duminică, 29 aprilie 2012

În noaptea asta...povestea mea...













În noaptea asta poveştile zâmbesc! 
Povestea mea se ţese cu fir de stea pierdută de ochii tăi în noaptea gândurilor reci; povestea mea se cântă cu zorii izvorului ce doarme sub pietrele iubirii; povestea mea se-ascunde în cuvintele arse de dorul plecărilor în tăcerea săpată în mine, în tine, în noi. Povestea mea a adormit în geana timpului pierdut aiurea, departe de viaţă, aproape de moarte! 
În noaptea asta poveştile plâng! 
Mariana Rogoz Stratulat Panciu, 28 aprilie 2012 

cu fir de stea 
pierdută de ochii tăi 
în noaptea gândurilor reci; 
povestea mea se cântă 
cu zorii izvorului 
ce doarme sub pietrele iubirii; 
povestea mea se-ascunde 
în cuvintele arse 
de dorul plecărilor 
în tăcerea săpată în mine, 
în tine, 
în noi. 
Povestea mea a adormit 
în geana timpului pierdut aiurea, 
departe de viaţă, 
aproape de moarte! 

În noaptea asta poveştile plâng! 

Mariana Rogoz Stratulat 
Panciu, 28 aprilie 2012 

În noaptea asta poveştile zâmbesc!

Povestea mea se ţese
cu fir de stea
pierdută de ochii tăi
în noaptea gândurilor reci;
povestea mea se cântă
cu zorii izvorului
ce doarme sub pietrele iubirii;
povestea mea se-ascunde
în cuvintele arse
de dorul plecărilor
în tăcerea săpată în mine,
în tine,
în noi.
Povestea mea a adormit
în geana timpului pierdut aiurea,
departe de viaţă,
aproape de moarte!

În noaptea asta poveştile plâng!

Mariana Rogoz Stratulat
Panciu, 28 aprilie 2012 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu