marți, 6 noiembrie 2018

Mesaj de mulţumire


Mulţumim tuturor celor care au fost alături de noi în aceste momente grele, la trecerea în nefiinţă a tatălui drag - DRAGOŞ AUREL - din Lucăceşti, la venerabila vârstă de 90 ani. Sufletul său bun va rămâne mereu în inimile noastre!

"Iau peniţa-n mâini, a câta oară
Însă despre aceasta este prima dată
Dorul mă sfâşie în fiecare seară
Vreau să scriu ceva și despre tine, tată.
Am un gol..., inima mi-e sfărâmată
În mici bucățele, deodată,
Doamne, vreau să întorci timpul-napoi
Să fie, TATA, iarăşi printre noi.
Lacrimile-mi calde pe obraz îmi curg
Seara când se lasă, după amurg.
Întotdeauna mi-ai dat poveţe bune
Cum să trăim în astă lume:
Gândul să ne fie cumpătat
Și obrazul să ne fie mereu curat.
Sufletul să nu fie plin de duşmănie,
Să fim uniţi la frăţie
Să-i respectăm pe cei bătrâni,
Să fim oameni printre străini."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu