sâmbătă, 14 aprilie 2018

AZI ÎMI SĂRBĂTORESC ZIUA DE NAȘTERE

Stați,stați,o clipă oameni buni, că nu împlinesc azi o anumită vârstă(deoarece până în 3 decembrie când voi împlini 52 de ani,,,de ce să aștept atâta că voarba aceea câte sărbători începând cu Sfintele Paște apoi Înălțarea Domnului ba chiar și Pogorârea Sfântului Duh-Rusaliile, se mută de la an la an după dispoziția unor clerici când în aprilie când în mai,ba fie în 8 sau 15 ori în 25 a lunii respective sau după cum doresc înalții prelați.Da,după cum au dorit aceste înalte fețe bisericești am ținut toate aceste sărbători în decurs de decenii.Dacă nu se știe exact duminica în care a înviat Mântuitorul.,cu toate acestea în acest sens de ce nu se stabilește pentru toate sărbătorile o dată fixă în fiecare an, până la sfârșitul veacurilor,fie în 10,în 15 sau în 25 a unei luni oarecare.Sau credincioșii sunt obligați să sărbătorească unele prasnice bisericești doar după cum este voia clericilor,an de an în alte zile nu ca cele din anii precedenți,ba chiar în altă lună față de anii trecuți.Și atunci pentru ce îmi va fi mie păcat să-mi sărbătoresc azi ziua de naștere...Da e dreptul meu deoarece e ziua mea nu am impus în acest sens în legătură cu alte persoane sau obiective”ceremonii pe sărite ” adică să le tot schimb data an de an...

VASILE DAN MARCHIȘ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu