sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Editorial. UDMR (UDE MEREU) – AŞA SUNT CURVELE UNGUROAICE…

                                                       27 noiembrie 2014
Motto: „Nimeni nu e mai presus de Lege – cu excepţia UDMR-ului”!
  Nu e un secret că eu am creat şi acest joc de cuvinte, în urmă cu mai bine de 20 de ani: prostituatele politice de la UDMR sunt UDE MEREU. Şi am avut gura aurită. Aşa au intrat în politică şi aşa îi ştie (şi îi dispreţuieşte) toată lumea. Mereu la ciolan. Mereu pe linia de centură a politicii, făcând autostopul, la „Ia-mă nene!”. Şi au fost luate, ba în Parlament, ba în Guvern. Ar fi fost mai bine pentru toată lumea ca această formaţiune sută la sută teroristă, care nici măcar nu e înscrisă la Tribunal, cum prevede Legea partidelor, să fie eliminată de pe scena publică. Prin 1993 sau 1994, eu şi amicul meu, poetul Adrian Păunescu, ne-am dus peste preşedintele de atunci al Senatului, Oliviu Gherman, al cărui birou era cabinetul lui Nicolae Ceauşescu, din fostul sediu al CC al PCR. I-am cerut să facem demersurile necesare şi Parlamentul să scoată în afara Legii formaţiunea iredentistă şi revizionistă UDMR, care începuse să emită pretenţii teritoriale ce îi călcau pe nervi pe români. În birou mai era senatorul PDSR Ion Solcanu. Preşedintele Senatului ne-a cerut un răgaz de gândire, invitându-ne la el mai târziu. Am revenit, amândoi, pe seară. „Nu, nu se poate! Ar fi o reacţie internaţională de care ţara n-are nevoie acum” – ne-a spus, în linii mari, Oliviu Gherman. Era clar. Vorbise la telefon cu Ion Iliescu. Al lui, al lui Iliescu, era răspunsul. S-a ratat, atunci, un moment favorabil. De altfel, Iliescu e omul marilor ratări – tot aşa ratase Unirea cu Basarabia, în august 1991, odată cu implozia URSS.
Astăzi, copilul monstruos care era UDMR-ul acum cca. două decenii, a crescut şi a devenit extrem de periculos. Face şi desface Guverne. Face şi desface Parlamente. Şantajează. Ameninţă. E mai presus de Lege. Căpeteniile sale au făcut defrişări masive de păduri. Au înhăţat mari valori, cum e Staţiunea Sovata sau Herculane, dar şi şcoli, spitale, biserici. Îşi pun brasardă de doliu la 1 Decembrie. Îi bat pe copiii românilor dacă aceştia îndrăznesc să poarte un crâmpei de Tricolor. Îl spânzură pe Avram Iancu, în piaţa publică. Ridică monumente unor criminali de război. Umblă prin Ardealul românesc ca Vodă prin lobodă. Ne ameninţă că vor pune mâna pe arme. Şi toată lumea tremură în faţa acestor primitivi sangvinari.
Toată lumea – cu excepţia mea şi a PRM. În mod paradoxal, e bine ce s-a întâmplat în aceste zile. Măcar de s-ar sparge acest buboi. Măcar de ar pricepe toţi cât de nocivă e gruparea asta neohorthystă. La a câta trădare politică e bordelul politic plin de Ciccioline?! A şaptea?! A zecea?! Nici ungurii nu mai ştiu. Prostituatele astea s-au vândut din nou. Ele tot stau la pândă, aşteptând pe cineva care să le ofere mai mult. Din păcate pentru aceşti nenorociţi, mai suntem şi noi pe-aici. Şi le vom rupe gâtul, scurt. Nu numai lor, ci şi „peştilor” care stau la curul lor. O ştire de ultimă oră: PNL nu vrea ca UDMR să intre în alianţă cu el. Şi să nu râzi?!

                                          CORNELIU VADIM TUDOR



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu