joi, 19 octombrie 2017

CE PUTEŢI SPUNE FAŢĂ DE TEXTUL DE MAI JOS


Am întrebat pe cineva 
Ce-ţi doreşti cel mai mult dintre elementele menţionate mai jos
Sănătate,bani ,noroc sau succes în dragoste?
Sigur că persoana întrebată a răspuns că-şi doreşte să aibă sănătate că pe urmă toate vin de la sine
După acest răspuns eu am spus astfel
-Eu îmi doresc în primul rând să am noroc deoarece cum a spus cineva:
*Am avut norocul că am câştigat la loto o sumă mare de bani cu care mi-am cumpărat o casă şi mi-am deschis o firmă ,iar dacă nu aveam bani nu rezolvam nimic pe cale medicală şi muream cu zile deoarece altfel unii medici nici nu te bagă în seamă...Doar datorită acestor bani mi-am recăpătat sănătatea...Eram sănătos înainte ,nu zic şi munceam zi de zi iar dacă nu aveam norocul de a câştiga aceşti bani trăiam toată viaţa în sărăcie pe un salariu de mizerie minim pe economie şi bineînţeles muream sărac.Deci ,nu în toate cazurile poţi avea de toate doar prin sănătate ci numai prin noroc.*

                                                                             VASILE DAN MARCHIŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu