duminică, 29 decembrie 2013

PERLE DIN FOTBALUL ROMÂNESC, EDIŢIA 2013, PARTEA I

Am jucat şi la Steaua cât am jucat, important este că jucam, acum nu mai joc şi îmi doresc foarte mult să joc
Florin Costea, conjugând verbul ”a juca”
Dacă mă voi pregăti foarte bine, normal că sunt pregătit 
Cornel Râpă, întotdeauna pregătit
Globalizarea e în toată lumea
Gică Hagi, imposibil de contrazis
Am lungit-o foarte lung
Ionuţ Lupescu, vorbind foarte vorbăreţ
Steaua este flebeţea mea 
Victoraş Iacob, flebeţea steliştilor
Am pierdut, asta e, o să ne spună domnul mister unde am greşit
Mihai Pintilii, domnul centrocampisto de la Steaua
Iniesta are acea eleganţă, e ca un computer
Ilie Dumitrescu, cel care are acea metaforă, e ca un robot
Suntem îngrijoraţi, dar nu ne facem probleme
Andrei Prepeliţă, nesigur, dar sigur pe el
După meciul cu Ajax se ridică şi silenzio, şi stampa, şi tot 
Gigi Becali, ca de obicei omul deciziilor clare
Din punct de vedere fizic suntem mult mai bine decât ultimele săptămâna cealaltă 
Alexandru Bourceanu, imposibil de contrazis 
Unii sportivi vor câştiga medalii, alţii nu 
Jacques Roggue, dezvăluiri în exclusivitate
Transmit tradiţionala urare Dumnezeu să-l ierte!
Dumitru Graur, tradiţional
Să nu vorbim de bani că... nu există la Rapid în acest moment aşa ceva 
Marian Rada şi probabil cea mai sinceră declaraţie dată vreodată despre Rapid
Marius Avram a văzut bine faza, e un arbitru cu centru de greutate jos 
Ilie Dumitrescu, deosebit de precis în explicaţii 
Ori nu se pricepe, ori e rău-binevoitor (...) Astea sunt acuze total nefondante
Victor Piţurcă, atacând cum ştie el mai bine cu vorbele
Eu nu mă las pradă delirului oniric (...) Înainte să le anihilăm săgeţile, trebuia să vedem care e geneza
Valentin Sinescu, cel mai logic antrenor din România
Daca nu ia gol la Londra, Steaua are peste 50% şanse de calificare
Mircea Rădulescu, descoperind apa caldă după Steaua - Chelsea 1-0
Aţi văzut domnule Becali ce era de văzut la acest meci?
Horia Ivanovici, făcând show cu întrebările cu răspuns inclus
Echipa asta fără Bourceanu şi Pintilii e mai greu 
Gigi Becali, fără de care să găsim perle e mai ”grea”
Ar mai fi şi a treia posibilitate, cu încălcarea regulamentelor să se decidă schimbarea regulamentelor 
Dumitru Dragomir şi fraza care ar trebuie să-i fie motto pe CV
Rezumativ, Dinamo a avut trei ocazii, aproape uriaşe, de a înscrie 
Constantin Anghelache, preşedinte Dinamo, aproape senzaţional
Puneţi-vă în sânul fotbaliştilor 
Gică Hagi şi o indicaţie din categoria ”mai bine nu”
Sunt mai optimust acum 
Cristi Borcea, ”autostivuitorul” declaraţiilor 
Trinidad Tobago nu e un adversar fasil 
Victor Piturca, poliglot
Trinidad Tobago e între primele 83 de echipe ale lumii
Victor Piţurcă, unul dintre primii 209 selecţioneri ai lumii 
Noi am fi vrut ca Alexe să rămână, dar el s-a mentalizat, vrea să plece 
Ionuţ Negoiţă, cel despre care dinamoviştii speră să (nu?) se mentalizeze 
Încerc să-i mentalizez pe jucători 
Cosmin Contra, cu alt sens, exact pe dos, al unui verb inexistent
Pentru mine a fost ca şi când trebuia să-mi salvez copilul de la viaţă 
Gigi Corsicanu, liderul suporterilor echipei care nu ştim dacă s-a salvat sau nu de la viaţă 
Îi înţeleg şi le dau perfectă dreptate, dar nu sunt de acord cu ei 
Nicolae Cristescu, n-ai cum să nu fi de acord cu el 
Al doilea meci este cel mai important pentru că este primul 
Gheorghe Mulţescu, noroc că n-a avut multe meciuri de numărat la Dinamo
Repet, pentru mine orice meci începe de la 0-0 
Cristi Dulca, demonstrând ceea ce nu trebuie demonstrat 
Evidenţiaţii mei sunt Felgueiras şi şoferul autocarului deoarece a condus bine 
Petre Grigoraş, autorul încă unei fraze memorabile
Mă bucur de banii pe care i-am câştigat după Chiricheş 
Laurenţiu Reghecampf, antrenorul după banca Stelei
Am închis bine jocul, au ajuns la poarta noastră abia în minutul 15-20 
Gheorghe Mulţescu, pierzând noţiunea timpului 
Nu ştiu ce scrie pe tricourile alea, că nu văd în limba maghiară 
Dorin Chioţea, uneori nu vede nici în română
Nu comentez eu arbitrajul, dar n-a fost penalty 
Alexandru Măţel, membru în clubul celor care nu comentează comentând
Enei aşa-mi spunea nouă 
Victor Piţurcă, pe înţelesul tuturor fotbaliştilor 
Anumite personaje îşi abrogă merite pe care nu le au 
Pavel Badea, arogându-şi cuvinte greşit 
Va fi victoria suporterilor, al tribunelor, al stadionului 
Anghel Iordănescu, al nostru, al tuturor şi al lui Piţurcă şef 
A fost zmeul zmeurilor 
Anghel Iordănescu, selecţionerul selecţionerilor
Am fost defrişaţi 
Ionuţ Chirilă, întotdeauna original în descrieri
Terenul ţine de pregătirea noastră de a pregăti terenuri 
Dumitru Graur, declarând declaraţii declarative 
Din nefericire fotbalul se joacă pe meciuri 
Narcis Răducan, din fericire da 
Un an cu bucurii care vine 
Mircea Sandu, care pleacă 
M-am retras din activitatea activă 
Florin Halagian, din activitatea inactivă

Cu respect

Mircea Pauseniuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu