miercuri, 7 noiembrie 2018

Iohannis, reactie virulenta la valizele lui Dragnea: „Acest infractor care s-a cocotat in fruntea statului progreseaza semnificativ in domeniul fake news”

Presedintele Klaus Iohannis a reactionat marti, referindu-se la acuzatiile lansate la adresa sa de Liviu Dragnea care a adus ieri doua valize in Parlament, ca "acest infractor, Dragnea, care s-a cocotat in fruntea statului, progreseaza semnificativ in domeniul fake news".
"Acest infractor, Dragnea, progreseaza. Din pacate, nu in domeniul calitatii politicilor publice si nici in domeniul statului de drept, ci in domeniul fake news.
Ce a prezentat ieri se numeste fake news. Mai demult, acestea erau numite minciuni. Sunt minciuni pesediste, adunate pentru cele 5 campanii la care am participat in decursul anilor, iar daca discutam despre ce a fost ieri, nu pot sa nu mentionez valizele si am constatat cu tristete ca, si in acest domeniu, politica romaneasca s-a schimbat.
Am avut mai demult Caragiale, cu "O scrisoare pierduta", am avut faza aceea ciudata cu biletelul roz pierdut, acum am ajuns in faza cu valizele. Asa se intampla daca infractorii ajung in varful statului", a declarat seful statului, marti, la Palatul Cotroceni.
Intrebat daca a fost convins de continutul valizei, Iohannis a replicat: "Contrar celor vehiculate de unii mincinosi, nu stiu ce este in ele. Inteleg ca jurnalistii care au primit documentele vor arata ce se afla de fapt in valiza".
De asemenea, chestionat care a fost scopul pentru care Liviu Dragnea a venit la Parlament cu cele 2 valize, Iohannis a apreciat ca liderul PSD este "disperat".
"Este disperat, pentru ca se arata tot mai mult ca are probleme majore si nu doar acelea care se afla in fata judecatorilor. Cauta (Dragnea - n.red.) sa aduca vorba despre alte lucruri, manevre de manipulare, asta am numit eu fake news", a explicat presedintele.
Amintim ca Liviu Dragnea a venit, luni, la Parlament, cu doua valize negre, ca raspuns la ancheta Teleorman Leaks a celor de la Rise Project.
Seful PSD le-a prezentat jurnalistilor continutul celor doua geamantane, spunand ca ceea ce spun reprezentantii Rise Project ca vor dezvalui sunt "gogosi" si ca documentele de acolo nu au cum sa il priveasca.
"Am intarziat putin, pentru ca am primit doua valize. Prima valiza este cu gogosi de la Rise Project. A doua, dupa cum probabil stiti, eu sunt din Teleorman, si ca orice localnic din Teleorman, am gasit in fundul curtii o valiza cu documente care inca nu au ajuns la DNA", a spus Dragnea, incepand sa enumere "dosare" din valiza cu diverse acuzatii pe care el si alti lideri social-democrati le-au adus de-a lungul timpului presedintelui Klaus Iohannis.

Autor: Andreea Diochetanu
Sursa: Ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu