duminică, 18 martie 2018

TOȚI AVEM/AVEȚI PE UNDEVA DREPTATE !


Orice activitate fie ea prestată acasă sau în alte locuri se face pe lângă altele și din pasiune ....Vorba aceea:”Pasiunea ține de foame când ai avantaje de pe urma ei dar ca la pescuit,mergi o dată de două ori,de zece ori,iar dacă prinzi mulți pești ești fericit ,dar dacă nu prinzi nimic ...”  Aici nu--i vorba că îmi place sau nu-mi place să lucrez.Eu am urmat o școala comerciala de bucătar brutar patiser de 1 an și 6 luni în București după care am obținut o diplomă  și am lucrat în acest domeniu la diferite cantine și restaurante mulți ani pe când în urmă cu 12 -14 ani am avut salariul pe care îl am acum,dar nemernicii de patroni merg mână în mână cu politicienii (care au cele mai multe si mai mari firme din România) și au întocmit un salariu de mizerie pe economie după cum știți .Da domnilor ,în obiectivul la care fac eu serviciul ca agent securitate (cu atestat ) ,angajează pe postul la care eu sunt specializat-BUCĂTAR ORI BRUTAR SAU PATISER SAU ...să prestez serviciu în toată această ”gamă” de meserii” și m-au chemat de mâine ,dar când îmi oferă salariu mai mic decât acela la care nu mi se pretinde să stau doar cu mâinile în buzunare că le pot ține și la spate ,ce spuneți domnilor .Și când un bucătar ori casier sau un alt lucrător comercial,vânzător,sau patiser,are salariu cât mine...Domnilor, asta am votat....


                                                                                                   VASILE DAN MARCHIȘ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu