Una dintre cele mai mari schimbări din istoria
Facebook a fost anunţată, miercuri, pe blogul reţelei de socializare online.
Utilizatorii vor avea în curând opţiunea de a-şi ilustra profilul cu o scurtă
animaţie video, în locul clasicei fotografii statice de profil.
“Astăzi începem
să testăm următorul pas într-o evoluţie evidentă a profilurilor: clipurile de
profil. În curând, vei avea opţiunea de a filma un scurt clip repetitiv care se
va derula pentru oricine îţi vizitează profilul”, anunţă reprezentanţii
Facebook pe blogul companiei.
“Clipurile de
profil îţi vor permite să afişezi o latură a ta pe care până acum nu o puteai
arăta şi vor adăuga o nouă dimensiune profilului tău”, se mai arată în anunţ.
“Nu ignorăm,
însă, nici fotografiile de profil. Am dezvoltat, de asemenea, noi opţiuni care
te vor ajuta să îţi laşi personalitatea să strălucească prin intermediul
fotografiilor de profil”, continuă oficialii Facebook.
Aceasta nu este,
însă, singura noutate anunţată miercuri de cea mai mare reţea de socializare
online. O altă modificare în curs de implementare vizează modul în care
utilizatorii îşi pot afişa descrierile personale şi datele de contact.
“Ai avut
întotdeauna posibilitatea de a controla cine poate vedea informaţiile pe care
le afişezi pe profil, iar acum îţi vom uşura posibilitatea de a vedea ceea ce
pot vedea alţii, introducând un nou spaţiu personalizabil în partea superioară
a profilului”, anunţă reprezentanţii Facebook.
O altă noutate anunţată
de Facebook se referă la modul în care aplicaţia va arăta pe platformele
mobile.
„Pe lângă
opţiunile noi de profil, am făcut unele modificări de design la varianta
mobilă, care îmbunătăţesc layot-ul profilului şi prezintă mai bine informaţiile
despre tine şi prietenii tăi, într-un mod mai antrenant vizual”, anunţă
compania, care mai adaugă că „imaginile de profil sunt acum centrate şi mai
mari”.
Noile opţiuni
create de Facebook sunt testate deocamdată pe un număr redus de utilizatori
iPhone din Marea Britanie şi California, urmând să fie introduse în curând
pentru mai mulţi utilizatori.
„Considerăm că
aceste îmbunătăţiri ale profilului vor oferi oamenilor mai multe modalităţi de
a se conecta între ei şi de a se exprima în moduri semnificative. Suntem nerăbdători
să vedem cum vor fi utilizate de oameni”, se arată în finalul anunţului făcut
de Facebook.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu