joi, 15 martie 2018

”AGRICULTURA” CARE TE FACE SĂ PLÂNGI


Într-un an am făcut și eu agricultură astfel doar ca să nu zică lumea că am lăsat pământul pustiu(mă refer la o grădină de câteva sute de metri pătrați) în centrul comunei în care pe lângă altele am cultivat 7 rânduri de ceapă.La început am pregătit terenul,am plantat ceapa care m-a costat 40 lei apoi după ce a răsărit ceapa verde ,am plivit de câteva ori aceste plante apoi am depus nu muncă ușoară spre a săpa de câteva ori aceste plante.Toată munca mai sus spusă mi-a luat zeci de ore.Și în fond după toată această strădanie cu ce m-am ales.?Cu două trei sacoșe de ceapă.Dar cu banii cheltuiți și prin munca aceasta de zeci de ore dacă o prestam în alt loc,(la locul de muncă pe care îl am în ziua de azi,adică,astfel nu sunt obligat să fac acest serviciu doar cu mâinile în buzunare că le pot ține și la spate) îmi puteam asigura bani cu care să cumpăr mulți saci cu ceapă...Și astfel nu din cauza cepei plâng în adevăratul sens al cuvântului ci din cauza timpului pierdut degeaba în grădina respectivă.......

VASILE DAN MARCHIȘ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu