vineri, 26 aprilie 2013

Comunicat de presă al deputatului de Chioar şi Codru - dl. Călin Matei


Dragii mei,

Trec în aceste zile prin momente și simțiri pe care nu cred că cineva indiferent de poziția socială pe care o are ar dori să le simtă. Sunt clipe grele pentru mine și familia mea și, de ce să nu spun, chiar rușinoase.
Nu am făcut niciun comentariu și nu am dat nicio declarație până nu am aflat și eu despre ce este vorba. Aș vrea să fac însă unele precizări pentru toată lumea interesată de acest caz.
În viață, fiecare om, când greșește, plătește. Dacă Tudor a greșit, va aprecia doar instanța. Dar vă asigur că cea mai grea instanță, pentru el, sunt eu. Nu am făcut, nu voi face și nu intenționez să fac nicio presiune asupra nimănui.
Am fost un om corect și demn toată viața. În acest fel mi-am educat și băieții, care vă asigur, că sunt pe măsura așteptărilor mele.
Tudor mi-a oferit mie și familiei, orașului și județului, satisfacții mai mari decât acest nedorit eveniment. 
Deasemenea, știu că nu este un criminal, șarlatan, cocalar sau alte epitete care i-au fost puse.
Ca părinte am fost și voi rămâne alături de familie în orice moment – fericit sau trist!

Deputat Călin Matei,
tatăl lui Tudor Matei
P.S.  Fă bine și-așteaptă rău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu