duminică, 21 februarie 2016

La multi ani DRAGOȘ GELU !!!

 Februarie – luna celor ,,născuți pentru a învinge”
 

 
Gelu DRAGOȘ - ne-a fost dăruit, nouă, prietenilor ...
Gelu DRAGOȘ - Printre fulgi de zăpadă, printre albul iernii ...
 
Ursitoarele i-au dat din toate -  EL, va trebui să fie ...

și devotat (D),
și responsabil (R),
și ambițios (A),
și generos (G), 
și de omenie (O),                                
și șugubăț (Ș).
 
Generozitatea fără de margini
Emoția primită la naștere
Libertatea din gândire
Util și ușor de abordat
 
 
Dragoste pentru literatură
Respect pentru litere și prieteni
Amabil peste măsură
Generos cu prietenii
Ospitalier fără margine
Șugubăț cum altul nu-i
........
 
Cu dragoste bunului meu prieten Gelu DRAGOȘ ...
 
Glasul primei Ursitoare ...
lângă Generozitate am mai adăugat și Genialitate ...
lângă Emoție am mai adăugat puțină Eficiență în fața prietenilor ...
la Luciditate am adăugat Liniștea ce-o vei împrăștia mereu în jurul tău ...
la Utilitatea am să  mai adăugat, din oficiu, Ușurință în abordare ...
 
A urmat a doua Ursitoare ...
eu am să-i dau Dragostea pentru prieteni – mereu să fie înconjurat de prieteni ce-i vor fiDevotați ...
el îi va Respecta pe fiecare în parte  - mereu să fie respectat și-apoi îi mai dărui șiResponsabilitate ...
va fi mereu în Atenția prietenilor care, pentru ceea ce este, îl vor
Aprecia necondiționat ...
va fi mereu Gingaș și sensibil cu slova sau litera, dar și
Generos cu pritenii care-l vor și cinsti și aprecia ...
nu-i va fi străină zodia Onoarei căci prea va fi nevoie de aceste calități în viața ce-o are de dus – va fi de-o Omenie fără margini ...
 
Și s-a auzit glasul celei de-a treia Ursitoare ...
 
Șapte vieți am să-i dăruiesc pentru că va avea multe de spus lumii ...
Șapte vieți ... da ați auzit bine Șapte ...
 
... și s-a auzit primul cântat de cocoș din acea dimineață ....

VASILE BELE BAIA MARE VICTOR BABES 31/51 TEL:07 53 53 3003

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu