joi, 19 august 2021

LA MULȚI ANI, NOUĂ - VASILE ȘI CRISTINA BELE - BORNA 26!


 Azi, este despre NOI. Despre iubire. 26 de ani! Despre fericire. 26 de ani! Despre prietenie. 26 de ani! Despre urcuș sau coborâș. 26 de ani! Despre bucurie. Tot ,,Borna 26”. Despre lacrimi. Au fost. Când de bucurie, când de necaz sau supărare, că așa este viața. Nu am cedat. Pentru că am crezut, credem și crede în această instituție ... Familia. ,,Celula de bază!”. S-o creadă ... celulă, auzi. Am fost uniți și ne-am unit din dragoste viețile. A fost destin? A fost noroc? să mai zică și ... Dânsa! Oricum, îmi place să cred, că sunt ,,bărbat în casă”. Adică, ultimul cuvânt e al meu ... ,,Bine, iubire!”, ,,Cum vrei tu, iubire!”, ,,Bine Suflețel!”, ,,Așa este iubire!”, ,,Facem cum vrei tu, îngerașul meu!” ... Au trecut 26. Când? Parcă nici eu nu știu când? cum? Unde s-au dus? Oricum iubirea mea, MULȚUMESC LUI DUMNEZEU CĂ MI TE-A DAT MIE! ... Ar fi vrută și alții ... dic la ei, ce tupeu! Vorbe? Pot fi ... dar tu știi că eu nu prea sunt vorbăreț. Eu sunt mai timid. Mai rușinos! Mă roșesc repede ... Wow! Câtă modestie ... și asta de 26 de ani! Mereu împreună. La bine și la greu. Cu vise și cu realizări. Realizări? Multe. Minunate! dare cele mai frumoase realizări sunt cei doi copii pe care ni i-am dorit și ni i-a dăruit Bunul și dreptul Dumnezeu - BOGDAN GEORGE MIHAI și BIANCA GEORGIANA. Azi, mari, frumoși, deștepți, că seamănă cu mama lor!

Vă mulțumesc că sunteți ai mei! Vă mulțumesc că mă suportați!

Vorba lui frățică, ,, ... eu vă iubesc pe voi!”. Chiar vă iubesc ... Paaaa! Că nu mă lasă părinții să stau pe facebook ... mă trimit la fân și la cules de prune. Vă așteptăm la o poveste ... povestea vieții noastre. O poveste ca toate poveștile ... Care începe cu ... ,,A(m) fost odată ... și desigur vom mai fi câteva veacuri ...”.
Mulțumesc, Doamne, pentru toate aceste daruri!
Dorințe? Nimic mai mult decât am! Ține-mi, Doamne, doar binele acesta. Nu vreau nici mai mult și nici mai puțin.

Chiuzbaia, 19 august 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu