luni, 26 august 2019

Incidente dupa esecul suferit de FCSB la Medias cu 4-0!

"Bizonul" Harlem Gnohere nu si-a mai putut stapanii nervii dupa ce FCSB a fost invinsa cu 4-0 de Gaz Metan Medias.
Atacantul francez a fost un car de nervi dupa fluierul de final. El a lovit cu pumnii usa si peretii vestiarului.
De asemenea, si capitanul Mihai Pintilii a fost foarte nervos, certandu-si colegii pentru evolutia avuta.
"Mai e ceva de zis? Sunt resemnat, nici nu mai am putere sa mai zic ceva. Chiar n-am cuvinte. Suntem adunati din curtea scolii si fiecare vrea sa demonstreze, de frica patronului, de frica antrenorului, de frica lor, au presiune, nici nu pot sa-mi dau seama si chiar mi-e greu sa cred, dar important e sa ne gandim toti, ca si eu sunt inclus cu ei, fac parte din aceasta echipa, important e sa bagam capul in pamant, sa acceptam toate criticile, sa ne injure lumea, ca meritam", a spus Pintilii la Telekom Sport.
FCSB a suferit a cincea infrangere la rand in Liga 1, scor 0-4, pe terenul formatiei Gaz Metan Medias, in etapa a 7-a.
Gruparea lui Becali are doar 4 puncte acumulate in 7 etape si a ajuns pe ultimul loc din Liga I, dupa ce Dinamo a invins-o pe Hermannstadt cu 3-0!!!


                                                                                               C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu