duminică, 27 iulie 2014

Gelu Dragoş, învăţătorul meu

 Domnul Gelu Dragoş este un om excepţional, responsabil şi totodată un învăţător foarte implicat în activităţile pe care le organizează  împreună cu elevii săi şi nu numai cu elevii ci şi cu colegii lui de catedră. Este de asemenea înţelegător şi răbdător, dar ce mă impresionează mult la dânsul este faptul că are simţul umorului mereu activ, indiferent de situaţia în care se află.
      Multe persoane îşi permit să-l judece şi îşi fac impresii greşite despre dânsul doar la auzul unor „bârfe” răspândite cu răutate, însă niciodată nu au fost curioase sau poate nu au avut ocazia să stea de vorbă cu dânsul pentru a-şi da seama ce fel de om este cu adevărat şi abia după aceea să-l judece. Fiecare om are calităţi şi defectele proprii, pe care le modelează după bunul plac şi după cum îl îndeamnă conştiinţa. Dacă aş pune în balanţă calităţile şi defectele acestui om, sunt foarte sigură că masa mulţimii calităţilor ar depăşi cu mult masa puţinelor defecte pe care le are.
       Gelu Dragoş mi-a fost învăţător patru ani de zile şi când sunt întrebată „Cine ţi-a fost învăţător?!”, răspund cu mândrie: „Domnul Gelu Dragoş!”, pentru că sunt mândră că l-am avut ca învăţător şi mentor . Am fost 22 de elevi în clasă, dar pe toţi ne-a iubit la fel, era felul dumnealui de a fi fiindcă ne-a învăţat acelaşi lucru, acela de a fi cinstiţi şi buni într-o lume tot mai rea şi ne-a povăţuit ca un tată iubitor ce le vrea doar binele copiilor săi. Cred că nici un coleg de-al meu nu s-a supărat când domnul învăţător ne-a certat sau ne-a mustrat pentru ceva, deoarece toţi ştiam că are dreptate şi ne vrea binele, că doreşte să avem un viitor plin de succese. Dorinţa dânsului nu a fost zadarnică, astfel datorită eforturilor pe care le-a făcut cu noi încă de la început şi încercărilor prin care a trecut pentru noi, azi ne găsim la liceele mult dorite. Eu, împreună cu cei doi elevi silitori pe care i-am avut în clasă, Alexandru Costin şi Ionică Marincaş am intrat la Colegiul Naţional „Vasile Lucaciu” şi sperăm ca domnul învăţător să fie mândru de noi, deoarece datorită lui am ajuns aici. Colegele Sanda Borota şi Raluca Razmoş au intrat la Colegiul Economic „Nicolae Titulescu”; Ioana Mărieş la Colegiul „Emil Racoviţă”, Flaviu Liviu Hereş la Liceul Penticostal, Mădălin Băban la Liceul de Artă Baia Mare şi ceilalţi unde şi-au dorit, ştiu că sunt toţi fericiţi şi le place ce liceu au ales, cu o singură excepţie, un singur coleg care nu a mers mai departe.
         Aş dori în final să spun cu multă sinceritate şi politeţe că nu am să-l uit niciodată pe domnul învăţător şi mereu o să mi-l amintesc cu drag de el, iar de fiecare dată când am să-l întâlnesc am să-i mulţumesc pentru răbdarea pe care a avut-o când i-am fost elevă şi sprijinul pe care mi l-a acordat de fiecare dată când am avut nevoie de dânsul.


                                                                Fosta dumneavoastră elevă,

                                                                     Irina Coţan, clasa a X-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu