marți, 17 noiembrie 2015

LUME, SĂ IEI SEAMĂ ! ! !

Se vehiculează "moțiunea" cum că cei aleși la funcții politice,vor avea dreptul să și ducă la indeplinire doar două mandate,după care să lase loc la alții. Atunci inseamnă că vor cădea mai mulți de jumătate dintre ei care și-au dus nu numai două ci trei sau patru mandate,fie primari,parlamentari sau din alte structuri politice. Dar vine intrebarea ca pe cine alegem in locul lor după toată "mascarada" guvernamentală petrecută in ultimul timp. Iar la comune pe cine să alegi când o mare parte din populație este plecată peste hotare, și dacă unele comune nu au angajați în mediul privat nici câte degete are omul la o mână, nu vorbesc de proprietarii de terenuri sau de alte bunuri (a se vedea o oarecare comună din "ȚARA CODRULUI"). Acolo, cine mai poate face ceva dacă în 20 de ani n-a făcut nimeni nimic în acest sens?!

Dacă cineva m-a întrebat sau mă va întreba astfel: "Cu cine voi vota în viitorul apropiat"? Eu îi voi răspunde: "Aici nimeni nu face nimic pentru nimeni, ci doar pentru el, adică te duci la un obiectiv în care se vinde loz în plic şi doreşti să extragi lozul *norocos* însă ţi se pun în faţă 10 sau 20 de lozuri *sub acoperire*, şi atunci extragi unul.Dacă eşti norocos,câştigul se înclină de partea ta, în schimb  nu te alegi cu nimic.Deci, pentru ce să mă complic în plan politic, fiindcă am încercat de multe ori dar nu am avut nici o şansă nici în satul meu natal dar nici în alte localităţi.Atunci am înaintat pe plan profesional, sub alt aspect şi am izbutit (că doar nu-era să stau la cheremul politicienilor să mor de foame cu salariul minim pe economie, fie în satul meu natal sau în alte localităţi, cum au făcut alţii, şi astfel m-am axat pe pregătirea mea, nu pe politică Acum am 1400 lei în mână că am un patron excelent, că dacă stăteam pe seama politicienilor de orice natură, cu salariul minim pe economie ( 780 în mână, că brutul este 1050 ), muream de foame…

                                                          Vasile Dan MARCHIŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu