Domnul Iorgovan e un fel de electron sărit de pe orbită.“ // Adrian Năstase
         27. “Eu sunt președintele președințior președinților.“ // Gigi Becali
         28. “Ouăle lui Adrian Năstase sunt de găină.“ // Ion Iliescu
         29. “Orice ministru e pe făraș tot timpul.“ // Sebastian Vlădescu
         30. “Gabriel Oprea este un cuc și conduce un partid de cuci.“ // Aura Vasile
         31. “Nu sunt un Traian Băsescu cu fustă, sunt un Traian Băsescu cu păr.“ //Elena Udrea
         32. “Un partid politic este un organism unde se delirează împreună.“ // Theodor Paleologu
         33. “Eu am fost rea de muscă. Dar rea, rea. Dacă intram într-o încăpere, mă culcam cu cine nimeream.“ // Monica Tatoiu
         34. “Miron Mitrea este un cetățean ieșit de sub camion.“ // Theodor Stolojan
         35. “PSD e un partid atât de mare încât au loc și ce care vor mici.“ // Mircea Geoană
         36. “Românii nu au voie să ierte viitorul acestei țări.“ // Mircea Geoană
         37. “Nu poți să conduci organizația PSD București dacă ești pămpălău, că te ejaculează.“ // Marian Vanghelie
         38. “Victor Ponta va merge în tandem, după părerea mea, cu poporul român.“ // Liviu Dragnea
         39. “Mă bucur că ne-am adunat aici atâția politruci.“ Klaus Iohannis
         40. “M-am simțit încărcat pozitiv când am fost cu Ponta în comunitățile sinistrate.“ // Liviu Dragnea
         41. “Chiar vreau să începem să demarăm.“ // Adriean Videanu
         42. “E important să știm cu cine vorbim și dacă mă uit la tine să știu că tu ești tu.“ // Liviu Dragnea
         43. “Onestitatea fără logică este o chestiune foarte gravă.“ // Eugen Nicolicea
         44. “Sunt foarte bun prieten cu domnul Tăriceanu, dar nici nu vreau să-i mai aud numele.“ // Mircea Ionescu-Quintus
         45. “Ne vom intensifica eforturile în străinătate, unde avem diaspora dezvoltată.“ // Alina Gorghiu
         46. “Bucureștenii au de ales între o certitudine, și acea certitudine sunt eu.“ Gabriela Vrânceanu-Firea
         47. “Orice poate să fie obiect din China.“ // Adrian Năstase
         48. “Să nu te pui cu omul primitiv
               Că-ți crapă capul fără de motiv.“ // Corneliu Vadim Tudor – Distihuri
         49. “Ne-au lăsat în pielea goală
                Hoardele de stârpituri,
                Ne-au luat apa minerală,
                Petrol, apă și păduri.“ // Corneliu Vadim Tudor
         50. “E frig afară, e frig în celulă,
               Port haine groase, dar și căciulă.
               Mâna e rece pe pixul înghețat,
               Scriu greu, nu mă pot opri din tremurat.“ // Monica Iacob-Ridzi
         51. “Știu de ce au murit atâtea rude de-ale mele până acum: ca să nu mor eu!“ // Corneliu Vadim Tudor
         52. “La toți ne place Elena.“ // Marian Vanghelie
         53. “Unii își fac operații de mărire a penisului. Păi eu nu știu cum să mi-l micșorez. Mi-ar trebui un bomfaier.“//Corneliu Vadim Tudor
         54. “Eu am fost de când mă știu.“ // Antonie Iorgovan
         55. “Diavolul e puternic în lume la ora asta.“ // Gigi Becali
         56. “Pentru mine, un partid creștin? Ei, pe dracu’!“ // Ion Iliescu
         57. “Noroc cu Dumnezeu că am avut zăpadă.“ // George Copos
         58. “Frumusețea ține de șansa de a te fi născut așa.“ // Elena Udrea
         59. “Deocamdată suntem unde ne aflăm.“ // Emil Boc
         60. “Învățăm de la viață, dar constatăm că tot proști murim.“ // Marian Vanghelie
         61. “Dumnezeu și-a dat seama cu cine are de-a face.“ // Marian Vanghelie
         62. “E greu să zbori prin parcuri, oricât ai iubi natura.“ // Robert Negoiță



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu