joi, 12 septembrie 2019

ZIUA LIMBII ROMÂNE - ONEȘTI 2019


RESTANȚIER sunt, RESTANȚIER voi fi! Și aș rămâne așa, dacă nu aș scrie... dar uite că scriu, din drag pentru tine LIMBĂ ROMÂNĂ - pe care, încă, te mai avem sfințită. Scriu din drag pentru tine frumoasă BIBLIOTECĂ MUNICIPALĂ ,,RADU ROSETTI", ONEȘTI (BC) - gândindu-mă, cât de mândru, de fain, de sensibil, am fost primiți în acest lăcaș al cărții. Scriu, din drag pentru tine ZIUA LIMBII ROMÂNE, dorind tuturor celor care vorbesc și simt românește MULȚI ANI! La mulți ani popor vorbitor de limbă românească! BIBLIOTECA MUNICIPALĂ ,,RADU ROSETTI", ONEȘTI (BACĂU), anul Domnului 2019, în contextul sărbătoririi Anului Omagial al Satului Românesc (2019 fiind declarat de către Patriarhia Ortodoxă - anul satului românesc) - GAZDA noastră. ,,Multumim gazdă de casă/ Pentru cinstea ta aleasă", zic două versuri moroșenești (dar nu numai!), ce se potrivesc perfect contextului literar, la care am fost martor, trăind emoția la intensitatea maximă. Aș suferi dacă nu aș scrie despre toate acestea, chiar dacă o fac, e adevarat, cu o anumită întârziere! Iertare celor care stiu că așteaptă și de la mine ,,un punct de vedere!". Multumesc mult pentru înțelegere! Gazda, Biblioteca Municipală ,,Radu Rosetti", ne-a primit și ne-a dăruit căldură ... Am găsit, aici, prieteni devotați, cărora, cu recunoștință, TREBUIE să vă MULȚUMESC! Ospitalitatea de care ne-am bucurat, aici, la bibliotecă, una de înaltă ținută, nu vine ,,de ici, de colo", ci din profesionalism, din dragoste sinceră, din respect pentru cei din jur. Cred, că doar cei cu suflet mare, pot dărui asemenea momente sau clipe. Am găsit aici, oameni minunați, oameni care pun suflet în ceea ce fac, oameni care ,,sfințesc și iubesc locul", oameni pentru care cuvântul de căpătâi, net detașat în fața altora, este cuvântul CARTE. ,,Carte frumoasă, cinste cui te-a scris!", zice o vorbă românească, dar din prea-multul-respect datorat, îmi permit să mai adaug, cu de la mine putere, ,,Carte frumoasă cinste cui te cinstește!". FELICITĂRI - BIBLIOTECII MUNICIPALE ,,RADU ROSETTI", ONEȘTI, și mă bucur că o parte din sufletul meu, pus în cărți și reviste, evident, a ajuns și pe rafturile din această sfințită bibliotecă, alături de alte și alte cărți (cum este normal), cu autograf și dedicație. Mulțumesc prof. MARIANA BENDOU, organizatorul evenimentului! Mulțumesc revista ANOTIMPURILE EXPRESIA IDEII! MULȚUMESC bună prietenă de la RADIO ROMÂNIA INTERNAȚIONAL - NICOLETA DANDU-FLORESCU, pentru că ne-ai fost alături în acest eveniment cultural. Mulțumesc prof. LILIANA ROIBU, pentru invitația de a fi la acest eveniment al limbii noastre strămoșești! Am întâlnit aici oameni minunați - prof. MIHAELA GUDANA (GHIDICENI). Ne-am revăzut cu poeta IONICA BRANDABUR! Ce să mai zic! Să ne trăiești frumoasă limbă românească! Salutări din acest colț de țară ... (va continua)

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu