miercuri, 15 august 2012

EPIGRAMISTA Clubului "Spinul" Baia Mare - prof. MARIA BERCIU SE PREZINTĂ !


LA TÂRG
Să tai o pădure,
Îți cumperi secure:
Să-nvingi un popor,
Doar...cozi de topor!

DEMAGOGUL
El încearcă,se întrece
Să ne-nbete cu-apă rece.
Dar,când a secat izvorul,
Iată...s-a trezit poporul!

OFERTE!
Cumpărături cu Mastercard
În centrele comerciale!
Poți credite să iei,pe card:
Ușor,o poți lua la...vale!

FĂRĂ VOIE!
Se întâmplă un păcat:
Un autor neprecizat,
Dar,pune ghilimele,
Că,nu e plagiat cu...ele

BAC-ul
O secretară îmi descrie:
Puțini fac contestație,
(motivu-i de senzație)
Că unii nici nu știu ...să scrie.

RĂSPUNS CORECT!
Dorințe materiale
Uneori sentimentale,
Pot,strica o prietenie?
NU!-ar trebui să fie.

EMOȚII
Nu mă pregătesc defel
Nici nu-mi pasă de babac,
La examen îi zic BAC-
...cred că-i de trecut (cu)...el

LA MARE
Mă expun total la soare
Și mă plimb cât e faleza,
De aceea sunt la mare:
Să-mi tratez...osteoporoza.

MEDICAMENTUL PENTRU MEMORIE
Cu un amar medicament
Să mă ajute ei voiau.
S-a dovedit eficient
Dar,eu mereu...uitam,să-l iau.

LA DENTIST
Când aflu valoarea
Lucrării,prestată
Urmează mișcarea:
Larg...gura căscată!                                

ANOTIMPURILE MELE
Cartea de identitate îmi arată
Că e sfârșit de toamnă,
Să aștept iarna! Dar,
anotimpurile mele se joacă.
Toamnă,a fost poate,mai demult,
acum e vară.
Cu cer senin,soare cald,
Tandrețe și înțelegere,
Plăcerea de a fi protejată,
Toate mă înconjoară mereu,
De când ne-am cunoscut.
Mulțumesc,că a existat ziua aceea.
Mulțumesc mult!


NU MAI MI-E DOR DE TINE?
Priveam,fără să văd,în sus
Într-o sălbatică uitare.
Știam acum că tu te-ai dus,
că ești acolo.în depărtare...

Și norii care se plimbau
Mi-s urme-amintiri de tine,
Iar lacrimile ce-mi curgeau
Sunt numai pentru mine...

Nu mai aștept,nisip devin
și apa trece peste mine...
Nu am dorința să-mi revin
...nu mai mi-e dor de tine!          
                                                                                                       
 12 aug 2012-Baia Mare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu