Facebook a inceput
joi, 4 septembrie, sa propuna utilizatorilor ei sa-si revizuiasca setarile de
confidentialitate pentru a-i ajuta sa controleze mai bine ceea ce ei partajeaza
sau publica pe reteaua sociala.
Un dinozaur albastru ii ghideaza prin acesti parametri
multipli aplicati pe informatiile lor personale sau partajate.
"Noi stim ca veniti pe Facebook pentru a fi in contact
cu prietenii, nu cu noi", explica Paddy Underwood de la Facebook pe un
blog. "Dar noi stim cat de important este sa controlati ce anume partajati
si cu cine".
Facebook a evocat in iunie aceasta schimbare a criteriilor
de confidentialitate, dupa ce a fost criticata cand a anuntat ca va folosi
informatiile despre site-urile vizitate de membrii ei pentru a pune reclame mai
bune in fata ochilor lor.
Dar, potrivit Facebook, utilizatorii pot regla setarile de
confidentialitate pentru a dezactiva aceasta noua functie.
Facebook, care numara peste un miliard de utilizatori, este
regulat data in judecata pentru incapacitatea de a proteja suficient datele
membrilor ei de aplicatii terte sau anunturi publicitare, aminteste AFP.
Reteaua a convenit cu guvernul Statelor Unite sa realizeze
un audit asupra modului in care pastreaza datele personale ale utilizatorilor
sai. Sursa Agerpres
Cristian Laurentiu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu