Recent, publicația The Atlantic a publicat un articol care propune amnistierea presei, a rețelelor de socializare și a factcecărilor pentru propaganda infracțională în favoarea plandemiei, pe motiv că au fost „în ceață” și nu au știut ce fac. Asta în condițiile în care au diabolizat, cenzurat, ostracizat și pedepsit pe oricine s-a abătut de la informația oficială, dintr-o singură sursă, și după ce au determinat concedierea, blocarea la ușile spitalelor (cauzatoare de suferințe și moarte), încarcerarea la domiciliu și aruncarea extra muros a tuturor celor care au refuzat să se supună protocoalelor medicale infracționale ale plandemiei.
În treacăt fie spus, autoarea articolului nu spune
nimic despre achitarea „conspiraționiștilor”, care sunt și azi vânați și
exterminați social prin mecanismele cenzurii și ale dezinformării digitale.
Unul ca mine, desemnat „primul conspiraționist al țării” în septembrie 2020 de
un oenge finanțat din bani publici și girat de o facultate de studii politice
din București, este în continuare proscris pe rețelele de socializare și
analizat „științific” de reviste de propagandă, de factcecări și de securitatea
internă a corporațiilor (compliance …) în așa fel încât să fiu redus la stadiul
de voce marginală, necredibilă, și falimentat ca afacere. Toate astea pentru
singura vină de a fi spus că pandemia e un plan, că nu are nimic de-a face cu
știința, ci cu ideologia și programarea totalitară și că nu a fost niciodată
vorba de sănătate, ci de control, de transformarea omului într-o păpușă
emoțională, într-o figurină de plastelină ușor de remodelat. Propagandiștii
descoperă acum că pot cere iertare colectivă de vină (amnistie) pe motiv că ar
fi fost în ceață, utilizând trimiteri (nu prea) subtile la iertarea
creștinească, un principiu al unei religii pe care au batjocorit-o în cele mai
abjecte modalități în plandemie.
Numai că nu se pot ierta crimele contra umanității.
A dovedit-o procesul nazistului Adolf Eichmann, care s-a derulat în văzul
întregii lumi, timp de un an și ceva, la 13 ani distanță de la procesul de la
Nurenberg. Prezentă permanent la acel proces care s-a derulat în Israel, Hannah
Arendt a explicat trecerea la totalitarism în Germania anilor ‘30 ai secolului
trecut prin trecerea de la o societate de CLASE la o societate de MASE.
Diluarea unui individ în mulțime determină două
consecințe sociologice și psihologice tulburătoare:
(i) partajarea responsabilității individuale cu toți
ceilalți membri ai mulțimii, ceea ce înseamnă o de-responsabilizare; dacă toată
lumea e nevinovată, nimeni nu mai este vinovat; invers, dacă mulțimea este
vinovată, individul care îi aparține este și el vinovat, prin asociere; în
ambele cazuri, adevărații vinovați, adică autorii crimelor, instigatorii,
complicii și profitorii de pe urma acestor crime, scapă basma curată (cu
excepția unor țapi ispășitori, cum au fost cei judecați în procesul de la
Neuremberg);
(ii) ascunderea identității, prin pierderea în
mulțime; sub o mare de umbrele de același fel, niciun individ nu mai poate fi
identificat și etichetat.
În lumea de azi, sociopații sunt atât persoanele
care conduc cu sânge rece, în glorie, o corporație către profitul cu orice
preț, o organizație criminală către „eficiență” sau o secta către atingerea
scopului său apocaliptic, cât și idioții utili, roboțeii adulatori ai acestor
stăpâni brutali și nemiloși în drumul lor către victoria finală, sclavi
fericiți că pot participa, mobilizați de sloganuri din 3-4 cuvinte, la acest
drum acoperit de slava către nicăieri. Familia, țara, istoria, viața și
idealurile celorlalți – toate pot fi sacrificate întru gloria „eroilor
salvatori” și a eternului Reich. Tot de aici, dintre persoanele desocializate,
se “recrutează” și psihopații, asasinii sau criminalii calculați, care își
planifică minuțios crimele, la adăpost de comandamentele morale sau religioase
ale societății. Pentru ei, desocializații, “să nu ucizi”, “să nu furi”, “să nu
iei in deșert numele Domnului Dumnezelui tău” nu mai înseamnă nimic. Ei se
situează dincolo de bine și de rău.
Ei sunt capabili să ceară amnistia chiar și pentru
crimele contra umanității comise sub imperiul fricii și al dictaturii
digital-sanitare.
Ei bine nu, eu nu voi uita și nu voi ierta. Nici
într-o mie de ani. Sau, cum se zice, conform clișeelor holiudiene: over my dead
body.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu