marți, 26 noiembrie 2013

NU MAI SUNT EU

Cine mai râde azi în țara asta ?

Și orbii simt mai bine decât noi,
De peste tot ne-a-nconjurat năpasta
Și-aleșii ei au devenit strigoi.
Sunt și excepții printre infractori,
Cine pe cine să mai reprezinte ?
Și comuniștii par bieți amatori
Când se spălau pe mâini doar prin cuvinte.
Eu nu pot scrie decât cum trăiesc
dramă ce-a cuprins o națiune,
silă și de moarte răspândesc
Când fac minciuna pură rațiune.
Cine mai face astăzi un copil
În țara sfâșiată numai zdrențe,
E-altă “Love Story” cuplului senil,
Că perspectiva n-a păstrat cadențe.
Ți-e silă să mai ieși din carapace,
Concursuri ai fără câștigători,
Reclame pentru proști și lumea tace,
Ce bine e că suntem muritori !
Trei instituții, restul e popor
Și cică-i liber, fără de stăpân,
Când mă gândesc la tata îl omor,
Să fie-al dracu, că a fost român !
Puteam și eu să fiu american,
națiune din cele democrate,
Să nu mă simt străin european,
Să fiu cobaiul vieții-adevărate.
Când poți să mai zâmbești în țara asta ?
Când ce trăiești nu poți și să iubești,
Când vei fi demn să zici “Cu asta – basta !”
Ca avorton când vrei să nu mai crești ?
Cică  românul e de nu se poate,
Și patriot, și harnic și deștept,
Dar este prezentat doar goale-coate,
Numai aleșii au un drept la drept.
Nu avem bani, nici locuri de parcare,
Nu avem bani, dar cârciumile-s pline,
Nu avem bani, mai este de mâncare
Și mai mereu se pleacă-n țări straine.
Cum să găsești aici un loc de muncă ?!
Ne-au cucerit și cei din lumea treia,
Puține busturi vezi că nu au șuncă
Și peste tot te-mpiedică femeia.
Cui îi mai pasă astăzi și de altul ?
Doar cei săraci se-ajută între ei,
Să te îngroape sare întreg satul,
Iar la pomană vin dintre cei grei.
Din când în când mă mai gândesc la vot,
Mai mergem de se lasă cu băut,
Când bagi în urnă votul pân` la cot,
Calculatorul scoate pe cel vrut.
Deci, frați români, credeți-vă ce credeți
C-ați fi în viața fără Dumnezeu,
Am perdut tot, ce mai puteți să pierdeți ?
Trăiesc ca voi, știind că nu sunt eu.

CONSTANTIN MÎNDRUȚĂ
25 noiembrie 2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu