duminică, 13 august 2017

Profesoara mea de chimie - Klara PUIU a împlinit 70 de ani !





Am fost printre puținii elevi fericiți să aibă așa un dascăl, care la una dintre materiile grele cum era chimia să aibă o astfel de profesoată cum era Klara Puiu. Profesoară de aleasă  cultură şi mai ales acea răbdare  dumnezăiească cu fiecare dintre noi.
Ea nu dădea meditați, dar nu ieșea din clasă sau laborator până când nu știa și ultimul elev lecția sau expriența ce s-a făcut. A fost un profesor deosebit care prin bunătatea lui ne-a marcat viața și nu mint spunând și profesiile, atât am putut face pentru Domnia ei să-i mulțumesc prin ziarul dumeavoastră că patru ani am avut un dascăl care mi-a deschis ochi și mi-a arătat calea pe care s-o urmez. Vă mulțumesc din suflet doamna profesoară!!!
Cu muțumiri un fost elev...

                                                                                   Toma Gross Rocneanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu