luni, 29 ianuarie 2018

Simona Halep povesteste calvarul prin care a trecut la Melbourne




Australian Open 2018 a fost unul dintre cele mai frumoase turnee din cariera Simonei Halep, dar si unul extrem de dificil.

Reprezentanta noastra a pierdut sambata finala cu Caroline Wozniacki, iar tenismena noastra dezvaluie ca n-ar fi crezut ca poate ajunge pana in ultimul act la Melbourne dupa accidentarea la glezna stanga suferita in prima runda.

"Daca mi-ar fi spus cineva dupa primul tur ca o sa fiu in finala nu l-as fi crezut, pentru ca la inceput a fost foarte rau. Ma durea in fiecare zi. N-am putut sa ma antrenez mai mult de 10-15 minute. Zilnic, n-am facut decat sa lovesc cateva minute. Nu am crezut ca pot sa trec prin toate aceste meciuri", a spus Simona Halep in cadrul unei conferinte de presa, potrivit site-ului 30zero.ro.

Pe langa aceste dureri, Simona s-a mai confruntat in finala si cu o stare de oboseala, ca urmare a meciurilor de lunga durata cu Lauren Davis (turul III) si Angelique Kerber (semifinale).

"Cu siguranta ca am simtit efectul acelor meciuri, am fost foarte obosita. Am avut multe probleme la picioare, dureri peste tot. Piciorul drept e umflat. Ambele-s terminate, acum. Corpul meu n-a mai putut", a mai precizat tenismena nascuta la Constanta.

Mai mult, caldura excesiva de la Melbourne, de peste 30 de grade Celsius si umiditatea de 50%, i-a creat o alta problema sportivei in varsta de 26 de ani.


"Pauza de caldura a fost foarte buna, desi s-ar putea sa ma fi taiat un pic momentul acela. Dar aveam nevoie de el, aveam nevoie sa-mi reglez respiratia, pentru ca am avut dureri de cap in timpul meciului. Am avut ameteli si dureri de cap", a conchis Simona. ZIARE.COM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu